Otázky na Manažment a marketing trhových služieb
«»
Popis:
Funkčná trhová ekonomika môže byť založená na existencií troch síl: súťaž, spolupráca a inštitúcie. Súťaž sa chápe ako riadiaca sila pre ekonomický úspech a dobré životné a pracovné podmienky. V takejto zidealizovanej forme trh dosahuje rovnovážny bod prostredníctvom neviditeľnej ruky ponuky a dopytu pomocou ceny ako rozhodujúceho činiteľa. Z pohľadu marketingu a manažmentu sa milióny rozhodnutí, ktoré vedú k trhovému rovnovážnemu bodu, vykonáva jednotlivcami a dnes už aj počítačmi.
Doplňujúci typ rovnovážneho bodu je založený na už uvedených troch silách: súťaži, spolupráci a regulácii inštitúciami. Nazýva sa marketingovým rovnovážnym bodom a je časťou konceptu marketingu vzťahov. Jeho základným aspektom je dôraz na spoluprácu ako dynamickú silu. Marketing vzťahov sa chápe teda ako úsilie udržať harmonickú rovnováhu trhových síl.
Kľúčové slová:
marketing
služby
starostlivosť o zákazníka
marketing vzťahov
Obsah:
- 1. Charakterizuj produkt v službách a dôsledky vlastností služieb v praxi
2. Náprava služby a ekonomický dôsledok pre firmu
3. Výhody a nevýhody splnomocnenia a kontroly
4. Formovanie etiky (asymetrické informácie, morálny hazard, nesprávny výber)
1. Charakterizuj produkt v službách a dôsledky vlastnosti služieb v praxi
2. Zásady hospodárnosti podniku
3. Rozdiel medzi transakčným a vzťahovým marketingom
4. Ďalšie prvky rozšíreného marketingového mixu
1. Starostlivosť o externého zákazníka
2. Nová kultúra
3. Obchod zákazníka
4. Vzťahový marketing
1. Potreby a výhody starostlivosti o zákazníka
2. Systém riadenia služieb z hľadiska zložiek riadenia
3. Kultúra v manažmente podniku služieb
4. Dodávka, záruka a náprava služieb
1. Makroprístup k marketingu vzťahov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.