Moderný marketing - vypracované otázky
Popis:
Vypracované otázky na skúšku
Kľúčové slová:
moderný
marketing
spu
manažment
obchodná orientacia
Obsah:
- objasnenie procesu strategického marketingu, stanovenie marketingových strategických cieľov, formulovanie marketingových stratégií a ich plánovanie, implementácia marketingových stratégií, ako aj kontrola a hodnotenie implementácie marketingových stratégii
Zdroje:
- Horáková, H.: Strategický marketing. Praha:Grada Publishing, 2003, 196 s., ISBN 80-247-0447-1
- Jakubíková, D: Strategický marketing, Stratégia a trendy. Praha: Grada Publishing, 2008, 272 s., ISBN 978-80-247-2690-8
- Kassay, Š.: Marketingová stratégia IV. Druhé upravené vydanie. Nové Zámky:Vydavateľstvo Strateg, s.r.o. 2001, 510 s., ISBN 80-88988-07-1
- Kubicová, Ľ.: Strategický marketing. Nitra: SPU, 2013, 169 s., ISBN 978-80-552-1001-8
- Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: NETRI, 2004. 264 s. ISBN 80-968904-8-4
- Majtán, Štefan a kol. 2007. Odbytová stratégia. Bratislava:Ekonóm. 290 s. ISBN 978-80-225-2252-6
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.