Spotrebiteľské správanie
«»
Popis:
1. Vymenujte situačné vplyvy pôsobiace na rozhodovanie spotrebiteľa
- sú to vplyvy, ktoré sa viažu k určitému miestu a času, sú odlíšiteľné od charakteristiky produktu a spotrebiteľa, produktu a kupujúceho
Patria sem:
1. fyzické prostredie
2. spoločenské (sociálne) prostredie
3. čas
4. úloha / cieľ nákupu
5. iné okolnosti
2. Definujte referenčnú skupinu:
- sú sociálne skupiny, s ktorými sa jedinec identifikuje a prijíma ich normy a hodnoty.
Môžeme ich klasifikovať ako primárne a sekundárne
Kľúčové slová:
rozhodovanie spotrebiteľa
socializácia
nákupné rozhodovanie
Francesco Nicosia
chameleonský efekt
konjunktívne pravidlo
referenčná skupina
Obsah:
- 1. Vymenujte situačné vplyvy pôsobiace na rozhodovanie spotrebiteľa
2. Definujte referenčnú skupinu
3. Charakterizujte hlavné smery vplyvu referenčnej skupiny na spotr. správanie
4. Vymenujte faktory, ktoré zvyšujú vplyv referenčnej skupiny na spotrebiteľské správanie.
5. Čo znamená socializácia spotrebiteľa
6. Vymenujte štyri základne princípy pôsobenia rodiny na správanie
7. Vplyv skupiny na rozhodovanie
8. Vymenujte postupy, ako môžu celebrity ovplyvniť nákupne rozhodovanie
9. Definujte proces rozhodovania spotrebiteľa
10. Definujte proces poznania problému
11. Aké sú prínosy modelovania spotrebiteľského správania
12. Vymenujte faktory, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
13. Aké skupiny informácií sú potrebné pri druhom kroku rozhodovania
14. Systém spracovania informácii spotrebiteľom
15. Čo je podstatou identifikácie problému v nákupnom správaní
16. Aké nákupne rozhodovanie označuje „hľadanie rôznosti“
17. Čo sú to kritéria hodnotenia a na čo slúžia pravidlá rozhodovania
18. Schéma: Proces hodnotenia a výberu alternatív
19. Uveďte pravidlá nákupného rozhodovania pri nízkej zainteresovanosti
20. Charakterizujte konjunktívne pravidlo a uveďte príklad
21. Charakterizujte disjunktívne pravidlo a uveďte príklad
22. Charakterizujte lexikografické pravidlo a uveďte príklad
23. Charakterizujte referenčné pravidlo a uveďte príklad
24. Uveďte predpoklady určenia napodobňovaním
25. Čo je to určenie a ako sa delí
26. Ako sa prejavujú vplyvy určenia/ skúsenosti na nákupnom rozhodovaní
27.Učenie na základe imitácie ( napodobňovania ) - 55
28.Aké druhy učenia napodobňovaním poznáte
29.Aký je rozdiel medzi zjavným a skrytím učením
30.Ako meriame image predajne - 115k.
31.Maloobchodná reklama - 110k
32.Umiestnenie a veľkosť predajne - 118k
33.Informácie a dodatočné stimuly, kt. poskytuje predajňa - 123k
34.Uveďte rozdiel medzi adopciou a difúziou nového produktu - 91,92k
35.Charakterizujte rozdiel medzi vernosťou značke a inerciou pri kúpe
36.Čo je nákupná orientácia spotrebiteľa - 129k
37.Ako môžu marketéri ovpl. aktivizáciu poznania pri nákupnom rozhod.
38.Čo je to evokovaný súbor - 68k
39.Čo rozumieme pod pojmom zainteresovanosť spotrebiteľa
40.Vymenujte faktory, od ktorých závisí úroveň želania riešiť určitý problém - 65k
41.Čo je to symbolické riešenie problému
42.Koleso analýzy spotrebiteľa - predn. 1.str.
43.Čo rozumiete pod spotrebiteľským správaním - 1.str.predn.
44.Všeobecný a tri čiastkové ciele komunikácie
45.Vymenujte požiadavky na skúmanie spotrebiteľa
46.Uveďte predpoklady skúmania správania spotrebiteľa
47.Štyri poznatky z definície spotr. správania podľa AMA - predn.1.str.
48.Spotreb. správanie ako akademická disciplína a jej vývoj - predn.2.str.
49.Definujte čo pre marketing znamená, že spotreb. správanie je dynamické - predn.1.str.
50.Vzťah medzi potrebou a motívom - 47k+PC
51.Charakt. motiváciu 47k
52.Nakreslite model motivácie 47k
53.Aké referenčné skupiny poznáte
54.Čo sú to kritériá hodnotenia a na čo slúžia pravidlá napodobňovania
56. Vymen.motívy,pre kt.ľudia navštevujú miesta predaja
57. Char.typy nákupu
58. Aké stimuly pôsobia na kupujúceho v predajni
59. Aké rozhodnutia môže prijať spotrebiteľ pri dočas.nedostatku želaného tov.v predajni
60. Cesty na upevnenie lojality spotrebiteľa voči firme
61. Funkcie imidžu predajne
62. Čo je atmosféra v predaj.a ako môže ovplyvniť správania kupujúceho
63. Def.vernosť predaj.a vymen.faktory,kt.ju ovplyvňujú
64. Ponákup.dizonancia,od čoho závisí,ako ju môžu ovplyv.marketéri/spotrebiteľ
65. Def.spokojnosť po nákupe
66. Char.podstatu konfirmač.teórie spokojnosti spotreb
67. Aké očakávania spotreb.poznáte a čo ich ovplyv
68. Klasifik.dôvodov nespokojnosti spotreb.podľa teórie príčin
69. Chameleonský efekt
70. Čo char.vernosť značke
71. Zákl.2 prístupy ku skúmaniu vernosti a ich prínos
72. Char.obsah modelu,Francesco Nicosia
73. O čom a na zákl.čoho,rozhodujú spotr.M.Etgara
74. Od čoho závisí hodnota času v konkrét.rodine podľa modelu M.Etgara
75. Ako sa podľa M.Etgara zmeny prostredia a hodnoty času prejavujú v zmene dopytu
76. Aké poznatky možno vyvodiť pre mark.manaž.z modelu M.Etgara
77. Char.Howardovo chápanie troch úrovní učenia
78. Zákl.myšlienka modelu ekolog.uvedomelého správania
79. Ako súvisia 3 zákl.komponenty postoja s ekolog.uvedomelým správaním
80. Char.fázy odchodu zákazníka
81. Vymenujte prínosy Fisbeinovho viacatribútového modelu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.