Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Vypracované otázky z Marketingu

«»
Prípona
.docx
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44819
Posledná úprava
07.03.2014
Zobrazené
1 452 x
Autor:
dominicek26
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Marketing- vznik, vývoj, podstata, definícia, klasifikácia

Marketing je v praxi i teórií chápaný ako:
1. Určitá podnikateľská filozofia, ktorá vždy kladie zákazníka na prvé miesto
2. Určitý systém podnikových aktivít

Vznik marketingu:
- Marketingové prístupy- už deľbou spoločenskej práce
- Ako teoretická disciplína (nie vedná)- na prelome 19.-20- stor. (v r. 1920 na amerických univerzitách)
- Výraznejší záujem o marketingovú teóriu- v roku 1929 (hosp. kríza)- realizačná funkcia marketingu (stimulovanie dopytu, realizácia výroby)
- Po 2. Svetovej vojne- rozšírenie do vyspelých krajín Európy i Japonska- poznávacia funkcia marketingu (dokonalé poznávanie potrieb)
- 70. A 80. Roky 20. Storočia- internacionalizácia svetového trhu a hospodárskeho života- vznik medzinárodného spoločenského marketingu
Spoločenský marketing akceptuje potreby všetkých členov spoločnosti, nielen svojich zákazníkov

Kľúčové slová:

stupen nasytenosti

distribucna politika

cenova politika

rabaty

swot analyza

BCG matica

GE matica



Obsah:
  • 1. Marketing- vznik, vývoj, podstata, definícia, klasifikácia
    2. Holistický marketing
    3. Základné pojmy marketingového procesu
    4. Trh, trhové veličiny, poznávanie a ovplyvňovanie trhu
    5. Ponuka a dopyt: definícia, cenová elasticita, faktory cenovej elasticity
    6. Marketingová filozofia: ciele podniku, poradie medzi konkurenciou, druhy konkurencie, štádia vývoja filozofie podniku
    7. Manažérstvo marketingovej činnosti - proces marketingového riadenia
    8. Marketingový výskum: analýza trhových príležitostí, výskum a vývoj cieľových trhov
    ...
    ...
    ...
    14. Cena: základy teórie ceny, prístupy k tvorbe ceny
    15. Cenová politika: determinanty tvorby cien, cenová stratégia, diferenciácia ceny, politika v oblasti obchodných podmienok
    16. Distribúcia: akvizičná a fyzická distribúcia
    17. Distribúcia: distribučná politika, úlohy, distribučné orgány a kanály
    18. Komunikácia: komunikačná politika - úlohy, komunikačný mix
    19. Komunikácia: integrovaná marketingová komunikácia, Corporate Identity
    20. Priamy marketing, vzťahový marketing, event marketing a on - line marketing

Zdroje:
  • Marketing1, Marketing 2, wikipedia, prednasky , zaklady marketingu1, zakladymarketingu 2, vseobecna ekonomicka teoria
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko