Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
23978
Posledná úprava
14.05.2009
Zobrazené
1 891 x
Autor:
petonm
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketing : orientácia na efektívne uspokojenie potrieb, koncepcia, Filozofie podnikania, princípy tvorby strategického plánu, časti marketingového plánu, faktory vonkajšieho prostredia, faktory vnútorného prostredia, fázy procesu marketingového výskumu, fázy nákupného procesu organizácií, fázy marketingovej stratégie, úrovne segmentácie trhu, produkt, vlastnosti služieb, fázy životného cyklu produktu, externé a interné faktory , Metódy tvorby cien, distribučné systémy, komunikačný mix, Rola etiky v marketingu

Kľúčové slová:

Marketing

Filozofie podnikania

princípy tvorby strategického plánu

časti marketingového plánu

faktory vonkajšieho prostredia

faktory vnútorného prostredia

fázy procesu marketingového výskumu

...



Zdroje:
  • Kotler: Moderný marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko