Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Teória marketingovej komunikácie - vypracované otázky

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
31822
Posledná úprava
03.05.2010
Zobrazené
1 133 x
Autor:
mary007
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingová komunikácia sa začala objavovať v predajnej a naplno sa rozvinula v marketingovej koncepcii.
Marketingová komunikácia:
· reklama,
· podpora predaja,
· vzťahy k verejnosti - PR,
· osobný predaj,
· priamy marketing - DM (direct marketing).

Všeobecný model komunikácie - odosielateľ správy vs prijímateľ, správa, médiá, komunikačný kanál, spätná väzba, šum, kódovanie a dekódovanie:
· spoločná je komunikačná správa,
· Kódovanie - prepis správy na čitateľné znaky pre príjemcu - skrátka povedať to tak, aby to príjemca pochopil (je to závislé od prijímateľa - publika),
· Dekódovanie - prepis správy na strane príjemcu na jemu čitateľné znaky,
· ŠUM - akýkoľvek podnet, ktorý akýmkoľvek spôsobom negatívne vplýva na pochopenie správy.

Kľúčové slová:

teória marketingovej komunikácie

marketingová komunikácia

Všeobecný model komunikácie

Hierarchia komunikácie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko