Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Medzinárodný marketing - vypracované otázky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
31089
Posledná úprava
26.04.2010
Zobrazené
1 633 x
Autor:
jurajmarcan
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
30 velmi dobre vypracovaných otázok na medzinarodny marketing (doc.Horska)
Podnik sa orientuje na zahraničného zákazníka, jeho potreby a želania, a snaží sa ich uspokojiť lepšie ako konkurencia. Filozofia tuzemského a medzinárodného marketingu vychádza z rovnakého základu. Formálne princípy marketingu sú v národnom i v medzinárodnom marketingu identické. Je to predovšetkým rozdielnosť prostredia, v ktorom spočívajú dôvody na oprávnené rozlišovanie medzi národným a medzinárodným marketingom.

Kľúčové slová:

marketing

medzinárodný marketing



Zdroje:
  • HORSKÁ, Elena. Medzinárodný marketing. 1. vyd. Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2007. 223 s. ISBN 978-80-8069-938-3.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko