Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Moderný marketing - vypracované otázky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
5 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42997
Posledná úprava
11.08.2015
Zobrazené
871 x
Autor:
ferdomravec
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vypracované otázky na skúšku

Kľúčové slová:

moderný

marketing

spu

manažment

obchodná orientacia



Obsah:
  • objasnenie procesu strategického marketingu, stanovenie marketingových strategických cieľov, formulovanie marketingových stratégií a ich plánovanie, implementácia marketingových stratégií, ako aj kontrola a hodnotenie implementácie marketingových stratégii

Zdroje:
  • Horáková, H.: Strategický marketing. Praha:Grada Publishing, 2003, 196 s., ISBN 80-247-0447-1
  • Jakubíková, D: Strategický marketing, Stratégia a trendy. Praha: Grada Publishing, 2008, 272 s., ISBN 978-80-247-2690-8
  • Kassay, Š.: Marketingová stratégia IV. Druhé upravené vydanie. Nové Zámky:Vydavateľstvo Strateg, s.r.o. 2001, 510 s., ISBN 80-88988-07-1
  • Kubicová, Ľ.: Strategický marketing. Nitra: SPU, 2013, 169 s., ISBN 978-80-552-1001-8
  • Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: NETRI, 2004. 264 s. ISBN 80-968904-8-4
  • Majtán, Štefan a kol. 2007. Odbytová stratégia. Bratislava:Ekonóm. 290 s. ISBN 978-80-225-2252-6
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko