Manažérstvo kvality
Popis:
vypracované otázky z manažérstva kvality, aj tento rok bolo veľa z týchto otázok
Kvalita = miera s akou súbor tzv. vlastných charakteristík spĺňa požiadavky zákazníka
Kvalita je vhodnosť pre použite
2. Špirála kvality
špirála kvality – každou otočkou sa zvyšujú požiadavky na jednotlivé parciálne kvality (vývoj kvality beží po špirále) obrázok kocka str 24
3. Pojem parciálne kvality
Dekompozícia pojmu kvalita
kvalita výrobku = výrobok je tak kvalitný, ako kvalitne zistím požiadavky zákazníka
kvalita požiadavky zákazníka (útvar marketingu)
kvalita návrhu (útvar návrhu)
kvalita vývoja (útvar vývoja)...
Kľúčové slová:
Manažérstvo kvality
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.