Marketingové stratégie na odlišovanie a umiestňovanie ponuky
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
3 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17744 |
Posledná úprava
06.01.2009 |
Zobrazené
899 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Diferencovanie ponuky pre cieľového zákazníka. Identifikovanie zdrojov potenciálnej konkurenčnej výhody. Nástroje konkurenčného odlíšenia. Stratégia umiestňovania a jej prezentácia.
Kľúčové slová:
vnímaná hodnota
pridaná hodnota
celková spotrebná hodnota
celková spotrebná cena
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.