Psychológia a sociológia trhu
Popis:
Spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
Pre chápanie spotrebiteľského správania- dôležité 3 typy premenných:
· podnety, stimuly – delia sa na vonkajšie (napr. reklama) a vnútorné (hlad)
· reakcie – kúpa, postoj k značke, vzťahy k nákupnému miestu
· moderátori – činitele zosilňujúce, zoslabujúce, alebo inak modifikujúce vplyv podnetov
Faktory ovplyvňujúce nákupné správanie
3 hlavné sekcie
· vonkajšie prostredie – kontexty
· rysy individuálne
· situačné prostredie
Kľúčové slová:
Spotrebiteľ
spotrebiteľské správanie
Rozhodovací a nákupný proces
Kultúra a nákupné správanie
psychológia a sociológia trhu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.