Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 057   projektov
0 nových

Vypracované otázky - Reklamné a mediálne agentúry

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
8018
Posledná úprava
09.01.2018
Zobrazené
1 891 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Špecializované agentúry
Špecializované agentúry sa špecializujú na 1 druh poskyt.služieb, môžu sa zameriavať na poskytovanie služieb v oblasti pre PR, plánovanie médií, direct marketing, vonkajšiu reklamu, internetovú reklamu, kreatívne štúdio

2. Full service agentúry
Poskytujú viaceré služby - celú, komplexnú rekl.kampan pre klienta - skladá sa z výskumu - plánovania - myšlienka - kreatívne riešenie - plánovania mediálneho priesktoru - poskytuje aj realizáciu, produkciu. Full service agentúry poskytujú komplexné služby v oblasti propagácie, od marketingového prieskumu, tvorby reklamného rozpočtu, pretestov, výskumu efektívnosti kampane a pod.

3. Mediálne agentúry: Media Buyer - nákup mediálneho priestoru pre klienta,
Media Representative - exkluzívny predajca reklamného a inzertného priestoru.
- Úlohou mediálneho oddelenia je plánovanie a nákup mediálneho priestoru pre reklamné aktivity agentúry.

4. Komunikačné domy - pokrýva úplny servis v oblasti integrovanej MK - výskum trhu, mark.poradenstvo, PR, dizajn, Corporate Identity, spoločenský a kultúrny marketing.

Kľúčové slová:

špecializované agentúry

full service agentúry

mediálne agentúry

komunikačné domy

reklamná agentúra

oddelenia

account oddelenie

mediálne oddelenie



Obsah:
  • Špecializované agentúry
    Full service agentúry
    Mediálne agentúry
    Komunikačné domy
    Reklamná agentúra oddelenia
    Account oddelenie
    Medialne odd.
    Odd.výskumu a strat.rozhod
    New business
    Kreatívne odd.
    Produkčné odd.
    Finančné oddelenie
    Public Relations manager
    Gener. Riaditeľ
    Výkonný riaditeľ
    Reklamná kampaň
    BREEFING
    Komunikačný brief
    Postup tvorby kreatívnej účinnej reklamy
    TV spoty
    Nové trendy market.komunikácie
    Product placement
    Guerilla marketing
    Práca textárov (copywriterov) na kreatívnom oddelení
    Značka
    Slogan (headline)
    Storyboardy (scénar)
    média
    Štruktúra mediálnej agentúry:
    Ukazovatele mediálneho plánovania
    Mediálna stratégia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko