Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingovť a strategický manažment v poisťovni

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
32736
Posledná úprava
13.05.2010
Zobrazené
1 048 x
Autor:
silvikah
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Všeobecné teoretické východiská procesu

Marketingová koncepcia a strategické plánovanie vytvárajú základ riadenia modernej poisťovne vo vysoko konkurenčnom prostredí. Faktom je, že vedenie poisťovne by malo kontinuálne hodnotiť svoje strategické podnikateľské jednotky a prideľovať im vhodné ciele i finančné prostriedky. Každá strategická podnikateľská jednotka musí starostlivo monitorovať svoje vonkajšie i vnútorné prostredie a rozvíjať svoj strategická podnikateľský plán.

Kľúčové slová:

strategické plánovanie

podnikateľský plán


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko