Finančný a bankový marketing
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
23 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3238 |
Posledná úprava
19.03.2017 |
Zobrazené
4 551 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Ukážka:
MARKETING - je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny výrobkov a hodnôt s ostatnými (P. Kotler).
Kľúčové slová:
marketing
swot analýza
trh
komunikácia
reklama
cena
distribúcia
stratégia banky
ceny
produktu
služieb
cieľov
postavenia
konkurencia
step analýza
reklama
Obsah:
- 1. Vymedzenie, význam a podstata marketingu v činnosti banky
2. Špecifiká finančného marketingu
3. Zvláštnosti bankového marketingu
4. Marketingová koncepcia banky (porovnanie tradične orientovanej banky s bankou marketingovo orientovanou)
5. Vytvorenie marketingového plánu
6. Bankové produkty, služby, bankové výkony, vymedzenie,charakteristika, príklady
7. Analýza prostredia finančnej inštitúcie
8. STEP analýza finančnej inštitúcie
9. Konkurenčné prostredie trhu komerčnej banky, konkurencieschopnosť banky, miera konkurencie , banková súťaž, analýza konkurencie KB
10. SWOT analýza fin. inštitúcie. Oblasti SWOT analýzy banky. Príklady. Spôsoby využitia silných stránok a príležitostí na trhu
11. SWOT Analýza fin. inštitúcie. Oblasti O - T analýzy banky. Príklady. Opatrenia na elimináciu slabých stránok a ohrození na trhu
12. Strategický marketingový manažment. Poslanie a strategické ciele banky
13. Marketingové ciele banky, vymedzenie a charakteristika. Trhová pozícia banky, imidž banky a identita banky. Oblasti mark. cieľov trhový podiel, zisk, zisková marža, objem obchodov, komplexné finančné trhy
14. Obchodná politika banky. Bankové nástroje a obchodné politiky -marketingová a personálna politika, produktová, cenová, distribučná a komunikačná politika banky.
15. Marketingový mix vo finančníctve - pojem, vymedzenie, úlohy
16. Bankový marketingový mix - Produkt. Vymedzenie, kľúčové pojmy. Produktová politika banky. Typu produktov. Portfólio bankových produktov. Produktový rad, produktový mix a jeho dimenzie
17. Koncepcia, inovácia, vývoj a implementácia nových produktov a služieb Banky. Etapy vývoja nových produktov a služieb
18. Životný cyklus produktov, fázy a súvisiace produktové stratégie. Chovanie premenných marketingového mixu v rámci životného cyklu produktu.
19.Bankový marketingový mix - Cena. Vymedzenie, kľúčové pojmy. Druhy cien bankových produktov a služieb banky. Faktory ovplyvňujúce tvorbu cien.
20.Cenová politika banky. Cenové taktiky. Finančné potreby, klient a trh ako cenové ciele.
21. Stanovenie ceny bankového produktu, služby, postup, cenová stratégia
22. Bankový marketingový mix - distribúcia. Vymedzenie, kľúčové pojmy. Úlohy.
23. Distribučné stratégie a faktory ovplyvňujúce ich výber. Klasifikácia a výber distribučných kanálov.
24. Pobočky, obchodné miesta banky ako predajné kanály - charakteristika,Trendy. Uplatnenie komunikačných prvkov na obchodných miestach
26. Bankový MM - komunikácia. Vymedzenie. Kĺúčové pojmy. Úlohy
27. Hlavné komunikačné nástroje (reklama, podpora predaja, PR, priamy predaj
28. Vzťah marketingu, komunikácie, reklamy
29. Reklamná kampaň - príprava reklamnej kampane a spolupráca s ext. agentúrou. Formy reklamnej komunikácie, výhody, nevýhody.
33. Podpora predaja. Výstavné a prezentačné aktivity, akvizícia. Priamy marketing
36. Bankový personál. Personálna politika a personálny manažment banky. Kategorizácia, kvalita a úlohy pracovníkov banky. Hodnotenie a motivácia pracovníkov banky.
38. Poradenstvo v bankách. Pozícia a úlohy bankového poradcu. Rozsah poradenských služieb poskytovaných bankovými poradcami.
40. Proces marketingového mixu. Charakteristika, príklady. Klient a bankové procesy.
41. Segmentácia trhu komerčnej banky. Ciele, kritéria segmentácie bankovej klientely. Typy segmentov, pozícia poradcu v banke , práca so segmentmi.
42. Segmentácia podnikateľských subjektov, segmentácia individuálnej klientely. Kritéria, kategorizácia klientov podľa uvedených kritérií - príklady
43. Hodnotenie kvality klientely. Informačné zdroje, kritériá, monitoring. Hodnotenie bonity podnikateľských subjektov - veľkých, stredných a malých podnikov a hodnotenie bonity individuálnych klientov
44. Kvalita finančných služieb. Koncepcia kvality. Dimenzie kvality, kruh kvality. Plánovanie, riadenie a kontrola kvality bankových služieb.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.