Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketing - vypracované otázky UNIBA

«»
Prípona
.zip
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39834
Posledná úprava
23.03.2012
Zobrazené
1 194 x
Autor:
sisuliatko
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
36. Postavenie a význam marketingu v ekonomike
1.Proces marketingového manažmentu vo firme.
2.Úloha marketingu v plánovaní firmy -potreby a druhy plánov.
3.Spôsoby usporiadania marketingového oddelenia.


1.Proces marketingového manažmentu vo firme
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú. 

Marketing predstavuje jednotnú koncepciu výrobnej a obchodnej podnikateľskej politiky, ktorá vychádza z poznania potrieb a požiadaviek trhu s cieľom dosahovať optimálny ekonomický efekt pri realizácii podnikových výkonov. Jeho úlohou je teda zabezpečovať rovnováhu medzi uspokojovaním potrieb zákazníkov a tvorbou primeraného zisku podniku tak, že ponúka správny produkt, správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správnom mieste, v správnej kvalite a za správnu cenu...

Kľúčové slová:

marketing

význam marketingu

segmentácia trhu

promotion

reklama



Obsah:
  • 36. Postavenie a vyznam marketingu v ekonomike.doc
    37. MIS a marketingovy vyskum.doc
    38. Marketingove prostredie.doc
    39. Trh, segmentacia trhu a analyza procesov segmentacie trhu.doc
    40. Marketing - mix.doc
    41. Produkt a strategia zivotneho cyklu.doc
    42. Cena.doc
    43. Distribucne kanaly a fyzicka distribucia.doc
    44. Promotion, komunikacia a strategia.doc
    45. Zakladne formy podpory predaja, reklamy a PR.doc
    46. Medzinarodny marketing.doc
    47. Marketing sluzieb a neziskovych organizacii.doc
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko