Marketing - vypracované otázky UNIBA
Popis:
36. Postavenie a význam marketingu v ekonomike
1.Proces marketingového manažmentu vo firme.
2.Úloha marketingu v plánovaní firmy -potreby a druhy plánov.
3.Spôsoby usporiadania marketingového oddelenia.
1.Proces marketingového manažmentu vo firme
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.
Marketing predstavuje jednotnú koncepciu výrobnej a obchodnej podnikateľskej politiky, ktorá vychádza z poznania potrieb a požiadaviek trhu s cieľom dosahovať optimálny ekonomický efekt pri realizácii podnikových výkonov. Jeho úlohou je teda zabezpečovať rovnováhu medzi uspokojovaním potrieb zákazníkov a tvorbou primeraného zisku podniku tak, že ponúka správny produkt, správnemu spotrebiteľovi, v správnom čase, na správnom mieste, v správnej kvalite a za správnu cenu...
Kľúčové slová:
marketing
význam marketingu
segmentácia trhu
promotion
reklama
Obsah:
- 36. Postavenie a vyznam marketingu v ekonomike.doc
37. MIS a marketingovy vyskum.doc
38. Marketingove prostredie.doc
39. Trh, segmentacia trhu a analyza procesov segmentacie trhu.doc
40. Marketing - mix.doc
41. Produkt a strategia zivotneho cyklu.doc
42. Cena.doc
43. Distribucne kanaly a fyzicka distribucia.doc
44. Promotion, komunikacia a strategia.doc
45. Zakladne formy podpory predaja, reklamy a PR.doc
46. Medzinarodny marketing.doc
47. Marketing sluzieb a neziskovych organizacii.doc
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.