Medzinárodný marketing - vypracované otázky
Popis:
30 velmi dobre vypracovaných otázok na medzinarodny marketing (doc.Horska)
Podnik sa orientuje na zahraničného zákazníka, jeho potreby a želania, a snaží sa ich uspokojiť lepšie ako konkurencia. Filozofia tuzemského a medzinárodného marketingu vychádza z rovnakého základu. Formálne princípy marketingu sú v národnom i v medzinárodnom marketingu identické. Je to predovšetkým rozdielnosť prostredia, v ktorom spočívajú dôvody na oprávnené rozlišovanie medzi národným a medzinárodným marketingom.
Kľúčové slová:
marketing
medzinárodný marketing
Zdroje:
- HORSKÁ, Elena. Medzinárodný marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2007. 223 s. ISBN 978-80-8069-938-3.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.