Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketing - 118 vypracovaných otázok

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
28 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2166
Posledná úprava
28.09.2016
Zobrazené
2 641 x
Autor:
kvasnula
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakterizujte prospešné produkty.

Prospešné produkty prinášajú dlhodobý úžitok, pre spotrebiteľa však bývajú málo príťažlivé (napr. bezpečnostné pásy). Zasluhujú si preto zvýšenú pozornosť marketingu, ktorého úlohou je urobiť takýto produkt spotrebiteľsky príťažlivejší.

2. Z čoho vzniká riziko v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa?

Riziko vzniká z neistoty. Kupujúci nevie predvídať dôsledky svojich nákupných rozhodnutí, keď má malé skúse-nosti s produktom. Môže mať zlé skúsenosti s inými značkami a chce sa vyvarovať podobnej chybe, alebo si ne-dôveruje, že môže dobre rozhodnúť. Aj nedostatočné finančné zdroje môžu ovplyvňovať alebo ohraničovať výber.
Hlavné typy rizika, ktoré spotrebitelia vnímajú pri rozhodovaní o produkte:
funkčné riziko (riziko, že produkt nebude taký výkonný, ako sa očakáva)
fyzické riziko (riziko pre kupujúceho a ostatných, ktorí s produktom môžu disponovať)
finančné riziko (že produkt nebude hodný toľko, aká je jeho cena)
spoločenské riziko (že výsledkom zlého výberu produktu môžu vzniknúť rozpaky medzi inými ľuďmi)
psychologické riziko (že zlý výber produktu bude potláčať spotrebiteľské ego)
časové riziko (že čas vynaložený na hľadanie produktu môže byť zbytočne vynaložený, ak nebude produkt taký výkonný, ako sa očakáva)...

Kľúčové slová:

komunikačný mix

merateľnosť segmentu

marketing

podmienky výmeny

maklér

veľkoobchod



Obsah:
  • 0. Vymenujte podmienky výmeny
    1. Charakterizujte prospešné produkty.
    2. Z čoho vzniká riziko v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa?
    3. Napíšte, kedy vzniká nákupná situácia.
    4. Čo je to merateľnosť segmentu?
    5. Uveďte spôsoby organizačného usporiadania...
    6. Čo sú produkty zvláštneho dopytu?
    7. Napíšte druhy cenovej diferenciácie.
    8. Čo je samoobslužný veľkoobchod?
    9. Vymenujte postup tvorby komunikačného mixu.
    10. Vymenujte prostriedky spotrebiteľskej...
    11. Ktoré parametre charakterizujú medzinárodné ekonomické prostredie?
    13. Čím sa zaoberá marketing distribúcie.
    14. Uveďte, s ktorými produktmi sa spája najväčšie protirečenie...
    15. Rozhodnutie spotrebiteľa pri nákupe závisí od osobných faktorov...
    16. Definujte marketingový výskum.
    17. Vymenujte kritériá segmentácie trhu produktov na...
    18. Odlišnosť služby od hmotného produktu.
    19. Napíšte, čo rozumiete pod faktorom určovania cien - náklady?
    20. Napíšte min. 3 výhody, ktoré prinášajú distribuční...
    21. Uveďte najvýznamnejšie typy predajní podľa cenovej...
    22. Čo je charakteristické pre medzinárodné kultúrne prostredie?
    23. Charakterizujte scény.
    24. Charakterizujte želané produkty.
    25. Z ktorých krokov pozostáva proces rozhodovania o nákupe?
    26. Napíšte, čo sú sekundárne údaje.
    27. Čo znamená vybrať trhovú pozíciu?
    28. Aké alternatívy rastu obsahuje Ansoffova matica?
    29. Členenie produktov základného dopytu.
    30. Napíšte, ako sa určujú ceny doplnkových produktov.
    31. Vysvetlite, čo znamená úroveň distribučnej...
    32. Uveďte najvýznamnejšie typy predajní podľa...
    33. Ktoré prvky vytvárajú komunikačný systém?
    34. Uveďte ciele reklamy.
    35. Čo znamená štandardizácia v medzinárodnom marketingu?
    37. Vymenujte znaky výrobnej filozofie.
    38. Vysvetlite zavádzajúce balenie
    39. Kto patrí do skupiny finančných spotrebiteľov...
    40. Aké opatrenia môžu urobiť marketingoví pracovníci pre...
    41. Definujte a uveďte príklady interných údajov firmy.
    42. Vymenujte časti portfóliovej matice rastu (podielu).
    43. Čo je ochranná známka?
    46. Charakterizujte komunikačnú stratégiu push a jej prvky.
    47. Aké úlohy plní osobný predaj?
    48. Charakterizujte stratégiu individualizácie...
    51. Vysvetlite zavádzajúce informácie.
    52. Ktoré faktory tvoria ekonomické prostredie?
    53. Čo je postoj a ako sa môže vyjadriť v jej jednotlivých zložkách?
    54. Charakterizujte proces marketingového výskumu.
    55. Definujte masový marketing.
    56. Čo sú produkty na spracovateľské a investičné účely?
    58. Vysvetlite, čo je dekódovanie správy v komunikačnom procese?
    59. Ktoré sú hlavné prostriedky public relations?
    61. Vymenujte nové techniky a tendencie v marketingu.
    62. Uveďte oblasti marketingu, ktoré sú...
    63. Čím je výnimočné technologické prostredie?
    64. Aké typy subkultúr sa môžu rozlíšiť alebo vymedziť?
    65. Vymenujte zdroje marketingového informačného systému.
    66. Uveďte skupiny, do ktorých rozdeľuje spotrebiteľov...
    67. Čo je strategické plánovanie?
    68. Čo sú produkty dennej potreby?
    70. Uveďte funkcie distribučného kanála (= aj funkcie veľkoobchodu).
    71. Charakterizujte veľkoobchod so spotrebným tovarom.
    72. Vymenujte kroky procesu reklamy.
    73. Vymenujte 4 typy joint ventures.
    74. Vymedzte, čo je charakteristické pre súčasnú etapu marketingu.
    75. Definujte marketingový manažment.
    76. Charakterizujte obľúbené produkty.
    77. Ktoré funkcie vykonávajú veľkoobchodníci a maloobchodníci?
    78. V nákupnom správaní spotrebiteľov majú významnú...
    79. Napíšte, čo je systém na podporu marketingového rozhodovania.
    80. Čo je prístupnosť segmentu?
    81. Ako môže byť stanovené poslanie podniku?
    82. Čo sú produkty príležitostného dopytu?
    83. Stručne uveďte výhody a nevýhody využívania...
    84. Čo je to marketingová komunikácia?
    85. Čo je to komunikačný mix?
    86. Definujte podporu predaja
    87. Vymenujte základné prvky marketingového mixu
    88. Čo je to verejnosť?
    89. Diferencované vnímanie rovnakých predmetov...
    90. Uveďte dimenzie segmentácie
    92. Aké sú prvky značky?
    93. Uveďte druhy výhod, ktoré môžu získať výrobcovia...
    94. Regálový veľkoobchod
    95. Určite poradie významnosti jednotlivých metód...
    96. Ako sa hodnotia public relations?
    97. Ktoré útvary zabezpečujú marketingové aktivity v zahraničí?
    99. Definujte marketingový mix.
    101. Vymenujte faktory nákupného...
    102. Vymenujte základné etapy cieleného marketingu.
    103. Ako analyzujeme podnikateľské portfólio firmy?
    104. Čo je dizajn a štýl produktu?
    105. O čom rozhodujú veľkoobchodníci?
    106. Aké sú ekonomické ciele reklamy?
    107. Čo zohľadňujeme pri distribučných kanáloch...
    109. Vymenujte znaky marketingovej filozofie.
    110. Čo patrí do politického prostredia?
    111. Uveďte, čo je to vnímaná trhová pozícia (reálna).
    112. Uveďte základné strategické ciele...
    113. Čo je to rozšírený produkt?
    114. Napíšte, čo je to cenová...
    116. Charakterizujte makléra
    117. Čo je podstatou cieľavedomej komunikácie?
    118. Aké druhy motivačných apelov sa využívajú v reklamných správach?
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko