Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
9 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20291
Posledná úprava
08.03.2009
Zobrazené
1 438 x
Autor:
zuzankam
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Dobre spracované poznámky zo skrípt: Podstatu M tvorí orientácia na zákazníka a jeho potreby. Zákazník má v M koncepcii dominantné postavenie. Marketing je proces riadenia, ktorého výsledkom je poznanie, predvídanie, ovplyvňovanie a v konečnej fáze aj uspokojovanie potrieb a želaní zákazníka efektívnym a výhodným spôsobom, ktorý zaisťuje splnenie cieľov organizácie......

Kľúčové slová:

marketing

segmentácia trhu

marketingové prostredie

koncepcia

nákupné správanie

produkt

cena

distribúcia

marketingová komunikácia


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko