Marketing (20 vypracovaných štátnicových otázok)
Popis:
2. Fázy marketingového algoritmu, ich podstata a uplatnenie
Marketing rozdeľujeme do 4 fáz: - koncepčná fáza
realizačná fáza
analytická fáza
fáza spätnej väzby
Koncepčná fáza - (marketing, filozofia, obchodné príležitosti)
Formuluje svoju marketingovú filozofiu.
Marketingová filozofia - vymedzuje sféry nášho podnikateľského záujmu a vytyčuje smery pre vyhľadávanie obchodných príležitostí. Proces tvorby marketing. filozofie spočíva v jasnom vyjadrení postoja podniku k nasled. aspektom jeho vstupu na trh: - poradie medzi konkurentmi
- rozsah sféry podnikateľského záujmu
- teritoriálna pôsobnosť
- výška vlastného podielu na tvorbe produktu
Kľúčové slová:
Fázy marketingového algoritmu
Nástroje marketingového mixu
pojem marketing
Vývoj marketingu
Marketingový výskum trhu
klasifikácia výskumov trhu
Výrobková politika
sortiment výrobkov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.