Obchodné rokovanie - príprava rokovania, fázy rokovania, hodnotenie výsledkov...)
Analýza21 s. / 2. roč. / doc
Rozvoj modernej spojovacej techniky vytvára neuveriteľné možnosti vzájomnej komunikácie a uľahčuje prenos informácii na hociktoré miesto na Zemi. Skúsenosti ukazujú, že i keď technické prostriedky komunikáciu veľmi zjednodušujú nie sú schopné nahradiť osobné rokovanie.
Rokovanie je na mieste kedykoľvek, ak existuje priestor pre dohodu, t.j. vtedy ak existuje prienik obojstranne prijateľných výsledkov.
Treba si uvedomiť, že umenie rokovať - to nie je len porozprávať sa. Je to omnoho viac. Ide...
|
|
0,1 |
134x |
|
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
Semestrálna práca40 s. / 3. roč. / doc
Bolo by zaujímavé vedieť, aké asociácie sa ľuďom spájajú so slovom reklama, na čo v súvislosti s týmto slovom myslia jej tvorcovia, na čo jej zadávatelia a na čo spotrebitelia. Dôležité pre nás všetkých je vedieť, čo a za akých podmienok môžeme od reklamy čakať. Po zmene systému hospodárstva z plánovaného na trhové, po otvorení sa trhu veľkej konkurencii už nestačí len vyrábať efektívne a kvalitne. Je potrebné nájsť si pre svoje výrobky ten správny spôsob propagácie. Rozvinutý marketing sa stal ...
|
|
0,2 |
14x |
|
Pepsi - výrobkové stratégie nápoja pepsi - aloe firmy PEPSI-COLA
Semestrálna práca29 s. / 5. roč. / doc
1898-1940V roku 1898 na juhu Spojených štátov v Severnej Karolíne vynašiel lekárnik Caleb Bradham liek proti nechutenstvu, ktorý nazval PEPSI. Požiadal o registráciu značky, vydal necelú stovku akcií a začal sirup Pepsi predávať vo veľkom. Prvý plniaci závod na výrobu Pepsi vznikol v roku 1905 a už o dva roky neskôr ochranná značka Pepsi dobyla prvé územie mimo Spojených štátov- Mexiko. Dvadsiate roky boli pre spoločnosť Pepsi- Cola neziskovým obdobím, ktoré bolo sprevádzané dvoma bankrotmi a vy...
|
|
0,2 |
38x |
|
Informačné a komunikačné technológie ako nástroj moderného vzdelávania
Prezentácia34 s. / 2. roč. / ppt
IKT a internet otvorili úplne novú cestu vzdelania pre rôzne inštitúcie, nielen edukačné a akademické, ale aj biznisové, ktoré sa nachádzajú na rôznych miestach, štátoch a kontinentich.Učiaci môžu pracovať a vzdelávať sa bez prekážok vo virtuálnej spoločnosti, na virtuálnej univerzite. Uplatnenie IKT v školskom systéme smeruje k tomu, že študentovi sú prínosom:- spoločnosťou s výrazne vyššou kvalitou života,- v poskytovaní účinnejších a transparentnejších informácií z jednotlivých vedných odboro...
|
|
0,6 |
55x |
|
Poľné cesty, cestné komunikácie, doprava - vypracované otázky
Vypracované otázky19 s. / 3. roč. / docx
1. Rozdelenie pozemných komunikácií podľa dopravného významu, určenia a technického vybavenia.
Všeobecne záväzným zákonom pre poľné a lesné cesty je zákon č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov. Podľa tohto zákona pozemné komunikácie sa rozdeľujú podľa dopravného významu, určenia a technického vybavenia na:
• diaľnice (D) - určené na rýchle a hospodárne spojenie, na dopravné spojenie medzi
dôležitými centrami štátneho a medzinárodného významu, s...
|
|
0,1 |
18x |
|
Manažérska komunikácia (efektívna komunikácia, verbálna kominikácia, neverbálna komunikácia, komunikácia na pracovisku, vyjednávanie...)
Skriptá142 s. / 3. roč. / doc
K najvýznamnejším aktivitám personálnej, riadiacej a vzdelávacej práce patrí interpersonálna komunikácia. Nie však všetci účastníci komunikačného procesu, aj napriek tomu, že ju denne využívajú, dokážu komunikovať efektívne.Komunikácia je základným spojovacím článkom medzi ľuďmi v procese riadenia. Len prostredníctvom komunikácie môžu ľudia v každej organizácii pracovať efektívnejšie ako celok.Komunikácia nemôže existovať bez ľudí vykonávajúcich určitú činnosť. Môže byť zložitá alebo celkom jedn...
|
|
1,2 |
6x |
|
Sociálna komunikácia (pre majstrov a vychovávateľov) - doc. Dr. Ján Brindza, CSc.
Skriptá59 s. / 3. roč. / pdf
Medziľudská komunikácia, vzájomná interakcia, dorozumievanie alebo oznamovanie niečoho niekomu patrí medzi základné ľudské aktivity. Porozumenie medzi ľuďmi sa deje prostredníctvom komunikácie. A. D. Mead uvádza dva typy komunikácie. Prvým typom je komunikácia v pravom zmysle slova. Jej obsahom je púhe oznámenie jednej bytosti druhej, postoj k nejakej zložke prostredia, ktoré je významné pre obidve bytosti. Táto prostá forma komunikácie sa vyskytuje aj u nižších živočíchov. V ľudskej spoločnosti...
|
|
0,5 |
217x |
|
Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu.
Prednášky46 s. / 2. roč. / doc
1.Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu. Neexistujú absolútne meradlá na hodnotenie kariéry. Úspech alebo zlyhanie sa vzťahujú predovšetkým na sebarealizáciu v hierarchii potrieb. Jednotlivec si hodnotí vlastné kariérne ciele, ktoré sú pre neho významné a uspokojujúce. Úplné pochopenie individuálnej kariéry si vyžaduje skúmanie subjektívneho i objektívneho aspektu. Subjektívne hľadisko predstavujú hodnoty, postoje, osobnosť, motivácia....
|
|
0,6 |
32x |
|
Komunikácia a sociálne zručnosti, ako prostriedok zlepšovania vzťahov so študentmi
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / docx
Komunikačné cykly, nástroje a prostriedky sú najefektívnejšie pomôcky na vytváranie a formovanie modernej spoločnosti. Sociálne zručnosti, ako tie najsilnejšie predpoklady spolu s etikou, dokážu vytvárať prostredie, kde dokážeme realizovať náš sociálny, či vedomostný postup dopredu.
„Doba rýchleho pokroku“ ako ju nazývame je predmetom, nielen rýchlosti vývoja, ale aj hľadania prostriedkov, ako čo najlepšie a najrýchlejšie dokážeme interpretovať svoje myšlienky a podať ich tak, aby aj tá druhá ...
|
|
0,1 |
43x |
|
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / doc
V diplomovej práci analyzujeme a porovnávame, ako využívajú nástroje marketingovej komunikácie vybraní expresní prepravcovia na Slovensku. Na základe získaných informácií formulujeme závery a odporúčania v oblasti komunikačného mixu pre spoločnosť DHL a ostatné expresné spoločnosti.
Diplomová práca sa člení na päť kapitol. Cieľom prvej je analyzovať trh vybraných expresných prepravcov na Slovensku. Druhá kapitola je teoretická, venujeme sa nástrojom marketingovej komunikácie. V tretej na zákla...
|
|
1,0 |
75x |
|
Manažerská komunikácia od doc.Ing. Ľudmila NAGYOVÁ, PhD.
Skriptá144 s. / 3. roč. / dot
1.1. Úvod do problematiky K najvýznamnejším aktivitám personálnej, riadiacej a vzdelávacej práce patrí interpersonálna komunikácia. Nie však všetci účastníci komunikačného procesu, aj napriek tomu, že ju denne využívajú, dokážu komunikovať efektívne. Komunikácia je základným spojovacím článkom medzi ľuďmi v procese riadenia. Len prostredníctvom komunikácie môžu ľudia v každej organizácii pracovať efektívnejšie ako celok. Komunikácia nemôže existovať bez ľudí vykonávajúcich určitú činnosť. Môže b...
|
|
1,1 |
80x |
|
Vypracované štátnicové otázky z predmetu Slovenský jazyk a literatúra
Štátnicové otázky143 s. / 3. roč. / zip
1. Didaktika slovenského jazyka a literatúry ako vedná disciplína. Predmet didaktiky vo vzťahu k obsahu vyučovania a edukačnému procesu. Pragmatický, psychologický a sociolingvistický prístup k vyučovaniu slovenského jazyka a literatúry.Význam didaktiky slovenského (materinského) jazyka: Náhľady na význam didaktiky učebných predmetov sú rozličné. Podľa jedných nie je potrebné, aby sa učiteľ školil vo vyučovaní. Postačí, ak dobre ovláda vedný odbor, ktorý vyučuje, a má aspoň priemerné nadanie vyu...
|
|
6,0 |
31x |
|
Manažérska funkcia vedenie v systéme manažérskych funkcií
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
V literatúre o manažmente sa vyskytuje mnoho teórií, ktoré popisujú vplyv manažérov na svojich podriadených. Viesť a riadiť ľudí je jednou z dôležitých činnosti, ktoré sú nevyhnutné na to , aby boli úspešne plnené a dosahované ciele. Súčasťou úspešného riadenia firmy je aj jej vedenie. Zatiaľ čo riadenie dáva organizácií konkrétne ciele, pravidla, poriadok a kontrolu, vedenie vytvára spoločné hodnoty a vízie, podporuje motiváciu, posilňuje dôveru a identifikáciu s firmou a uľahčuje zmeny, ktorým...
|
|
0,4 |
17x |
|
Konektivita automobilov - Inovácie vo výrobe a prevádzke automobilov
Semestrálna práca14 s. / 5. roč. / docx
Konektivita automobilovKonektivita automobilov patrí medzi najrýchlejšie sa vyvíjajúce trendy v automobilovom priemysle. Dopyt po informáciach sa neustále zvyšuje a je umožnené značne vďaka rozšíreniu smartfónov a tabletov vo svete. Pripojiteľnosť na internet a prístup k informáciam je čoraz žiadanejší. Automobilový výrobcovia a ich externí dodávatelia prišli s možnosťou prepojenia internetu a automobilu cez mobilné telefóny, tablety alebo zabudovaním prijímačov, tým sa automobil stáva nielen do...
|
|
1,5 |
7x |
|
Multikulturálna komunikácia - sociálne procesy
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / zip
Cieľom práce je priblíženie problematiky "multikulturálna komunikácia" s aplikovaním na príkladoch vo firemnom prostredí a poukázanie na dôležitosť poradensva v tejto oblasti. Práca rozoberá problematiku multikulturálnej komunikácie v podnikoch, medzinárodných firmách, správanie pri jednaniach jednotlivých národov, postrehy z prostredia medzinárodných spoločností a to, multikultúrneho firemného prostredia, možné problémy a ich riešenia.
Úvod
Multikulturálna komunikácia je v súčasnosti ...
|
|
1,8 |
9x |
|
Pedagogická psychológia - Diagnostika porúch učenia
Seminárna práca13 s. / 2. roč. / docx
Problematika špecifických porúch učenia je v súčasnosti asi jedným z boľavých miest nášho školstva. Jednotlivci s poruchami učenia sa vo väčšine vzdelávajú v integrovaných podmienkach základných a stredných škôl. Aj preto patrí k najdiskutovanejším témam súčasného školstva. Predovšetkým však objektívne príčiny dávajú problematike porúch učenia spoločenskú závažnosť a prioritu. Sú to: rast informácií, množstvo rušivých šumov pri sluchovej diferenciácií, nová populácia sa musí denne vyrovnávať s č...
|
|
0,1 |
2x |
|
Seminárna práca z Komunikácie v manažmente
Seminárna práca41 s. / 2. roč. / doc
„Komunikácia predstavuje moc. Kto sa naučil ju efektívne využívať, môže zmeniť svoj pohľad na svet aj pohľad, ktorým svet pozerá na neho.“
Anthony Robbins
Manažéri v súčasných firmách si uvedomujú, že dobrá komunikácia medzi ľuďmi vnútri organizácie sa môže javiť ako kľúčový problém. Sú si vedomí, že efektívne fungovanie komunikácie, vhodná firemná kultúra, či príjemná pracovná atmosféra dokážu pôsobiť nielen ako jasný motivátor pre zamestnancov, ale aj ako faktor úspešnosti firmy pri presa...
|
|
1,1 |
85x |
|
Slovnaft - analýza marketingovej stratégie
Bakalárska práca73 s. / 3. roč. / pdf
Az elmúlt évtizedek során a világ gazdaságában rengeteg változás zajlott le. Az
egyes régiók különféle módon, más-más körülmények között fejlıdtek a földrajzi-,
kulturális- és demográfiai jellemzık függvényében. A piacok globalizálódása soha nem
látott méreteket öltött, a multinacionális vállalatok pedig minden eddiginél nagyobb
hatalomra tettek szert. A változások természetesen az energiaszektort sem kerülték el, a világ növekvı
energiaigényének kielégítésére, és a versenyképesség megırzés...
|
|
0,7 |
3x |
|
Komunikačné zručnosti, komunikačný proces
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Každý podnik, organizácia, či inštitúcia sú v súčasnosti postavení do úlohy komunikátora, a to v zmysle manažérskych úloh a cieľov, ktoré musia z hľadiska svojej existencie zabezpečovať. Komunikácia a komunikačný proces na jednej strane zjednocuje ľudí, ktorí v ňom pracujú a rozdielnou mierou sa zúčastňujú na jeho úspechu, a na strane druhej vstupuje do všetkých procesov riadenia a podmieňuje ich kvalitu a efektívnosť.
Komunikačné zručnosti sú jedným zo základných predpokladov nielen úspechov v...
|
|
0,1 |
181x |
|
Neverbálna komunikácia (ročníková práca)
Ročníková práca35 s. / 2. roč. / doc
Vznik sociológie výchovy je bezprostredne viazaný s dejinami ľudskej civilizácie. Výchovná činnosť bola vždy aj činnosťou sociologickou, keďže sa nikdy nezaobišla bez spoločenských a filozofických aspektov. Sociologické aspekty nachádzame vo veľmi primitívnej podobe už spoločenskom zvyku iniciácii, v rituáloch u prvotných indiánskych kmeňov, ale aj vo vzdelanosti babylonskej a staroegyptskej kultúre. Historicky vymedzenú, ale relatívne dokonalejšiu podobu majú sociologické aspekty vo výchovných ...
|
|
0,2 |
17x |
|
Komunikácia medzi rodičmi a adolescentmi
Seminárna práca18 s. / 1. roč. / doc
Spoločnosť i rodina sa rýchlo vyvíja. Výrazne sa zvyšujú očakávania všetkých, ktorí rodinu tvoria a to z hľadiska citového, vzťahového a z hľadiska sebarealizácie. Takmer každý človek túži žiť v šťastnej a fungujúcej rodine. Dôležitým prostriedkom ako utvárať kvalitné vzájomné vzťahy v rodine, je komunikácia. Ide hlavne o komunikáciu medzi jednotlivými členmi rodiny navzájom. Ale byť vo vzťahu s druhým človekom znamená, že skôr alebo neskôr dôjde ku konfrontácii. Existujú rozpory vo vnímaní, v n...
|
|
0,2 |
44x |
|
Psychologický profil ideálneho manažéra
Referát15 s. / 2. roč. / doc
Funkcia manažéra Manažér je ústrednou osobnosťou v podniku, oddelení alebo prevádzke. Nesie zodpovednosť nielen za výkon úloh, ale do značnej miery ovplyvňuje aj pracovnú atmosféru, interpersonálne vzťahy a ich budovanie vrámci pracovnej skupiny alebo tímu. Manažéri na strednej a nižšej úrovni riadenia sa stávajú spojovacím článkom medzi vedením a podriadenými, takže musia čeliť tlaku z oboch strán. Je dôležité, aby sa manažérske posty obsadzovali tými pracovníkmi, ktorí disponujú súborom vlastn...
|
|
0,1 |
6x |
|
Formálna a obsahová stránka komunikácie
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / docx
ÚvodKomunikácia je prostriedkom riadenia, spojenia ľudí v organizácií pre dosiahnutie spoločných cieľov a zámerov. Komunikácia predstavuje nepretržitý proces dorozumievania ľudí pomocou výmeny informácií, správ, údajov, myšlienok, názorov, postojov, pocitov, predstáv... Je to prenos vzájomného dorozumievania pomocou určitých symbolov.Umenie komunikovať je jedným z najdôležitejších atribútov úspešného riadiaceho pracovníka - manažéra. Aby mohli riadiaci pracovníci všetkých úrovní efektívne fungov...
|
|
0,1 |
0x |
|
Distribučný mix, služby zákazníkom, ECR
Seminárna práca32 s. / 3. roč. / doc
Distribučná politika je neoddeliteľnou súčasťou marketingovej politiky, a preto ju treba vždy chápať vo vzťahu k ostatným zložkám marketingu. V našej práci sa venujeme problematike distribučného mixu a jeho úzkej spojitosti s ďalšími časťami marketingového mixu, konkrétne komunikačnej, produktovej a cenovej politiky. Tieto štyri politiky sa navzájom ovplyvňujú, a preto treba aj distribučnú politiku definovať z pohľadu „4P“.V ďalšej časti sme sa zamerali na oblasť poskytovania služieb zákazníkom ...
|
|
0,2 |
46x |
|
Emotívnosť v televíznom spravodajstve
Diplomová práca65 s. / 5. roč. / rar
Citovaná myšlienka sa bude niesť celou prácou ako leitmotív; no ešte predtým ako sa budeme venovať vývinu, obsahu a cieľom diplomovej práce, je nevyhnutné, aby sme zadefinovali jej formu. Táto diplomová práca má sumarizačný charakter; nechce byť vyčerpávajúcim exkurzom do myšlienkových koncepcií jednotlivých autorov, prípadne venovať sa vzájomným komparáciám prác. Snaží sa nájsť presahy medzi jednotlivými dielami a uviesť myšlienky z citovaných prác do spoločného synkretického celku.
Pre plno...
|
|
0,5 |
12x |
|
Operatívny manažment výroby - skriptá
Skriptá111 s. / 3. roč. / pdf
Učebné texty predmetu Operatívny manažment, predstavujú výber poznatkov určených pre
absolventov študijného programu výrobné inžinierstvo, zamerania výrobný manažment
vo štvrtom ročníku denného a externého inžinierskeho štúdia. Obsah vychádza a nadväzuje
na poznatky z predchádzajúcich predmetov manažérskeho zamerania s cieľom pripraviť pre
prax všestranne zdatného manažéra. Kvalitu manažéra určuje minimálne :
• jeho odbornosť - vedomosti potrebné pre danú sféru riadenia resp. výkonu činnost...
|
|
1,1 |
24x |
|
Lobing, Mobbing, Sexuálne obťažovanie
Semestrálna práca19 s. / 3. roč. / docx
Lobing predstavuje špecifický typ interpersonálnej komunikácie, ktorý slúži na presadzovanie podnikových záujmov prostredníctvom ovplyvňovania legislatívneho prostredia. Je to legálny nástroj, ktorým môže podnik vplývať na verejné inštitúcie. Predstavuje špecializovanú a odbornú reprezentáciu prostredníctvom širokej škály prostriedkov, ktoré v zásade vylučujú korupčnú výmenu služieb. Ako reprezentant partikulárnych záujmov lobbista dodáva informácie a techncko-odborné expertízy, ktoré môžu byť u...
|
|
0,1 |
15x |
|
Základy komunikácie (skriptá + testy)
Skriptá131 s. / 1. roč. / zip
Pojem komunikácia má viacero významov. Neustále sa s ním v živote stretávame a väčšinou si predstavíme internetové alebo telefonické spojenie. V skriptách sme sa sústredili na sociálnu komunikáciu a položili sme si niekoľko otázok, ktoré vyplynuli z bežného života i pedagogickej praxe. Vieme navzájom komunikovať? Vieme sa rozprávať? Alebo už vplyvom internetu, videa a televízie sa charakter sociálnej komunikácie natoľko zmenil, že nám komunikácia robí problémy? Stačí si uvedomiť, aká problematic...
|
|
1,9 |
1x |
|
Využitie marketingu na príklade rodinného podniku
Diplomová práca65 s. / 5. roč. / pdf
V diplomovej práci sa zaoberáme problematikou vyuţívania marketingu na príklade rodinného podniku, kde sme si za prvý cieľ práce stanovili analýzu konkrétneho rodinného podniku. Druhým cieľom je dotazníkovou formou zistiť postoje zákazníkov k marketingovému mixu a komunikácie firmy SVX s.r.o. a na základe výsledkov inovovať marketingovú komunikáciu podniku. V prvej časti sa venujeme teoretickým základom marketingu, marketingového mixu a marketingovej komunikácie pouţívaných v podmienkach slovens...
|
|
1,1 |
4x |
|
Problematika poklesu pôrodnosti z pohľadu hodnotových premien súčasnej mladej generácie v ČR
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
V súčasnosti môžeme byť svedkami mnohých paradoxov: moderná technológia ponúka viac vymožeností, ale my máme čoraz menej a menej času. Vytvorili sme sieť počítačov pre viac informácií, ale chýba vzájomná komunikácia medzi ľuďmi. Budujú sa väčšie domy - avšak rodiny sú menšie.
Znižuje sa počet pôrodov, počty detí v školách sú nižšie. Pôrodnosť má stále klesajúcu tendenciu. Príčinou tohto javu je množstvo faktorov, ktorými sa sociológovia zaoberajú. Čo všetko ovplyvňuje správanie mladých ľudí vo...
|
|
0,1 |
4x |
|
Skriptá - Psychológia pre manažérov
Skriptá111 s. / 2. roč. / doc
Zložitosť manažérskej práce kladie vysoké požiadavky na manažérov na všetkých úrovniach. K samotnej práci dnes nestačia len odborné znalosti, ale predovšetkým schopnosť viesť ľudí, porozumieť im, dokázať ich povzbudiť k výkonom.Práca s ľuďmi je jednou z najťažších, ale aj jednou z najzaujímavejších činností. Už samotný fakt, že sa pri nej stretávame s rôznymi typmi ľudí, rozmanitosťou pováh, osobnostnými vlastnosťami, nás vedie k otázke, ako to všetko máme zvládnuť. Pri hľadaní odpovede na niekt...
|
|
0,6 |
9x |
|
Komunikácia s jedincom s viacnásobným postihnutím
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
Každý človek bez ohľadu na to, či je zdravý alebo zdravotne postihnutí má právo na vzdelávanie. Aby sa mohol vzdelávať a zaradiť sa do života, musí vedieť komunikovať s okolím. Viacnásobne postihnutí je skupina osôb, ktoré vykazujú súčasne príznaky viacerých postihnutí (napr. hluchoslepí, mentálne + zrakovo, reč...). Cielená pozornosť sa tomuto problému venuje až v posledných desaťročiach či rokoch. Je dôležité, aby sme sa snažili ľuďom s viacnásobným postihnutím pomáhať a na to je potrebná komu...
|
|
0,1 |
33x |
|
Asertivita a asertívna komunikácia
Semestrálna práca21 s. / 2. roč. / doc
"Asertivita " je téma aplikovateľná na život každého človeka, pretože každý z nás sa doma alebo na pracovisku stretáva s ľuďmi, s ktorými musí komunikovať. V interpersonálnych vzťahoch sa často ľudia stretávajú so situáciami, ktoré sú im nepríjemné. Všetci sa tieto situácie snažíme riešiť, nie vždy však správnym spôsobom. Dochádza potom k rôznym nedorozumeniam a konfliktom. Zvládanie technik asertívneho správania môže značne zlepšiť komunikáciu a teda aj vzťahy medzi ľuďmi. Asertívne správanie p...
|
|
0,2 |
36x |
|
Firmu robia úspešnou úspešní ľudia
Seminárna práca17 s. / 5. roč. / doc
Cieľom seminárnej práce je charakterizovať manažment, jeho úlohy, vedenie ľudí, motiváciu, komunikáciu a vzdelávanie zamestnancov, ktoré tvoria subsystém riadiaceho procesu. Zaoberám sa podsatou vedenia a základnými funkcie riadenia ako je plánovanie, organizovanie, personalistika, vedenie a kontrola.Práca je rozčlenená na tri kapitoly, v ktorých postupne rozoberám pojmy spojené s jej obsahom. V prvej kapitole charakterizujem manažment a tri skupiny úloh, ktoré vyplývajú zo základných manažérsky...
|
|
0,1 |
25x |
|
Popíšte súčasnú úroveň kľúčových kompetencií a zručností zamestnancov štátnej a verejnej služby a navrhnite opatrenia na zlepšenie systému vzdelávania zamestnancov.
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / docx
Väčšine z nás, sa pod pojmom verejná správa vybaví sieť úradov, organizácií, či rôznych iných inštitúcií, ktoré zabezpečujú správu verejných vecí. Poslaním verejnej správy je plniť funkcie štátu, keďže ide o uskutočňovanie štátnej moci inými ako súkromnými osobami, taktiež vystupuje aj ako celok inštitúcií, ktoré spravujú majetok verejného vlastníctva. Základným pilierom plynulého fungovania verejnej správy je dobre zabezpečená personálna oblasť. Každá organizácia musí mať kvalifikovanú pracovnú...
|
|
0,1 |
11x |
|
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s.
Bakalárska práca43 s. / 3. roč. / pdf
Bankovníctvo a bankové služby sú nielen súčasťou trhovej ekonomiky, ale aj nenahraditeľným integračným činiteľom, ktorého správne fungovanie podmieňuje fungovanie celého hospodárskeho systému.Bankovníctvo v Slovenskej republike zaznamenalo na začiatku deväťdesiatych rokov veľmi extenzívny rast, ktorý bol charakteristický najmä rastom kvantitatívnych ukazovateľov. Až v polovici deväťdesiatich rokov začal narastať dôraz na kvalitu bankových služieb. V tomto období všetky banky na trhoch vyspelých ...
|
|
0,2 |
81x |
|
Výchovné problémy súčasnej rodiny
Bakalárska práca47 s. / 5. roč. / pdf
V dnešnej dobe je veľmi dôležité, aby rodina bola funkčná a rodič bol pre dieťa pozitívnym vzorom. Význam rodiny spočíva nielen v tom, že sa dieťa do nej narodí a dedí genetickú výbavu, ale aj v tom, že rodičia svojím vplyvom určujú jeho životnú dráhu, formujú osobný vývin a sú pre neho vzorom správania.
V súčasnosti sa vo viacerých rodinách častejšie vyskytujú problémy, ktoré súvisia s výchovou detí, čoho dôsledkom je rozpad rodín, pričom najviac trpia najmä deti.
Na základe toho bolo cieľom...
|
|
0,3 |
58x |
|
Analýza reklamy v konkrétnom podniku
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / docx
Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
|
|
0,3 |
15x |
|
Etika a etiketa v elektronickej komunikácii manažéra
Seminárna práca11 s. / 5. roč. / doc
Komunikácia a spolupráca je základným kameňom dnešnej spoločnosti. Výmena informácií a prostriedky pre tímovú spoluprácu predstavujú kritický bod pre rozvoj akejkoľvek ľudskej aktivity. Ak hovoríme o manažérskej aktivite, treba brať do úvahy jeho profesionálne správanie sa v oblasti elektronickej komunikácie.
Prvá kapitola obsahuje tematickú časť zameranú na objasnenie pojmov súvisiacich s touto tematikou. Druhá kapitola hovorí o komunikácii manažéra ako takej a nástroje, ktorými by mal manaž...
|
|
0,1 |
16x |
|
Sociálna pedagogika - prednášky
Prednášky38 s. / 1. roč. / doc
Vo všeobecnosti sa pod pojmom pedagogika rozumie všetko, čo súvisí s výchovou, vzdelávaním a vyučovaním v škole, ale aj v celej spoločnosti.
Hlavné tématické okruhy:
- Pedagogika (pojem, vývoj, predmet, pramene)
- Základné pojmy pedagogiky (výchova, vzdelávanie, vyučovanie, edukácia, učenie, schopnosti,...)
- Utváranie osobnosti (osobnosť žiaka, učiteľa)
- Sociálna pedagogika jej pojatie a charakteristika (úvod do soc.ped., úlohy, funkcie)
- Základné pojmy súvisiace s výchovou a soc. ped. ...
|
|
0,4 |
314x |
|