Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Európske typy maloobchodu

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17200
Posledná úprava
19.12.2008
Zobrazené
1 481 x
Autor:
jana103
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Prehladna charakteristika vsetkych europskych typov maloobchodu:

1, odborné predajne- malé až stredné prevádzky, kt. ponúkajú prevažne sortiment jednej tovarovej skupiny. Sortiment má strednú šírku aj hĺbku, vysoká intenzita poradenstva a služieb. Prejavujú sa tendencie vytvárať predajne pre určitú cieľovú skupinu: Všetko pre dieťa, alebo pre auto,...

2, špecializované predajne- sortiment je užší a hlbší než v odborných pred., orientujú sa na užší spotrebit. Okruh-dámska móda,...

3, nákupné domy- veľkoprevádzky, kt. v centrách miest ponúkajú tovry jednej tov. Skupiny ako odborné, resp. špecializované predajne. Majú väčšie predajné plochy a technické a personálne zariadenia na poskytovanie pestrej palety služieb. Hlavne sú to odievanie, textil a nábytok. – IKEA

Kľúčové slová:

maloobchod

obchod


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko