Riadenie výrobkov prostredníctvom ich životného cyklu
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17752 |
Posledná úprava
06.01.2009 |
Zobrazené
964 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
10. Riadenie výrobkov prostredníctvom ich životného cyklu.
Etapy životného cyklu výrobku. Odôvodnenie životného cyklu výrobku. Marketingové stratégie v jednotlivých etapách cyklu výrobku.
Životný cyklus výrobku a jeho etapy + marketingové stratégie
1) Vývoj výrobku – nájdenie a rozvinutie myšlienky nového produktu, predaj je nulový, náklady stúpajú
2) Uvedenie výrobku – začína distribúciou nového výrobku a jeho sprístupnením pre nákup, obdobie pomalého rastu predaja pri vstupe výrobku na trh, vyznačuje sa stratou alebo len nízkou ziskovosťou, pretože výdavky na uvedenie sú vysoké (promotion, distribúcia), výrobok nepožaduje rôznorodé variácie – výrobca a jeho konkurenti ho ponúkajú v základnom vyhotovení
Kľúčové slová:
zivotny cyklus výrobku
Marketingové stratégie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.