Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Marketingové stratégie na odlišovanie a umiestňovanie ponuky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17744
Posledná úprava
06.01.2009
Zobrazené
899 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Diferencovanie ponuky pre cieľového zákazníka. Identifikovanie zdrojov potenciálnej konkurenčnej výhody. Nástroje konkurenčného odlíšenia. Stratégia umiestňovania a jej prezentácia.

Kľúčové slová:

vnímaná hodnota

pridaná hodnota

celková spotrebná hodnota

celková spotrebná cena


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko