Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 113
projektov

Segmentácia trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8435
Posledná úprava
06.03.2018
Zobrazené
1 753 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vymedzenie zákazníka sa uskutočňuje v procese segmentácie trhu. Trh sa skladá z rôznych typov spotrebiteľov, produktov, potrieb a podnik si má určiť, ktorý segment poskytuje najlepšiu príležitosť na dosiahnutie cieľov firmy.
Cielený marketing zahŕňa proces troch krokov.
1. segmentácia trhu - rozčlenenie trhu na rôzne skupiny kupujúcich, ktoré požadujú rozdielne produkty alebo marketingové programy. Trhový segment sa skladá zo spotrebiteľov, ktorí reagujú podobným spôsobom na daný súbor marketingových stimulov.
2. hľadanie cieľových skupín - hodnotenie príťažlivosti každého segmentu a výber jedného alebo viacerých segmentov trhu, ktoré chce firma obslúžiť.
3. vymedzenie trhovej pozície - spracovanie konkurenčnej pozície pre produkt a tvorba podrobného marketingového mixu.

Kľúčové slová:

segmentácia

trh

demografická segmentácia

psychografická segmentácia



Obsah:
  • Segmentácia trhu
    Geografická segmentácia
    Demografická segmentácia
    Psychografická segmentácia
    Segmentácia podľa správania
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko