Výskum a výber cieľových trhov
«»
Prípona
.doc |
Typ
vypracované otázky |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17750 |
Posledná úprava
06.01.2009 |
Zobrazené
1 014 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
8. Výskum a výber cieľových trhov
(Identifikácia trhových segmentov, Segmentácia trhu, Hodnotenie trhových segmentov, Výber trhového segmentu)
Trhy: súhrn existujúcich a potenciálnych kupujúcich (pre marketéra), všetci kupujúci a predávajúci (pre ekonóma)
Vývoj: 1. masový mkt.: hromadná výroba, distribúcia i promotion pre všetkých kupujúcich
2. mkt. hĺbky produktového mixu: 2 a viac výrobkov (rôzne vyhotovenia) – rôzne varianty produktov
3. cielený mkt.: identifikácia trhových segmentov – výber segmentu – vývin produktu pre segmenty
Cielený mkt.: segmentácia trhu (rozdelenie kupujúcich do skupín), hľadanie cieľových skupín (hodnotenie príťažlivosti a výber skupiny), vymedzenie trhovej pozície (v konkurencii)
Kľúčové slová:
Identifikácia trhových segmentov
Segmentácia trhu
Hodnotenie trhových segmentov
Výber trhového segmentu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.