Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Psycholoógia v obchode

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10416
Posledná úprava
04.06.2019
Zobrazené
1 521 x
Autor:
zuzkaaa69
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1) neverbálna komunikácia a jej zložky

2) čo ovplyvňuje postoje spotrebiteľov - nemožno povedať, že postoje spotrebiteľa sú absolútne stabilné a konzistentné. Je možné ich ovplyvňovať a do určitej miery i meniť. V ich premenlivosti intervenuje rad faktorov, ktoré v zásade môžu meniť kladný postoj na záporný, alebo môžu meniť iba niektoré atribúty postoja, čím ho modifikujú.
Za takéto atribúty spotrebiteľských postojov možno považovať:
• smer spotrebiteľského postoja (postoj sa vždy na niečo konkrétne vzťahuje.
• intenzita spotrebiteľského postoja ( presadzovanie postoja spotrebiteľmi)
• valencia spotrebiteľského postoja (pozícia, ktorú spotrebiteľský postoj zaujíma v dimenzií vzťahu: negatívny - indiferentný - kladný).
• frekvencia spotrebiteľského postoja
• polarita spotrebiteľských postojov (každý spotrebiteľský postoj má svoj protiklad, čo je možné aktívne využívať v reklame)
• trvanlivosť spotrebiteľských postojov ( udržuje sa alebo zaniká v súvislosti s posilňovaním, alebo utlmovaním, krátkodobé alebo dlhodobé spotrebiteľské postoje).
• obsahovú a výrazovú stránku spotrebiteľského postoja (prejavuje sa vo forme spotrebiteľského správania)

3) dotazník a jeho využitie v obchodnej činnosti

4) potreby a ich členenie

5) hluk a hlučnosť na pracovisku

Kľúčové slová:

psychológia v obchode

komunikácia

Maslow

obchodné rokovanie

typológia zákazníkov

kúpne motívy

imidž podniku

spotrebiteľ

psychológia trhu

psychohygiena



Obsah:
  • 1) neverbálna komunikácia a jej zložky
    2) čo ovplyvňuje postoje spotrebiteľov
    3) dotazník a jeho využitie v obchodnej činnosti
    4) potreby a ich členenie
    5) hluk a hlučnosť na pracovisku
    6) osobnosť manažéra a štýl jednania
    7) A. Maslow - klasifikácia potrieb
    8) základné fázy obchodného rokovania - psychologická príprava
    9) racionálne a emocionálne kúpne motívy
    10) spoločenské podujatia v obchodnom styku
    11) výhody a nevýhody tímového rokovania
    12) mimika a zrakový kontakt
    13) uveďte celospoločenské činitele, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské správanie jednotlivca tak aj skupiny
    14) predmet psychológie trhu
    15) špecifické metódy psychológie obchodu - trhu
    16) imidž manažéra
    17) mikroklimatické podmienky na pracovisku
    18) charakterizujte metódu pozorovania, jej typy a použitie v praxi
    19) typológia zákazníkov
    20) vymenujte všeobecné psychologické metódy
    21) vymenujte druhy nákupného správania
    22) špecifiká a dynamiká kultúr pri medzinárodnom obchodnom rokovaní
    23) farebná úprava pracoviska
    24) potreby a ich členenie
    25) človek ako spotrebiteľ a zákazník
    26) počúvanie ako aktívna forma komunikácie
    27) ktoré oblasti zahŕňa etika obchodného rokovania
    28) čím sa vyznačujú kúpne motívy
    29) referenčné skupiny (faktory vplývajúce na spotrebiteľa)
    30) imidž podniku
    31) osvetlenie pracoviska
    32) psychológia obchodu (trhu) a vzťah k ostatným psychologickým disciplínam
    33) predstavovanie (spoločenská etika)
    34) k najhorším vlastnostiam manažéra patria (vymenovať)
    35) päť faktorový model osobnosti (BIG FIVE)
    36) postoje v spotrebiteľskom správaní
    37) ako sa prejavuje neetické správanie v obchode
    38) charakterizujte psychologické faktory, ktoré ovplyvňujú správanie zákazníka
    39) z aplikovaných psychologických disciplín psychológia trhu - obchodu využíva najmä (vymenovať)
    40) imidž výrobku
    41) farebné riešenie pracoviska plní minimálne tieto funkcie (vymenovať)
    42) charakterizujte metódu pozorovania, jej typy a použitie v praxi
    43) uveďte čím sú spotrebiteľské záujmy ovplyvňované
    44) vymenujte čo má rozhodujúci vplyv pri tvorbe a realizácii kúpnych motívov
    45) vzorce spotrebiteľského správania
    46) exploračné psychologické metódy
    47) nároky na schopnosti obchodného manažéra
    48) vymenujte oblasti psychológie, ktoré tvoria predmet psychológie trhu
    49) druhy nákupných rozhodovaní
    50) kódexy etického správania
    51) uveďte modely do ktorých možno zaradiť spotrebiteľov podľa nákupného správania
    52) uveďte požiadavky na správanie sa ľudí v rámci spoločenského styku
    53) telefonický styk, úvodná formula obchodného rokovania
    54) spoločenské podujatia v obchodnom styku (opakuje)
    55) konflikt na pracovisku (príčiny)
    56) psychologický experiment
    57) mimika a zrakový kontakt (opakuje)
    58) uveďte požiadavky, ktoré sú dôležité z hľadiska osvetlenia pre optimálnu zrakovú výkonnosť
    59) uveďte 4 základné možnosti, ktoré sa uvádzajú pri vzťahu medzi imidžom a firmou
    60) negatívne javy v pracovnom procese
    61) stručne definujte základné formy verbálnej komunikácie
    62) psychická záťaž v pracovnom procese
    63) metódy používané v psychológii v obchode
    64) relaxácia a jej miesto v psychohygiene
    65) faktory spotrebiteľského správania
    66) psychické a psychologické zručnosti manažéra
    67) stres v pracovnom procese
    68) uveďte tri známe teórie osobnosti
    69) vymenujte fázy obchodného rokovania a uveďte kroky prvej fázy
    70) typológia osobnosti podľa Hypokrata (vychádzajúca z temperamentu a základných telových tekutín)
    71) Faktory ovplyvňujúce proces pravého rozhodovania v spotrebiteľskom správaní
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko