Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 036   projektov
0 nových

Individuálna ponuka firiem

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36006
Posledná úprava
18.06.2011
Zobrazené
523 x
Autor:
sophia
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V neoklasických teóriách sa vychádza z toho, že cieľom každej firmy je predo-všetkým maximalizovať zisk, t. j. rozdiel medzi celkovými príjmami a celkovými nákladmi. Preto firma ponúka taký objem produkcie, pri ktorom je najvyšší zisk.

Na základe toho potom môžeme určiť predovšetkým tri zá¬kladné činitele, od ktorých závisí ponuka firmy:
1. súhrn cien výrobných činiteľov (inputu, t. j. práce, pôdy a kapitálu), ktoré tvoria výrobné náklady firmy (TC),
2. príjmy firmy (TR), ktoré predstavujú súčin ceny produkcie (t. j. jedného outputu) a jej množstva (px . x)
3. zisk firmy (P).

Kľúčové slová:

ponuka

konkurencia

príjmy

zisk



Obsah:
  • 5 Individuálna ponuka firiem
    5.1 Faktory ovplyvňujúce tvorbu individuálnej ponuky
    5.2 Náklady firmy a jej ponuka pri dokonalej konkurencii
    5.3 Príjmy firmy a jej zisk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko