Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketing (vypracovaná otázka 20)

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18632
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
741 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
štatnicová otázka z marketingu

20. Organizácia marketingu v podniku.

Organizačné struktury mark.oddelenia či útvaru môžu mať víceré formy. Organizačne môžu byť členené podľa:
1. Organizácia podľa hlavných činností
Najčastejšie sa najčastejšie člení podľa marketingových špecialistov na činnosti.

Organizačná struktura môže byť doplnená o dalších manažérov (pre služby verejnosti, logistiku, ..)
- silné stránky – jednoduchosť, prehľadnosť vzťahov, zabezpečenie spolupráce s ostatnými vnitropodnikovými útvarmi cez jedného zamestnanca
- slabá stránka – stráca účinnosť akonáhle vzrastie počet druhov vyrábaných výrobkov a počet trhov, táto forma nie je vhodná pre speciálně výroby a trhy

Kľúčové slová:

Organizácia marketingu

podnik


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko