Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing – reklama – zákazník

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
33408
Posledná úprava
30.05.2010
Zobrazené
983 x
Autor:
zadsemuser
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
- Základné poslanie marketingovej stratégie = voľba potenciálnych zákazníkov podľa typov cieľových trhov
- trh = pôvodne miesto, kde sa predávajúci a kupujúci stretávali, aby si vymieňali výrobky a služby
- trh pre ekonóma = skladá sa zo všetkých kupujúcich a predávajúcich, ktorí obchodujú s určitými výrobkami a službami
- trh pre marketéra = súhrn všetkých existujúcich a potenciálnych kupujúcich vývoj myslenia
- Jednotlivé typy trhov musí podnik pozorne skúmať = musí vedieť

Kľúčové slová:

Marketing

reklama

zákazník

typy zákazníkov

typy dopytu

segmentácia trhu


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko