Manažment inovácií
«»
Popis:
Manažment inovácií - vypracované otázky
Kľúčové slová:
manžment inovácií
manažment
inovácie
Obsah:
- 1. Podstata, obsahové zameranie a vplyv na inovačný proces aspoň 2 oblastí (podľa vlastného výberu) zo 7. rámcového programu Európskej únie
2. Etapy reprodukčného procesu výrobku, fázy invenčno-inovačného procesu
3. Technická príprava výroby (TPV) ako záverečná fáza invenčno-inovačného procesu
4. Významné míľniky a detailná analýza životného cyklu inovovaného produktu
5. Špecifiká životného cyklu produktov rôzneho typu
6. Podstata riadenia inovácií- 4 najvýznamnejšie kroky postupu, väzby medzi podstatnými prvkami
7. 3 imperatívy riadenia inovačných procesov v súčasnosti s uvedením vlastných príkladov (prípadových štúdií, ap.)
8. „CRM“ a jeho aplikačné modifikácie v súvislosti s inovačným procesom
9. Environmentálne aspekty invenčno-inovačného procesu (ERM).
10. „TIME MANAGEMENT“ - podstata, prístupy, príklady
11. Podstata Rapid Prototypingu a Rapid Toolingu,Reverzné inžinierstvo
12. Teoretická podstata určovania kvalitatívnej úrovni existujúceho produktu, str. 25 - 32
13. Metodológia určovania inovačných zámerov produktov a ich možnej ceny
14. Rozdelenie a špecifikácia tvorivých metód inovačného manažmentu str. 45 - 61
15. Uplatňovanie tvorivých metód pri inovačných procesoch /aplikácie/ kniha strana 45 – 61.
16. Kombinácia viacerých tvorivých metód pri konkrétnych inováciách
17. Spôsoby určovania inovovaných zámerov parametrov
18. Podstata a špecifiká hodnotového inžinierstva (analýzy) v súvislosti s inovačným procesom
19. Metodický postup uplatňovania hodnotovej analýzy
20. Prognózovanie inovačných procesov
21. Podstata dvoch základných prognostických prístupov v inovačnom procese
23. Delfská anketa ako významná prognostická metóda
24. Spoľahlivosť prognózovania inovácií
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.