Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
19 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
29169
Posledná úprava
08.01.2010
Zobrazené
1 962 x
Autor:
lizbeth
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
80 vypracovaných otázok na skúšku, veľmi podrobne

1. Uveďte čo tvorí podstatu hodnotového vzťahu marketingu
Správanie zákazníka na trhu sa chápe ako hodnotový vzťah medzi úžitkom, ktorý mu poskytne ponúkaný produkt, a protihodnotou, ktorú musí zaň zaplatiť alebo poskytnúť. Podstata:
identifikovať vhodný produkt pre zákazníka, čo predpokladá poznať jeho potreby a želania,
vytvoriť žiadaný produkt prostredníctvom vývoja a produkcie výrobkov a služieb,
komunikovať produkt, t.j. informovať o produkte a jeho vlastnostiach zákazníka (reklama, PR, podpora predaja...),
sprostredkovať produkt, t.j. distribúcia, predaj a služby.

Kľúčové slová:

marketing

ciele marketingu

podstata marketingu

etapy marketingu

rastová stratégia

marketingovy plán

segmentácia trhu

pokrytie trhu

produkt

spotrebiteľ



Zdroje:
  • Marketing
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko