Marketing (vypracovaná otázka 20)
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18632 |
Posledná úprava
08.02.2009 |
Zobrazené
741 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
štatnicová otázka z marketingu
20. Organizácia marketingu v podniku.
Organizačné struktury mark.oddelenia či útvaru môžu mať víceré formy. Organizačne môžu byť členené podľa:
1. Organizácia podľa hlavných činností
Najčastejšie sa najčastejšie člení podľa marketingových špecialistov na činnosti.
Organizačná struktura môže byť doplnená o dalších manažérov (pre služby verejnosti, logistiku, ..)
- silné stránky – jednoduchosť, prehľadnosť vzťahov, zabezpečenie spolupráce s ostatnými vnitropodnikovými útvarmi cez jedného zamestnanca
- slabá stránka – stráca účinnosť akonáhle vzrastie počet druhov vyrábaných výrobkov a počet trhov, táto forma nie je vhodná pre speciálně výroby a trhy
Kľúčové slová:
Organizácia marketingu
podnik
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.