Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 037   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23307
Posledná úprava
11.05.2009
Zobrazené
662 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Akými koncepciami môže organizácia usmerňovať svoje marketingové aktivity?
- výrobná,
- výrobková,
- koncepcia predaja,
- marketingová,
- spoločenská koncepcia marketingu.
2. Uveďte rozdiel medzi marketingom pasívnym, organizačným a aktívnym.
Pasívny marketing – sa zvyčajne realizuje v podniku, ktorý uplatňuje výrobnú koncepciu. Možno ho prehľadne charakterizovať základnými charakteristikami:
Trh - Dopyt rastie, ponuka a konkurencia je malá
Spotrebiteľ - Uspokojuje základné potreby
Produkt - Všeobecný
Faktory úspechu - Distribučná „všadeprítomnosť“, racionálna výroba

Organizačný marketing – je typický pre výrobkovú a tiež čiastočne pre predajnú koncepciu
Trh – dopyt stabilný, rastie ponuka aj konkurencia
Spotrebiteľ – diferencuje proces rozhodovania a výberu
Produkt – rastie hodnota značky
faktory úspechu – segmentácia trhu, diferenciácia
úloha marketingu – plní funkciu koordinátora medzi podnikom a zákazníkom

Aktívny marketing – zodpovedá marketingovej koncepcii a koncepcii spoločenského marketingu
Trh – vysoká konkurencia, trh turbulentný a zrelý
Spotrebiteľ – informovaný, vyspelý
Produkt – aktívna úloha zákazníka pri tvorbe produktu
faktory úspechu – kvalita, spôsob distribúcie, vnímanie hodnôt
úloha marketingu – strategická funkcia, vzťahy

Kľúčové slová:

marketing

transakčný marketing

relačný marketing

formy trhu

plánovanie

predaj


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko