Popis:
7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
udrž. trhov a ich rozvoj sa týka: boja o účasť na trhu-poskyt.výkonov porov.s konkur.a nadpriemer.výnosy a výsledky môže dos. podnik len vtedy,keď vďaka svojej veľkosti má prednosti v nákladoch;ak chceme byť úspeš. na trhu,musíme priniesť mim. výkon,kt.sa výraz. odliš. od konkur.;ak je trh prístupný väčš.počtu výrobcov, kedy nepanuje boj o ceny,neprejavuje sa snaha vytlačiť konkur.z trhu; jeden zo špecialistov sa môže stať najväč.výrobcom. Štyri stratégie trhu-preniknutie na trh:týka sa vypln.doteraj.trhu výrobkami a poskyt.výkonmi...
...
12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
-je jedným z nástrojov market. mixu,významný nástroj zabezpečenia odbytu produktov. Ponúka niečo, čo je pre spotrebiteľa lukratívne a čo nie je samozrejmou súčasťou produktu al. služby.Podpora predaja sa realizuje v 3 oblastiach: 1.Spotrebiteľská PP-cieľovou sk. sú zákazníci./kupóny,vzorky,odmeny zákazníkom,vystav. a predvádzanie výrobkov/ Má motivačný char. v: - prilákaní nových zákazníkov
-odmeňovaní verných zákazníkov,-zvýšení opakovateľnosti nákupov aj príležitostných zákazníkov. 2.Obchodná PP-cieľ. Sk. sú sprostredkovatelia odbytu. /zľavy,zrážky,časť produktu zdarma/ Má motiv.char.na:-presvedčiť obchodníka, aby ponúkal značku produktu,-presvedčiť,aby značku produktu propagoval predvedenín a presvedčiť, aby obchodoval s väčším množ. tovaru,-stimulovať k väčšiemu predaj.úsiliu ...
...
30. Marketing hydiny
Významnou prednostou produkcie hydinového mäsa ako aj vajec je relatívne krátky reprodukčný cyklus, ktorý možno cieľavedome orientovať na istú sezonnost trhu a tým prispiet k regulácií dopytu a ponuky. Spotreba hydinového mäsa má vo svete zvyšujúcu spotrebu, aj v našich podmienkach sa tento trend uplatnil. Hydinové mäso a produkty sú cenovo najprístupnejšie verejnosti.
Marketingové informácie: vývoj počtu hydiny podla kategórií v SR: kurčata na chov-1015, kurčata na výkrm-6500, sliepky-6200, morky-250, husi-40, kačice-250, hydina spolu-15198 tis.ks...
Kľúčové slová:
agrárny marketing
faktory AM
marketing HD
ošípaných
hydiny
Obsah:
- 1. Agr. marketing–podnik.sys. prvovýrobcu
2. Faktory AM
3. Analýza m.,zhodnotenie súč. stavu
4. Analýza konkurencie
5. Podnikateľský priestor
6. Marketing.priestor
7. Aktivity, pri udržaní trhov a ich rozvoj
8. Nástroje odbytu
9. Marketingové faktotry určujúce ceny
10. Vzťahy ceny a hodnoty konkur.výhody
11. Predaj ako priamy nástroj odbytu
12. Char.spotr.a firemnú podporu predaja a.základné faktory podpory predaja
13. Reklama v p.marketingu, plánovanie zásady.funkcie.sp prostr.a opatrenia
14. Char.distribúciu.priame.nepriame odbytové kanály,prvkv distribúcie distribúcia
15. Starostlivosť o vzťahy s verejnosťou, kt. sú prostr.pr.kvalit.prvky pr.úlohy pr
16. Presadenie sa na trhu-vvbud. stupňa poznania - imidž.predajná sila,komun. sila, kontrola charakteristík obchodu
17. Presadenie sa v podniku,obraz o podniku schopnosti, firemná kultúra,osobný prínos kontrola prinosov.
18. Diagnostiku marketingu podniku
19. Priority štátu v sekt. php,súč.probl. AR
20. Subjekty at, výr.faktory,ľudské zdroje, mat-tech.zabezpečenie a trhové poriadky
21. M.obilnin,akt.probl.at,m.inf,mlynské pek. produkty,vplyv štátu,sys.trhu obilnín v EU
22. Marketing olejnin, strukovín
23. Marketing zemiakov, cukr. repy a cukru
24. Marketing zeleniny a ovocia
25. Marketing vinica a vína
26. Marketing surového kravského mlieka, aktuálne problémy chovu dojnic a skm, výroba, nákup, spotreba mlieka, náklady, produkčné a reprodukčné ukazovatele, ceny, zo, spoločná organizácia trhu s mliekom v eu
27. Marketing hovädzieho mäsa
28. Marketing chovu ošípaných a bravčového mäsa
29. Marketing chovu oviec
30. Marketing hydiny