Strategický manažment - 2. kapitola prípadové štúdie
«»
Popis:
Spoločnosť Henkel pôsobí v mnohých krajinách, ktoré sa líšia kultúrami, ich vyznávanými hodnotami, tradíciami a kultúrnymi zvykmi. Henkel sa snaží pomocou firemnej kultúry, víziami a hodnotami pomáhať zjednotiť všetkých zamestnancov, poskytujú im normy pre výkon podnikania. Hlavnou víziou je byť: „ Globálny líder v značkách a technológiách “. Tvorcovia strategických rozhodnutí v spoločnosti Henkel vychádzajú z určitých princípov, zásad a hodnôt.
Kľúčové slová:
Vízia
poslanie
ciele
podnik
manažment
analýza
demografia
Obsah:
- Strategický manažment
2. Vízia, poslanie a ciele podniku
2.1 Formulovanie hodnôt spoločnosti Henkel
1. Z akých koncepcií, zásad a princípov vychádzajú alebo ich vyznávajú tvorcovia
2. Charakterizujte poslanie spoločnosti Henkel.
3. V čom spočíva nová stratégia spoločnosti? Má nová stratégia vplyv na jej víziu?
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.