Popis:
1. Špecializované agentúry
Špecializované agentúry sa špecializujú na 1 druh poskyt.služieb, môžu sa zameriavať na poskytovanie služieb v oblasti pre PR, plánovanie médií, direct marketing, vonkajšiu reklamu, internetovú reklamu, kreatívne štúdio
2. Full service agentúry
Poskytujú viaceré služby - celú, komplexnú rekl.kampan pre klienta - skladá sa z výskumu - plánovania - myšlienka - kreatívne riešenie - plánovania mediálneho priesktoru - poskytuje aj realizáciu, produkciu. Full service agentúry poskytujú komplexné služby v oblasti propagácie, od marketingového prieskumu, tvorby reklamného rozpočtu, pretestov, výskumu efektívnosti kampane a pod.
3. Mediálne agentúry: Media Buyer - nákup mediálneho priestoru pre klienta,
Media Representative - exkluzívny predajca reklamného a inzertného priestoru.
- Úlohou mediálneho oddelenia je plánovanie a nákup mediálneho priestoru pre reklamné aktivity agentúry.
4. Komunikačné domy - pokrýva úplny servis v oblasti integrovanej MK - výskum trhu, mark.poradenstvo, PR, dizajn, Corporate Identity, spoločenský a kultúrny marketing.
Kľúčové slová:
špecializované agentúry
full service agentúry
mediálne agentúry
komunikačné domy
reklamná agentúra
oddelenia
account oddelenie
mediálne oddelenie
Obsah:
- Špecializované agentúry
Full service agentúry
Mediálne agentúry
Komunikačné domy
Reklamná agentúra oddelenia
Account oddelenie
Medialne odd.
Odd.výskumu a strat.rozhod
New business
Kreatívne odd.
Produkčné odd.
Finančné oddelenie
Public Relations manager
Gener. Riaditeľ
Výkonný riaditeľ
Reklamná kampaň
BREEFING
Komunikačný brief
Postup tvorby kreatívnej účinnej reklamy
TV spoty
Nové trendy market.komunikácie
Product placement
Guerilla marketing
Práca textárov (copywriterov) na kreatívnom oddelení
Značka
Slogan (headline)
Storyboardy (scénar)
média
Štruktúra mediálnej agentúry:
Ukazovatele mediálneho plánovania
Mediálna stratégia