Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketing (vypracované otázky 11-19)

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18631
Posledná úprava
08.02.2009
Zobrazené
904 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
štatnicove otázky z predmetu MARKETING

11. Výrobková politika, výrobok jeho úrovne a úžitok, sortiment výrobkov

Výrobková politika
Je najvýznamnejšia zo 4 politík, rastie záujem zákazníkov.
Výroba – proces kvantitativných a kvalitatívnych zmien pracovného predmetu, ktoré ovplyvňuje člověk svojou prácou a poznatkami za aktívnej účasti faktorov porodného procesu, kterých cieľom je produkcia výrobku
Politika – dlhodobá stratégia orientovaná na předmět podnikania z vícerých hľadísk
Poslanie: Vytvárať ponuku v súlade s požiadavkami trhu. Výrobková politika patrí medzi prioritné úlohy podnikového manažmentu. Predchádza jej výskum trhu, konkurencie, ceny, trhu v odbore.
Pri výrobkovej politike je potrebné sa venovať problémom, ktoré súvisia s diferencovaním produktu, klasifikáciou produktu, rozhodovaním o jednotlivých produktoch, ako aj o vývoji nových výrobkov.

Kľúčové slová:

marketing

Výrobková politika

výrobok

sortiment výrobkov


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko