Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketing - vypracované skúškové otázky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
37 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11441
Posledná úprava
30.11.2018
Zobrazené
2 369 x
Autor:
kattia05
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1, Marketing, jeho úloha a postavenie v ekonomike
str. 11 - 13 :
Marketing je proces riadenia, ktorého výsledkom je poznanie , predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáze aj uspokojenie potrieb a želaní zákazníka efektívnym a výhodným spôsobom, ktorý zaisťuje splnenie cieľov organizácie.
Marketing je spoločenský a riadiací proces , v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to čo potrebujú a chcú.
Marketing a jeho postavenie v ekonomike - Marketing sa považuje za osobitne účinný prístup k hľadaniu optimálnych efektov a tým aj dosiahnutiu cieľov organizácií na fungujúcom trhu. Aj v podmienkach nášho štátu je marketing ako určitý osobitný prístup k hľadaniu optimálnych efektov na už fungujúcom trhu predmetom záujmu ako komerčných tak aj nekomerčných organizácií. Marketing vzniká na určitom stupni rozvoja trhového hospodárstva a pokračovaním dynamizácie tohto procesu. Ďalej marketing je v súčasnosti v ekonomickej oblasti dosť frekventovaným pojmom. Spája sa s dosahovaním prosperity podnikov a organizácií a blahobytu našej spoločnosti. Všetky činnosti marketingu vyjadrujú proces uspokojenia potrieb zákazníka, tým spôsobom, aby sa naplnili všetky očakávania všetkých zainteresovaných v tomto procese.

Kľúčové slová:

marketing

ekonomika

informačný systém

trhové typy

distribučný kanál

cenové zľavy

produktový mix



Obsah:
  • 1, Marketing, jeho úloha a postavenie v ekonomike
    2, Vymenujte a charakterizujte základné pojmy marketingustr. 28 - 33:
    3, Vymenujte a charakterizujte základné filozofie marketingu str. 38 - 39 :
    4, Vymenujte a charakterizujte základné časti ročného marketingového plánu
    Charakterizujte marketingové strategické plánovanie (kniha Kotler str. 17 - 38 +
    6, Vymenujte a charakterizujte faktory makroprostredia
    7, Vymenujte a charakterizujte faktory mikroprostredia str. 43 - 46
    8, Charakterizujte marketingový informačný systém a štruktúru str. 51 - 59
    9, Vymenujte časti procesu marketingového výskumu a nástroje
    10, Vymenujte a charakterizujte kritéria segmentácie na trhu so spotrebným tovarom
    11, Uveďte príklad na sociálno-demografické a geografické kritéria segmentácie
    12, Požiadavky efektívnej segmentácie a ich charakteristikystr. 72 ( Kita 123 ): ,
    13, Stratégie výberu cieľového trhu a ich charakteristiky
    14, Kritéria segmentácie na trhu pre spracovateľské účely
    15, Vymenujte a charakterizujte faktory ovplyvňujúce nákupné správanie spotrebiteľov
    16, Model spotrebného správania - charakteristika str. 85 - 86
    17, Charakterizujte základné typy trhov a ich zákazníkov
    18, Charakterizujte segmentácie trhov a jej kritéria
    19.Ako členíme trh organizácií a uveďte charakteristiky jednotlivých trhov str.
    20,Charakterizujte distribúciu, distribučný kanál a ako ich členíme
    21, Definujte produkt, charakterizujte 3 úrovne produktu a znázornite ich
    22.Čo je životný cyklus produktu , vymenujte charakterizujte a načrtnite jednotlivé etapy ŽC produktu:
    23. Vymenujte a charakterizujte etapy efektívnej marketingovej komunikácie
    24, Vymenujte a charak.zložky komunikačného mixu a znázornite ich
    25.Definujte maloobchod a veľkoobchod, charakterizujte základné etapy rozhodovania maloobchodníka.
    26. Typy a charakteristika rozpočtov na marketingovú komunikáciu
    27, Aké faktory ovplyvňujú ceny produktov a podrobne ich uveďte str.207- K
    28, Vymenujte a charakterizujte základné spôsoby stanovenia ceny- str.117 -C
    29, Vymenujte a charakterizujte cenové zľavy
    30, Vymenujte vlastnosti ceny
    31.Vymenujte a charakterizujte ciele cenovej politiky
    32, Čo je vertikálny marketingový systém, charakterizujte hlavné typy vertikálne marketingových systémov
    33, Čo je public relations a základné charakteristiky
    34. Vymenuj a charakterizuj základné rozhodnutie o jednotlivých produktoch ( kvality a dizajnu
    35, Čo je to produktový mix, uveďte a vysvetlite jeho základné charakteristiky
    36, Porovnajte stratégie pusch a pool a graficky ich znázornite
    37, Aké služby ponúka nezisková organizácia a aké sú špecifiká jej marketingového mixu
    38, Charakterizujte službu a jej znaky
    39, Market. mix služieb a charakt. zákazníka a poskytovateľa služby
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko