Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Riadenie výrobkov prostredníctvom ich životného cyklu

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17752
Posledná úprava
06.01.2009
Zobrazené
964 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
10. Riadenie výrobkov prostredníctvom ich životného cyklu.
Etapy životného cyklu výrobku. Odôvodnenie životného cyklu výrobku. Marketingové stratégie v jednotlivých etapách cyklu výrobku.

Životný cyklus výrobku a jeho etapy + marketingové stratégie

1) Vývoj výrobku – nájdenie a rozvinutie myšlienky nového produktu, predaj je nulový, náklady stúpajú
2) Uvedenie výrobku – začína distribúciou nového výrobku a jeho sprístupnením pre nákup, obdobie pomalého rastu predaja pri vstupe výrobku na trh, vyznačuje sa stratou alebo len nízkou ziskovosťou, pretože výdavky na uvedenie sú vysoké (promotion, distribúcia), výrobok nepožaduje rôznorodé variácie – výrobca a jeho konkurenti ho ponúkajú v základnom vyhotovení

Kľúčové slová:

zivotny cyklus výrobku

Marketingové stratégie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko