Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Psychológia v obchode

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
28 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
7698
Posledná úprava
08.05.2018
Zobrazené
3 597 x
Autor:
juliee
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. FAREBNÁ ÚPRAVA PRACOVISKA
-okrem používania farieb v pracovnom prostredí na uľahčenie a urýchlenie orientácie v priestore,farby v spojení s osvetlením výrazne ovplyvňujú psychickú pripravenosť zamestnanca na pracovnú činnosť,jeho náladu a citové tenzie,ako aj motiváciu k práci
-podľa kvality pocitov,kt. jednotlivé farby vyvolávajú,sa rozdeľujú na:
a) farby teplé (červená,žltá,oranžová)-okrem vyvolávania pocitu tepla zvyšujú aj činnosť vegetatívneho nervového systému,krvný tlak,dynamizujú psychické procesy-farby aktívne a dynamické
b) farby studené (zelená,modrá)-okrem toho,že vyvolávajú pocit chladu,pôsobia upokojujúco na psychický stav zamestnanca,tlmia činnosť vegetatívneho nervového systému,citové tenzie a reakcie na stres-farby relaxačné
-symbolické farby-ovplyvňujú vzťah zamestnanca k podniku a nepriamo aj jeho výkonnosť
-bezpečnostné farby-farby,kt. signalizujú bezpečnosť (zelená a modrá) a nebezpečenstvo (červe-ná,oranžová,žltá,čierna

Kľúčové slová:

psychológia

obchod

spotrebiteľ

imidž

telefonovanie

motív



Obsah:
  • 1. FAREBNÁ ÚPRAVA PRACOVISKA
    2. NEVERBÁLNA KOMUNIKÁCIA A JEJ ZLOŽKY
    3. IMIDŽ A PUBLIC RELATIONS
    4. PREDMET PSYCHOLÓGIE V OBCHODE / TRHU
    5. TYPOLÓGIA ZÁKAZNÍKA
    6. ZÁKLADNÉ FÁZY OBCHODNÉHO ROKOVANIA
    7.ČO OVPLYVŇUJE POSTOJE SPOTREBITEĽOV? (mk. komunikacia, image, reklama, public relation)
    8. DOTAZNÍK A JEHO VYUŽITIE V OBCHODE
    9. ČLOVEK AKO SPOTREBITEĽ A ZÁKAZNÍK
    10. UVEĎTE ODPORÚČANIA,KTORÉ MôŽU POMôCŤ PRI TELEFONOVANÍ
    11. ASERTÍVNA KOMUNIKÁCIA
    12. ČÍM SA VYZNAČUJÚ KÚPNE MOTÍVY ?
    13. REFERENČNÉ SKUPINY,FAKTORY,VPLÝVAJÚCE NA SPOTREBITEĽA
    14. ZDROJE SPOTREBITEĽSKÝCH POSTOJOV
    15. VLASTNOSTI EFEKTÍVNEHO MANAŽÉRA (sebakontrola,dôvera,autorita,iniciatívnosť a motivácia,organizačné predpoklady,spolupráca,nachádzať a uznávať zásluhy iných)
    16. HLUK A HLUČNOSŤ NA PRACOVISKU
    17. POTREBY A ICH ČLENENIE (MASLOW)
    18. FAREBNÉ RIEŠENIE PLNÍ MINIMÁLNE TIETO FUNKCIE (4)
    19. ŠPECIFIKÁ KULTÚR PRI MEDZINÁRODNOM OBCHODNOM ROKOVANÍ
    20. CHARAKTERIZUJTE PSYCHOLOGICKÉ FAKTORY,KTORÉ OVPLYVŇUJÚ SPRÁVANIE ZÁKAZNÍKA
    21. KLASIFIKÁCIA IMIDŽU PODĽA SKUTOČNOSTI A POŽIADAVIEK
    22. FAKTORY,KTORÉ OVPLYVŇUJÚ SPOTREBITEĽSKÉ ZÁUJMY
    23. OSOBNOSTNÝ PROFIL MANAŽÉRA
    24. CHARAKTERIZUJTE METÓDU POZOROVANIA
    25. VZORCE SPOTREBITEĽSKÉHO SPRÁVANIA
    26. MEDZI NAJDôLEŽITEJŠIE FAKTORY,OVPLYVŇUJÚCE IMIDŽ FIRMY ZARAĎUJEME
    27. OSVETLENIE PRACOVISKA
    28. KTORÉ OBLASTI ZAHŔŇA ETIKA OBCHODNÉHO ROKOVANIA
    29. ŠPECIÁLNE PSYCHOLOGICKÉ METÓDY
    30. IMIDŽ A REPUTÁCIA FIRMY
    32. RACIONÁLNE A EMOCIONÁLNE KÚPNE MOTÍVY
    33. ČO JE POTREBA?
    34. AKÝ VPLYV MÁ PSYCHICKÝ KONFLIKT NA TVORBU MOTÍVOV V BUDÚCNOSTI?
    35. KÚPNE NÁVYKY A NÁVYKOVÉ SPOTREBITEĽSKÉ SPRÁVANIE
    36. ŠPECIFIKUJTE ODLIŠNOSTI KÚPNYCH ZVYKLOSTÍ ZÁKAZNÍKOV ODLIŠNÝCH VEKOVÝCH SKUPÍN
    37. KTORÉ CELOSPOLOČENSKÉ ČINITELE OVPLYVŇUJÚ SPOTREBITEĽSKÉ SPRÁVANIE
    38. POTREBY A ICH ČLENENIE
    39. TYPY ROZHODNUTÍ V SPOTREBITEĽSKOM SPRÁVANÍ
    40. AŠPIRÁCIE V SPOTREBITEĽSKOM SPRÁVANÍ
    41. DETI AKO SPOTREBITELIA A ZÁKAZNÍCI
    42. VYMENUJTE,ČO MÁ ROZHODUJÚCI VPLYV PRI TVORBE A REALIZÁCII KÚPNYCH MOTÍVOV
    43. SPOTREBITEĽSKÉ ZÁUJMY
    44. FAKTORY,OVPLYVŇUJÚCE PROCES PRAVÉHO ROZHODOVANIA V SPOTREBITEĽSKOM SPRÁVANÍ
    45. SLOLOČENSKÉ PODUJATIA V OBCHODNOM STYKU
    46. VÝHODY A NEVÝHODY TÍMOVÉHO OBCHODNÉHO ROKOVANIA
    47. IMIDŽ MANAŽÉRA
    48. MIKROKLIMATICKÉ PROSTREDIE NA PRACOVISKU
    49. VYMENUJTE DRUHY NÁKUPNÉHO SPRÁVANIA
    50. VYMENUJTE VŠEOBECNÉ PSYCHOLOGICKÉ METÓDY
    51. POČÚVANIE AKO AKTÍVNA FORMA KOMUNIKÁCIE
    52. PSYCHOLÓGIA OBCHODU/TRHU A JEJ VZŤAH K OSTATNÝM PSYCHOLOGICKÝM DISCIPLÍNAM
    53. PREDSTAVOVANIE (SPOLOČENKSKÁ ETIKA)
    54. K NAJHORŠÍM VLASTNOSTIAM MANAŽÉRA PATRIA
    55. PäŤFAKTOROVÝ MODEL OSOBNOSTI (BIG FIVE)
    56. AKO SA PREJAVUJE NEETICKÉ SPRÁVANIE V OBCHODE
    57. Z APLIKOVANÝCH PSYCHOLOGICKÝCH DISCIPLÍN VYUŽÍVA PSYCHOLÓGIA V OBCHODE HLAVNE:
    58. IMIDŽ VÝROBKU
    59. EXPLORAČNÉ PSYCHOLOGICKÉ METÓDY
    60. NÁROKY NA SCHOPNOSTI OBCHODNÉHO MANAŽÉRA
    61. KÓDEX ETICKÉHO SPRÁVANIA
    62. UVEĎTE 3 ZNÁME TEÓRIE OSOBNOSTI
    63. UVEĎTE POŽIADAVKY NA SPRÁVANIE SA ĽUDÍ V RÁMCI SPOLOČENSKÉHO STYKU
    64. TELEFONICKÝ STYK-ÚVODNÁ FORMA OBCHODNÉHO ROKOVANIA
    65. TYPOLÓGIA OSOBNOSTI PODĽA HIPPOKRATA (VYCHÝDZAJÚCA Z TEMPERAMENTU A ZÁKLADNÝCH TELOVÝCH TEKUTÍN)
    66. KONFLIKT NA PRACOVISKU (PRÍČINY)
    67. PSYCHOLOGICKÝ EXPERIMENT
    68. UVEĎTE 4 ZÁKLADNÉ MOŽNOSTI,KTORÉ SA UVÁDZAJÚ PRE VZŤAH MEDZI IMIDŽOM FIRMY
    69. NEGATÍVNE JAVY V PRACOVNOM PROCESE
    70. UVEĎTE POŽIADAVKY,KTORÉ SÚ DôLEŽITÉ Z HĽADISKA OSVETLENIA PRE OPTIMÁLNU
    ZRAKOVÚ VÝKONNOSŤ
    71. STRUČNE DEFINUJTE ZÁKLADNÉ FORMY VERBÁLNEJ KOMUNIKÁCIE
    72. PSYCHICKÁ ZÁŤAŽ V PRACOVNOM PROCESE
    73. RELAXÁCIA A JEJ MIESTO V PSYCHOHYGIENE
    74. STRES V PRACOVNOM PROCESE
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko