Manažment a marketing trhových služieb - výcuc
Popis:
Vypracované otázky z MMTS ( zimný semester, 2. ročník) OF POCR (Podnikanie v obchode a cestovnom ruchu)
1. SLUŽBY AKO EKONOMICKE ČINNOSTI A PRODUKTY
1.1.Vymedzenie sluzieb
Služby mozno chapat ako:
1. -zmena stavu osoby alebo statku prinaleziaceho nejakej ekon. jednotke
2. -sposobenej cinnostou inych ekon.jednotiek
3. -uskutocnuje sa so suhlasom danej osoby alebo ekonom.jednotky prostrednictvom cinnosti jednej k druhej
4. -zmeny sa konaju na cudzom vlastnictve a nemozu byt skladovane
Predmetné vymedzenie služieb považuje služby za proces, rozlišuje ekonomické jednotky zapojené do tohto procesu a zdôrazňuje skutočnosť výskytu služby medzi dvoma ekonomickými subjektami, čím odráža ekonomickú organizáciu alebo štruktúru trhu. Od produkcie výrobkov sa služby líšia tým, že sa uskutočňujú na objekte, ktorý je vo vlastníctve spotrebiteľa a keďže sú služby neskladovateľné a spotrebúvajú sa v momente produkcie, musí nutne existovať interakcia medzi používateľom a poskytovateľom služieb...
Kľúčové slová:
marketing a manažment trhových služieb
manažment služieb
marketing
Obsah:
- 1. sluzby ako ekonomicke činnosti a produkty
2. pozicia a hybne sily sluzieb
3. starostlivost o zakaznika v sluzbach
4. kvalita sluzieb a spokojnost zakaznika
5. hospodarnost podniku a spokojnost zakaznika
6. manažment služieb
7. marketing sluzieb a marketing vztahov
8. riadenie vztahov so zakaznikmi (crm)
9. riadenie marketingu sluzieb
10. kultura a etika v sluzbach
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.