Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 025   projektov
0 nových

Psychológia a sociológia trhu, referenti, inovátori

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
31819
Posledná úprava
03.05.2010
Zobrazené
853 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Typy referentov
Reálni - komunitní
Opinion leaders

· osoby s prirodzeným významným postavením, vplyvom v komunite
· novátori, vyhľadávači noviniek
· vyššie sebavedomie
· komunikačné schopnosti
· podnecujú iných, aby si žiadali informácie (rady) stali sa informations seekers– vyhľadávači informácií
· vzájomne sa informujú
· aktívne vyhľadávajú, filtrujú, interpretujú , hodnotia a ďalej odovzdávajú informácie
· sú viac vystavení všeobecným a špecializovaným mediálnym informáciám a sú viac na nich závislí
· verejne sa angažujú
· sú v určitej oblasti expertmi, ale aj sklon k presahu názorového vodcovstva na celé kategórie produktov
· sú sociálne orientovaní (other oriented)
· silná potreba radiť (zisk pocitu moci nad inými, sebavedomia, superiority

Kľúčové slová:

Psychológia a sociológia trhu

referenti

inovátori

Príjemcovia informácií

Inovácie a nákupné správanie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko