Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Finančný a bankový marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
23 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3238
Posledná úprava
19.03.2017
Zobrazené
4 551 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

MARKETING - je spoločenský a riadiaci proces, ktorým jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a požadujú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny výrobkov a hodnôt s ostatnými (P. Kotler).

Kľúčové slová:

marketing

swot analýza

trh

komunikácia

reklama

cena

distribúcia

stratégia banky

ceny

produktu

služieb

cieľov

postavenia

konkurencia

step analýza

reklama



Obsah:
  • 1. Vymedzenie, význam a podstata marketingu v činnosti banky
    2. Špecifiká finančného marketingu
    3. Zvláštnosti bankového marketingu
    4. Marketingová koncepcia banky (porovnanie tradične orientovanej banky s bankou marketingovo orientovanou)
    5. Vytvorenie marketingového plánu
    6. Bankové produkty, služby, bankové výkony, vymedzenie,charakteristika, príklady
    7. Analýza prostredia finančnej inštitúcie
    8. STEP analýza finančnej inštitúcie
    9. Konkurenčné prostredie trhu komerčnej banky, konkurencieschopnosť banky, miera konkurencie , banková súťaž, analýza konkurencie KB
    10. SWOT analýza fin. inštitúcie. Oblasti SWOT analýzy banky. Príklady. Spôsoby využitia silných stránok a príležitostí na trhu
    11. SWOT Analýza fin. inštitúcie. Oblasti O - T analýzy banky. Príklady. Opatrenia na elimináciu slabých stránok a ohrození na trhu
    12. Strategický marketingový manažment. Poslanie a strategické ciele banky
    13. Marketingové ciele banky, vymedzenie a charakteristika. Trhová pozícia banky, imidž banky a identita banky. Oblasti mark. cieľov trhový podiel, zisk, zisková marža, objem obchodov, komplexné finančné trhy
    14. Obchodná politika banky. Bankové nástroje a obchodné politiky -marketingová a personálna politika, produktová, cenová, distribučná a komunikačná politika banky.
    15. Marketingový mix vo finančníctve - pojem, vymedzenie, úlohy
    16. Bankový marketingový mix - Produkt. Vymedzenie, kľúčové pojmy. Produktová politika banky. Typu produktov. Portfólio bankových produktov. Produktový rad, produktový mix a jeho dimenzie
    17. Koncepcia, inovácia, vývoj a implementácia nových produktov a služieb Banky. Etapy vývoja nových produktov a služieb
    18. Životný cyklus produktov, fázy a súvisiace produktové stratégie. Chovanie premenných marketingového mixu v rámci životného cyklu produktu.
    19.Bankový marketingový mix - Cena. Vymedzenie, kľúčové pojmy. Druhy cien bankových produktov a služieb banky. Faktory ovplyvňujúce tvorbu cien.
    20.Cenová politika banky. Cenové taktiky. Finančné potreby, klient a trh ako cenové ciele.
    21. Stanovenie ceny bankového produktu, služby, postup, cenová stratégia
    22. Bankový marketingový mix - distribúcia. Vymedzenie, kľúčové pojmy. Úlohy.
    23. Distribučné stratégie a faktory ovplyvňujúce ich výber. Klasifikácia a výber distribučných kanálov.
    24. Pobočky, obchodné miesta banky ako predajné kanály - charakteristika,Trendy. Uplatnenie komunikačných prvkov na obchodných miestach
    26. Bankový MM - komunikácia. Vymedzenie. Kĺúčové pojmy. Úlohy
    27. Hlavné komunikačné nástroje (reklama, podpora predaja, PR, priamy predaj
    28. Vzťah marketingu, komunikácie, reklamy
    29. Reklamná kampaň - príprava reklamnej kampane a spolupráca s ext. agentúrou. Formy reklamnej komunikácie, výhody, nevýhody.
    33. Podpora predaja. Výstavné a prezentačné aktivity, akvizícia. Priamy marketing
    36. Bankový personál. Personálna politika a personálny manažment banky. Kategorizácia, kvalita a úlohy pracovníkov banky. Hodnotenie a motivácia pracovníkov banky.
    38. Poradenstvo v bankách. Pozícia a úlohy bankového poradcu. Rozsah poradenských služieb poskytovaných bankovými poradcami.
    40. Proces marketingového mixu. Charakteristika, príklady. Klient a bankové procesy.
    41. Segmentácia trhu komerčnej banky. Ciele, kritéria segmentácie bankovej klientely. Typy segmentov, pozícia poradcu v banke , práca so segmentmi.
    42. Segmentácia podnikateľských subjektov, segmentácia individuálnej klientely. Kritéria, kategorizácia klientov podľa uvedených kritérií - príklady
    43. Hodnotenie kvality klientely. Informačné zdroje, kritériá, monitoring. Hodnotenie bonity podnikateľských subjektov - veľkých, stredných a malých podnikov a hodnotenie bonity individuálnych klientov
    44. Kvalita finančných služieb. Koncepcia kvality. Dimenzie kvality, kruh kvality. Plánovanie, riadenie a kontrola kvality bankových služieb.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko