Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Spotrebiteľské správanie

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
6645
Posledná úprava
09.08.2018
Zobrazené
1 964 x
Autor:
gabistar
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Vymenujte situačné vplyvy pôsobiace na rozhodovanie spotrebiteľa
- sú to vplyvy, ktoré sa viažu k určitému miestu a času, sú odlíšiteľné od charakteristiky produktu a spotrebiteľa, produktu a kupujúceho
Patria sem:
1. fyzické prostredie
2. spoločenské (sociálne) prostredie
3. čas
4. úloha / cieľ nákupu
5. iné okolnosti

2. Definujte referenčnú skupinu:
- sú sociálne skupiny, s ktorými sa jedinec identifikuje a prijíma ich normy a hodnoty.
Môžeme ich klasifikovať ako primárne a sekundárne

Kľúčové slová:

rozhodovanie spotrebiteľa

socializácia

nákupné rozhodovanie

Francesco Nicosia

chameleonský efekt

konjunktívne pravidlo

referenčná skupina



Obsah:
  • 1. Vymenujte situačné vplyvy pôsobiace na rozhodovanie spotrebiteľa
    2. Definujte referenčnú skupinu
    3. Charakterizujte hlavné smery vplyvu referenčnej skupiny na spotr. správanie
    4. Vymenujte faktory, ktoré zvyšujú vplyv referenčnej skupiny na spotrebiteľské správanie.
    5. Čo znamená socializácia spotrebiteľa
    6. Vymenujte štyri základne princípy pôsobenia rodiny na správanie
    7. Vplyv skupiny na rozhodovanie
    8. Vymenujte postupy, ako môžu celebrity ovplyvniť nákupne rozhodovanie
    9. Definujte proces rozhodovania spotrebiteľa
    10. Definujte proces poznania problému
    11. Aké sú prínosy modelovania spotrebiteľského správania
    12. Vymenujte faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
    13. Aké skupiny informácií sú potrebné pri druhom kroku rozhodovania
    14. Systém spracovania informácii spotrebiteľom
    15. Čo je podstatou identifikácie problému v nákupnom správaní
    16. Aké nákupne rozhodovanie označuje „hľadanie rôznosti“
    17. Čo sú to kritéria hodnotenia a na čo slúžia pravidlá rozhodovania
    18. Schéma: Proces hodnotenia a výberu alternatív
    19. Uveďte pravidlá nákupného rozhodovania pri nízkej zainteresovanosti
    20. Charakterizujte konjunktívne pravidlo a uveďte príklad
    21. Charakterizujte disjunktívne pravidlo a uveďte príklad
    22. Charakterizujte lexikografické pravidlo a uveďte príklad
    23. Charakterizujte referenčné pravidlo a uveďte príklad
    24. Uveďte predpoklady určenia napodobňovaním
    25. Čo je to určenie a ako sa delí
    26. Ako sa prejavujú vplyvy určenia/ skúsenosti na nákupnom rozhodovaní
    27.Učenie na základe imitácie ( napodobňovania ) - 55
    28.Aké druhy učenia napodobňovaním poznáte
    29.Aký je rozdiel medzi zjavným a skrytím učením
    30.Ako meriame image predajne - 115k.
    31.Maloobchodná reklama - 110k
    32.Umiestnenie a veľkosť predajne - 118k
    33.Informácie a dodatočné stimuly, kt. poskytuje predajňa - 123k
    34.Uveďte rozdiel medzi adopciou a difúziou nového produktu - 91,92k
    35.Charakterizujte rozdiel medzi vernosťou značke a inerciou pri kúpe
    36.Čo je nákupná orientácia spotrebiteľa - 129k
    37.Ako môžu marketéri ovpl. aktivizáciu poznania pri nákupnom rozhod.
    38.Čo je to evokovaný súbor - 68k
    39.Čo rozumieme pod pojmom zainteresovanosť spotrebiteľa
    40.Vymenujte faktory, od ktorých závisí úroveň želania riešiť určitý problém - 65k
    41.Čo je to symbolické riešenie problému
    42.Koleso analýzy spotrebiteľa - predn. 1.str.
    43.Čo rozumiete pod spotrebiteľským správaním - 1.str.predn.
    44.Všeobecný a tri čiastkové ciele komunikácie
    45.Vymenujte požiadavky na skúmanie spotrebiteľa
    46.Uveďte predpoklady skúmania správania spotrebiteľa
    47.Štyri poznatky z definície spotr. správania podľa AMA - predn.1.str.
    48.Spotreb. správanie ako akademická disciplína a jej vývoj - predn.2.str.
    49.Definujte čo pre marketing znamená, že spotreb. správanie je dynamické - predn.1.str.
    50.Vzťah medzi potrebou a motívom - 47k+PC
    51.Charakt. motiváciu 47k
    52.Nakreslite model motivácie 47k
    53.Aké referenčné skupiny poznáte
    54.Čo sú to kritériá hodnotenia a na čo slúžia pravidlá napodobňovania
    56. Vymen.motívy,pre kt.ľudia navštevujú miesta predaja
    57. Char.typy nákupu
    58. Aké stimuly pôsobia na kupujúceho v predajni
    59. Aké rozhodnutia môže prijať spotrebiteľ pri dočas.nedostatku želaného tov.v predajni
    60. Cesty na upevnenie lojality spotrebiteľa voči firme
    61. Funkcie imidžu predajne
    62. Čo je atmosféra v predaj.a ako môže ovplyvniť správania kupujúceho
    63. Def.vernosť predaj.a vymen.faktory,kt.ju ovplyvňujú
    64. Ponákup.dizonancia,od čoho závisí,ako ju môžu ovplyv.marketéri/spotrebiteľ
    65. Def.spokojnosť po nákupe
    66. Char.podstatu konfirmač.teórie spokojnosti spotreb
    67. Aké očakávania spotreb.poznáte a čo ich ovplyv
    68. Klasifik.dôvodov nespokojnosti spotreb.podľa teórie príčin
    69. Chameleonský efekt
    70. Čo char.vernosť značke
    71. Zákl.2 prístupy ku skúmaniu vernosti a ich prínos
    72. Char.obsah modelu,Francesco Nicosia
    73. O čom a na zákl.čoho,rozhodujú spotr.M.Etgara
    74. Od čoho závisí hodnota času v konkrét.rodine podľa modelu M.Etgara
    75. Ako sa podľa M.Etgara zmeny prostredia a hodnoty času prejavujú v zmene dopytu
    76. Aké poznatky možno vyvodiť pre mark.manaž.z modelu M.Etgara
    77. Char.Howardovo chápanie troch úrovní učenia
    78. Zákl.myšlienka modelu ekolog.uvedomelého správania
    79. Ako súvisia 3 zákl.komponenty postoja s ekolog.uvedomelým správaním
    80. Char.fázy odchodu zákazníka
    81. Vymenujte prínosy Fisbeinovho viacatribútového modelu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko