Manažment kvality - vypracované
Popis:
Vypracované otázky na manažment kvality
Kľúčové slová:
manažment
kvality
spu
Obsah:
- 1. Pojem kvalita a excellence, dôvody záujmu o kvalitu, charakteristika základných pojmov súvisiacich s kvalitou podľa ISO 9000:01
2. Manažment kvality a charakteristika funkcií manažmentu kvality
3. Požiadavky na kvalitu výrobkov, potravín, služieb, procesov
4. Vývoj manažmentu kvality, popis jednotlivých etáp, hlavný predstavitelia manažmentu kvality, ich prístupy k vymedzeniu pojmu kvalita
5. Demingová a Juranova filozofia kvality
...
...
...
25. Podstata a rozdiely noriem ISO, HACCP a GMP (správnej výrobnej praxe)
26. Charakteristika systému „Just in time“, prvky systému, Kanban a Jidohka
27. Manažment zmien, faktory vyvolávajúce zmenu, Lewin - Scheinov model zmeny, štádia prechodu zmien podniku
29. Zlepšovanie kvality, prístupy zlepšovania a rozdiely medzi kaizenom a reengineeringom
30. Charakterizujte benchmarking
Zdroje:
- KAPSDORFEROVÁ, Z. -- PYŠNÝ, T. Quality management. Nitra : Slovak University of Agriculture, 2012. ISBN 978-80-552-0937-1.
- Kapsdorferová, Z.: Manažment kvality. SPU, Nitra 2008, 120 s.ISBN 978-80-552-0115-3
- Kapsdorferová, Z.:manažment kvality. SPU, 2010, 146 s. ISBN 978-80-552-0490-1
- Marn, J.: Nástroje kvality A-Z, ISBN 80-967022-2-x
- Nenadál, J. - Noskievičová, D. - Petříková, R. - Plura, J.- Tošenovský, J.: Moderní systémy řízení jakosti. 2 vyd. Magement Press, Praha 2002, ISBN 80-7261-071-6
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.