Segmentácia trhu
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
27 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
8435 |
Posledná úprava
06.03.2018 |
Zobrazené
1 753 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Vymedzenie zákazníka sa uskutočňuje v procese segmentácie trhu. Trh sa skladá z rôznych typov spotrebiteľov, produktov, potrieb a podnik si má určiť, ktorý segment poskytuje najlepšiu príležitosť na dosiahnutie cieľov firmy.
Cielený marketing zahŕňa proces troch krokov.
1. segmentácia trhu - rozčlenenie trhu na rôzne skupiny kupujúcich, ktoré požadujú rozdielne produkty alebo marketingové programy. Trhový segment sa skladá zo spotrebiteľov, ktorí reagujú podobným spôsobom na daný súbor marketingových stimulov.
2. hľadanie cieľových skupín - hodnotenie príťažlivosti každého segmentu a výber jedného alebo viacerých segmentov trhu, ktoré chce firma obslúžiť.
3. vymedzenie trhovej pozície - spracovanie konkurenčnej pozície pre produkt a tvorba podrobného marketingového mixu.
Kľúčové slová:
segmentácia
trh
demografická segmentácia
psychografická segmentácia
Obsah:
- Segmentácia trhu
Geografická segmentácia
Demografická segmentácia
Psychografická segmentácia
Segmentácia podľa správania
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.