Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Mediálny marketing

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
56 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
36653
Posledná úprava
05.02.2011
Zobrazené
3 236 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracované otázky z predmetu Marketing a marketingová komunikácia v médiách

Kľúčové slová:

mediálny marketing

médiá

marketing

reklama

podpora predaja

public relations



Obsah:
  • 1) Charakteristika mediálneho marketingu.
    Mediálny marketing možno považovať za proces, ktorého úlohou je čo najefektívnejšie ponúknuť cieľovému publiku mediálny produkt na mediálnom trhu...

    2) Charakteristika mediálneho trhu.
    Mediálny trh tvorí súbor skutočných alebo potenciálnych spotrebiteľov (divákov, čitateľov, poslucháčov, zadávateľov reklamy) určitého mediálneho produktu (filmu, časopisu, rozhlasovej relácie, reklamného priestoru)...

    3) Definujte rozdiel medzi spotrebiteľským a reklamným mediálnym trhom.
    Navzájom poprepájané a silne závislé
    -spotrebiteľský: zákazníkom sa predávajú konkrétne mediálne produkty
    -reklamný: zákazníkom sa predáva reklamný priestor, čas

    4) Marketingové prostredie médií
    -mikroprostredie: faktory, ktoré majú vplyv na schopnosť firmy uspokojovať potreby zákazníkov, t.j. schopnosť poskytovať službu na riešenie problémov

    ...

    58) Definujte pojmy: peak programu, prime time, spin off, split screen
    - peak programu: Časový úsek vo vysielanom programe, ktorý zvyčajne dosiahne najvyššiu sledovanosť. Môže ísť o pohľad na vývoj sledovanosti konrétneho dielu, alebo vývoja vysielania titulu ako celku...

Zdroje:
  • Čábyová, Ľ.: Mediálny marketing, Trnava : FMK UCM v Trnave, 2010
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko