Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Strategický manažment - 2. kapitola prípadové štúdie

«»
Prípona
.docx
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
78 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42966
Posledná úprava
24.01.2014
Zobrazené
3 100 x
Autor:
barbora.motykova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť Henkel pôsobí v mnohých krajinách, ktoré sa líšia kultúrami, ich vyznávanými hodnotami, tradíciami a kultúrnymi zvykmi. Henkel sa snaží pomocou firemnej kultúry, víziami a hodnotami pomáhať zjednotiť všetkých zamestnancov, poskytujú im normy pre výkon podnikania. Hlavnou víziou je byť: „ Globálny líder v značkách a technológiách “. Tvorcovia strategických rozhodnutí v spoločnosti Henkel vychádzajú z určitých princípov, zásad a hodnôt.

Kľúčové slová:

Vízia

poslanie

ciele

podnik

manažment

analýza

demografia



Obsah:
  • Strategický manažment
    2. Vízia, poslanie a ciele podniku
    2.1 Formulovanie hodnôt spoločnosti Henkel
    1. Z akých koncepcií, zásad a princípov vychádzajú alebo ich vyznávajú tvorcovia
    2. Charakterizujte poslanie spoločnosti Henkel.
    3. V čom spočíva nová stratégia spoločnosti? Má nová stratégia vplyv na jej víziu?
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko