Elektrotechnológia - skriptá (ÚVOD DO ELEKTROTECHNOLÓGIE, KVALITA VÝROBKOV A SLUŽIEB, ZLEPŠOVANIE PROCESOV...)
Skriptá61 s. / 1. roč. / doc
1.1 Elektrotechnológia ako vedný odbor Elektrotechnológia je veda o aplikácii výsledkov prírodných vied a inovácií vo výrobe kvalitných elektrotechnických prvkov a systémov.Elektrotechnológia posudzuje existujúce a hľadá nové spôsoby premeny materiálov na polovýrobky, súčiastky, dielce, uzly až po systém s cieľom zabezpečiť vopred požadovanú a špecifikovanú kvalitu.Elektrotechnológia je proces premeny a komercionalizácie nových informácií, poznatkov a vedomostí do zlepšených a nových výrobkov/sl...
|
|
0,4 |
9x |
|
Implementácia princípov TQM vo vybranej organizácii - semestrálna práca
Semestrálna práca19 s. / 5. roč. / doc
TQM Total quality management alebo komplexné manažérstvo kvality sa v posledných 30 rokoch stalo jedným z najdôležitejších a najkomplexnejších prístupov k riadeniu kvality v organizáciách. Svoju silnú pozíciu aj dnes potvrdzuje tým, že hrá dôležitú rolu pri riadení v najúspešnejších organizáciách na svete. Komplexné manažérstvo kvality (ďalej už len TQM) definuje A. Mateides ako:„Prístup manažmentu organizácie zameraný na kvalitu, založený na účasti všetkých členov organizácie s cieľom dosiahnuť...
|
|
0,8 |
36x |
|
Hodnotenie systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2000 v SES a.s., Tlmače.
Diplomová práca74 s. / 5. roč. / doc
Cieľom predkladanej diplomovej práce je zhodnotenie systému manažérstva kvality podľa ISO 9001:2000 v SES a.s., Tlmače. Práca je rozdelená na dve časti.
Prvá časť je zameraná na objasnenie základných pojmov ako kvalita, manažérstvo kvality, systém kvality, systém manažérstva kvality. Objasňuje postup pri zavádzaní systému kvality v podniku a jeho následnú certifikáciu. Bližšie špecifikuje legislatívu v oblasti kvality so zameraním na normy radu ISO 9000:2000.
Druhá časť sa venuje existujúcemu ...
|
|
0,8 |
86x |
|
Európska nadácia pre manažérstvo kvality (EFQM) - Integrované Systémy Riadenia
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / docx
1. Úvod Moja semestrálna práca sa bude zaoberať s problematikou EFQM. Rozoberiem jej hlavné a podstatné body ktoré nám pomôžu pochopiť o čo sa jedná EFQM, jej model EFQM Excelence a model RADAR a porovnám k ISO.2. EFQM Skratka EFQM znamená Európska nadácia pre manažment kvality, ktorá bola založená skupinou vrcholových manažérov z popredných európskych firiem na udržanie konkurencieschopnosti. Tento model zahŕňa deväť základných oblastí riadenia organizácií. Päť kritérií je venovaných nástrojom,...
|
|
0,1 |
3x |
|
Manažment kvality 2 - Digitálny fotoaparát
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / doc
Postup vypracovania:
1. Stručný popis metódy QFD.
2. Definovanie zákazníkov pre vybraný výrobok (analyzovať potenciálnych zákazníkov pre zvolený výrobok).
3. Stanovenie požiadaviek zákazníkov (identifikovať požiadavky potenciálnych zákazníkov).
4. Výber kritických požiadaviek zákazníkov a určenie ich závažnosť/váhu (párovým porovnávaním).
5. Spracovanie zákazníckeho hodnotenia plnenia požiadaviek zákazníkov pre zvolený výrobok vzhľadom na dva vybrané konkurenčné výrobky.
6. Stanovenie tec...
|
|
1,1 |
32x |
|
Organizačné a riadiace rámce vytvárania kvality v organizácii
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / docx
Kvalita produkcie a procesov firmy sa stáva strategickým faktorom prežitia firmy na trhu a má značný podiel na vytváraní kvality života. Zabezpečovanie a zlepšovanie kvality výrobkov a služieb by malo byť prirodzenou súčasťou života firmy a povinnosťou každého jej jednotlivca. Spôsob chápania kvality, jej zabezpečovanie a zlepšovanie vo všetkých činnostiach firmy je popísané na základe odbornej literatúra noriem . Z hľadiska organizačnej štruktúry musia byť splnené podmienky rozdelenia práv a je...
|
|
0,5 |
11x |
|
Hodnotenie kvality výrobku metódou QFD
Seminárna práca18 s. / 4. roč. / docx
V našej prípadovej štúdii budeme hodnotiť kvality výrobkov A,B,C a D, ktoré sú slané tyčinky. Náš výrobok (A) je výrobok od spoločnosti DRU, a.s. Zvolen - sú to veľmi známe slovenské tyčinky DRU. Konkurenčné výrobky sú slané tyčinky Albert (B) z predajných reťazcov Hypernova, tyčinky CBA (C) od výrobcu CBA Slovakia, a.s. a tyčinky Fresh, ktoré vyrába spoločnosť FRESH s.r.o.Hodnotiť a porovnávať ich budeme prostredníctvom metódy QFD, ktorá je jednou z metód plánovania. Skratka QFD je skratkou z a...
|
|
0,7 |
43x |
|
Manažment kvality - Hodnotenie ovocných čajov (s príchuťou Jahoda)
Projekt19 s. / 5. roč. / doc
V seminárnej práci sme sa zamerali na hodnotenie kvality čajov. Našou hlavnou úlohou bolo porovnávať kvalitu štyroch vybraných druhov čajov, na základe metódy QFD.
V súčasnej dobe sa veľmi preferuje pitie čaju, pretože má blahobytné účinky na človeka. V lete osviežuje a podporuje dýchanie a v zime príjemne zahreje. Podľa odborníkov už dve šálky denne utužia zdravie a predĺžia život, pretože obsahuje mnoho vitamínov a je bohatým zdrojom antioxidantov. Zároveň má povzbudzujúce a osviežujúce účink...
|
|
3,8 |
27x |
|
Manažment výroby spoločnosti Foxconn
Semestrálna práca18 s. / 3. roč. / doc
ÚVODAplikácia inovácií technologického postupu pomáha zvyšovať efektivitu podnikania na všetkých úrovniach, od jednotlivej dielne až po celú firmu. Inovácie technologického postupu výroby umožňujú držať krok s meniacimi sa požiadavkami zákazníkov. V procese zmien zohráva rozhodujúcu úlohu zákazník. Podniky na potrebu zmien často reagujú zavádzaním manažérstva kvality, prechodom na normy ISO. Ale aj podstúpenie týchto krokov nezaistí 100% kvalitnú výrobu výrobkov. Preto cieľom našej práce bolo na...
|
|
0,2 |
11x |
|
Návrh zlepšenia systému riadenia kvality - DanMag s.r.o
Semestrálna práca28 s. / 5. roč. / doc
Uplynulé dasaťročie znamenalo významný posun v pohľade na kvalitu produktov ako zo strany zákazníkov, tak aj výrobcov, poskytovateľov služieb a distribútorov. Zástup podnikateľských subjektov sa v oblasti starostlivosti o kvalitu s týmito novými tendenciami veľmi rýchlo vyrovnal. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako štyritisíc firiem, ktorých systém zabezpečovania kvality odpovedá mezdinárodnému štandardu ISO radu 9000. Kvalita - pojem vzťahujúci sa k výrobkom či službám, ale i k prevádzaným či...
|
|
9,5 |
35x |
|
Príručka kvality
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / doc
Procesy relevantné na zabezpečenie kvality organizácie musia byť nielen proklamované, ale aj písomne podchytené, a tým reálne existujúce. Postupy všetkých pracovníkov sa musia zhodovať s týmito ustanoveniami.
Základňou pre „dobrú prax manažmentu" je preto dokumentácia systému manažérstva kvality, ktorá musí byť paralelne s ďalším vývojom (zlepšovaním) priebehu práce v organizácii stále diskutovaná, skúmaná a prispôsobovaná.
Základným dokumentom systému kvality je zvyčajne príručka kvali...
|
|
0,3 |
37x |
|
Systém manažérstva kvality
Referát15 s. / 3. roč. / doc
Manažérstvo kvality - je koordinovaná činnosť zameraná na riadenie organizácie s ohľadom na kvalitu.
Riadenie kvality - časť manažérstva kvality zameraná na plnenie požiadaviek na kvalitu.
Súčasné dynamicky sa rozvíjajúce a rýchlo sa meniace ekonomické prostredie stavia podniky pred problém zabezpečenia dlhodobej konkurencieschopnosti. Rozhodujúcim faktorom smerom k zákazníkom v zdravom trhovom prostredí je marketingová stratégia odvíjajúca sa od reklamy, kvality produktov, ceny produktov, dod...
|
|
0,2 |
47x |
|
Manažment kvality (Riadenie kvality, Rozhodnutie a motivácia pre zavedenie systému riadenia kvality...)
Seminárna práca24 s. / 3. roč. / doc
Cieľom našej práce je popis firmy zaoberajúcej sa manažmentom kvality, ktorej úlohou je zvyšovanie výkonnosti firiem, a jej konkrétny prínos ňou ponúkaných služieb pre konkrétnych zákazníkov. S tým súvisí znižovanie nákladov, lepšie využívanie zdrojov, nachádzanie lepších obchodných riešení ktoré umožnia zvýšiť výkonnosť procesov. Všetky tieto činnosti sa podieľajú na zvyšovaní konkurencieschopnosti zákazníkov.Celá práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahom prvej kapitoly sú teoretické východi...
|
|
0,1 |
24x |
|
Manažment výroby 1 (ZÁKLADY MANAŽMENTU VÝROBY; VÝROBNÉ CIELE A VÝROBNÁ STRATÉGIA; ROZVOJOVÝ, KRÍZOVÝ A RIZIKOVÝ MANAŽMENT VÝROBY
Prednášky56 s. / 2. roč. / doc
1. ZÁKLADY MANAŽMENTU VÝROBY1.1. Definícia pojmu výroba, význam výroby z hľadiska podnikania v trhovej ekonomikeVýroba je charakterizovaná ako vytváranie materiálnych a s nimi spojených nemateriálnych statkov, ktoré zodpovedajú trhovému dopytu. Produkcia tovaru je spojená s konkrétnym výstupom (output). Tento výstup vzniká tým, že vstupné faktory (input), predovšetkým materiál, sa podrobia transformačnému procesu. Výroba predstavuje základnú hodnototvornú f-ciu podniku a výsledný produkt je súhr...
|
|
0,6 |
8x |
|
Manažérstvo kvality - seminárna práca po rusky
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Современная, быстро изменяющаяся обстановка в Европейском Союзе (ЕС) и во всём мире ставит перед предприятиями, организациями и учреждениями проблему обеспечения длительной возможности конкуренции. В центре внимания стоит волшебное слово качество. Под этим понятием мы имеем в виду продукт - изделие с измеряемыми параметрами, однако уже тяжелее представить себе под этим понятием услугу, процессы и системы управления.
|
|
0,1 |
0x |
|
FIlozofia Kaizen
Seminárna práca13 s. / 4. roč. / docx
V posledných desaťročiach sa výrazne zmenil pohľad na kvalitu zo strany zákazníkov, výrobcov, poskytovateľov služieb a distribútorov. Kedysi bola kvalita len konkurenčnou výhodou podnikov, no dnes kedy je spotrebiteľ čoraz náročnejší ju považujeme za samozrejmosť. Podnik, ktorý nie je schopný garantovať štandardnú úroveň kvality len ťažko obstojí na trhu. Kvalita služieb či výrobkov sa premieta do celkovej politiky firmy a buď prispieva k zvýšeniu obratov alebo k zvýšenému počtu sťažností a rekl...
|
|
0,1 |
2x |
|
Prostriedky podporujúce manažment pri tvorbe kvality
Seminárna práca23 s. / 4. roč. / doc
Úvod Pojem kvalita sa priamo v praxi a v bežnom živote používa čoraz častejšie. Mnoho ľudí si myslí, že kvalita je vecou modernej doby a v minulosti ľudia o ňu nejavili žiadny záujem. Opak je však pravdou. Existuje veľmi veľa dokázaných dôkazov, že s kvalitou sa ľudia stretávali už v starej Číne a Egypte. Nekvalitná práca tam znamenala potrestanie vinníka za neodvedenú prácu. Vo svetových literatúrach sa pojem kvalita vyskytuje s prirovnaním ako napr.: vhodnosť na použitie alebo uspokojovanie zá...
|
|
0,4 |
59x |
|
Definícia, význam a základné pojmy manažmentu kvality
Prednášky18 s. / 1. roč. / doc
Definícia, význam a základné pojmy manažmentu kvality Manažment kvality (Mkv) nadväzuje na základy manažmentu (40%), marketing (40%) a štatistiku (20%). Tiež nadväzuje na 4 základné funkcie manažmentu: plánovanie, organizovanie, vedenie a kontrola.Kvalita - súhrn vlastností produktu a jeho schopnosť uspokojiť požiadavky zákazníka súborom inhertných (typických) znakov. Slovenská štátna norma ISO 8420 (1986) definuje kvalitu ako „celkový súhrn vlastností a znakov výrobku alebo služby, ktoré mu dáv...
|
|
0,3 |
9x |
|
analýza spoločnosti, swot analýza, space analýza a metóda tvorby scenárov (strategický manažment)
Seminárna práca20 s. / 4. roč. / docx
1.ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI
1.1. História spoločnosti
Spoločnosť NEPA bola založená tromi spoločníkmi vo februári roku 1991. Jej prvým sídlom bola malá kancelária v Brne. Náplňou jej činností bolo pôvodne dodávanie kancelárskej techniky a spotrebnej elektroniky. NEPA vznikla ako čisto český podnik bez cudzej kapitálovej účasti a dodnes nezmenila majiteľov...
1.2. Predmet činnostiOblasťou pôsobenia spoločnosti je predaj a servis reprodukčnej techniky medzi ktorú patria: kopírovacie...
|
|
0,1 |
55x |
|
FMEA - analýza možností vzniku chýb a ich následkov
Projekt51 s. / 2. roč. / pdf
Dlhodobé a úspešné fungovanie každého podniku závisí od celkového produkčného potenciálu podniku. Tento potenciál v sebe zahŕňa všetky trvalé výrobné aj nevýrobné faktory, z ktorých vznikajú konečné efekty činnosti podniku.Tvorivý potenciál je jednou z veľmi dôležitých súčastí celkového produkčného potenciálu každého podniku. Výsledkom tvorivého potenciálu podniku sú efektívne riešenia existujúcich alebo budúcich problémov.Tvorivý potenciál je tou časťou produkčného potenciálu podniku, ktorá naj...
|
|
0,8 |
86x |
|
Otázky na písomnú skúšku z predmetu Manažment kvality
Testy23 s. / 3. roč. / doc
Otázky na písomnú skúšku z predmetu Manažment kvality1) Aké je rozdelenie firiem podľa veľkosti (podľa počtu zamestnancov)?Na vyjadrenie veľkosti firiem podľa EÚ sa často používa kritérium počtu zamestnancov:• veľmi malý podnik (mikropodnik) do 10 zamestnancov,• malý podnik do 50 zamestnancov,• stredný podnik do 250 zamestnancov,• veľký podnik nad 250 zamestnancov.2) Definujte pojmy kvalita a audit Kvalita - miera, s akou súbor vlastných charakteristík spĺňa požiadavky. Schopnosť množiny vlastný...
|
|
0,3 |
10x |
|
Spokojnosť zákazníka z pohľadu manažmentu kvality
Bakalárska práca56 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť význam ľudského faktora pri aplikácii metód, nástrojov a techník v rámci manažérstva kvality s cieľom zlepšenia kvality práce a na základe zistených výsledkov prieskumu navrhnúť opatrenia , ktoré by viedli k zvýšeniu spokojnosti zákazníkov a k upevneniu postavenia firmy na trhu.
Snažili sme sa poukázať na dôležitosť spokojnosti zákazníkov, ktorá je v dnešnej dobe veľmi dôležitá, pretože zákazníci sú jediným zdrojom prímu pre firmu, prinášajú jej finančné p...
|
|
3,4 |
5x |
|
Výcuc z predmetu Manažment kvality
Študijný materiál19 s. / 4. roč. / doc
Manažment kvality20 storočie si budeme pripomínať ako storočie produktivity21 storočie je storočím kvalityKvalita-Súhrn vlastností produktu a jeho schopnosť uspokojiť požiadavky spotrebiteľa súborom inhertných znakov-Kvalita je miera, s akou súbor prirodzených znakov spĺňa požiadavky.Pohľady na kvalitu:- pohľad výrobný - orientuje sa na výrobu výrobkov najvyššej kvality, naplnením zákonných, podnikových noriem a zákazníckych požiadaviek
-
pohľad spotrebiteľský - vníma uspokojenie svojich vlas...
|
|
0,4 |
3x |
|
Manažment kvality v informačnom systéme
Poznámky60 s. / 5. roč. / docx
Zásady:1. zameranie na zákazníka - zákazníka musím poznať, jeho požiadavky či už súčasné, základné alebo očakávané, partnerstvo zo zákazníkom,2. vedenie(leadership)- mali by existovať lídri, vodcovia, kt. udávajú smer, napr. znižovanie reklamácií, chýb atď. A zároveň vytvárajú podmienky na zlepšovanie, musí existovať jednotnosť účelu a cieľov, kt. je daná vedením,3. zapojenie pracovníkov - aby každý pracovník prispel k zlepšeniu pracovného procesu, zapojiť všetkých pracovníkov do procesu, max. v...
|
|
6,8 |
1x |
|
Inžinierstvo kvality produkcie - prednášky
Prednášky20 s. / 2. roč. / doc
V Japonsku prešiel systém kvality 3-mi etapami: 1.) zabezpečovanie kvality orientáciou na technickú kontrolu - boli vytvorené tzv. OTK - oddelenia tech.
kontroly, kt. cieľom bolo kontrolovať finálny výrobok. Ukázalo sa, že je nevhodný nebolo zabránené vzniku nezhodných výrobkov priamo vo výrobe - veľké náklady. Anonymita pracovníkov, kt. dané výrobky korigovali = nevýhoda. 2.) zabezpečovanie kvality orientáciou na riadenie procesov - došli na to, že treba sledovať každý jeden
proces 3.) z...
|
|
0,3 |
20x |
|
Manažment kvality a spoľahlivosti v elektrotechnike
Vypracované otázky55 s. / 3. roč. / doc
Ukážka:1. Vymedzenie základných pojmov z manažmentu kvalityKvalita - Miera, s akou súbor vlastných charakteristík spĺňa požiadavky. - Schopnosť množiny vlastných charakteristík výrobku, systému alebo procesu spĺňať požiadavky zákazníkov a ďalších zainteresovaných strán.Požiadavka - Potreba alebo očakávanie, ktoré sa určia, všeobecne sa predpokladajú alebo sú povinné. - Požiadavka na vlastné charakteristiky výrobku, procesu alebo systému.
|
|
0,8 |
11x |
|
Poznámky z prednášok - Základy manažmentu
Prednášky16 s. / 1. roč. / docx
PLÁNOVANIE A ROZHODOVANIE - funkcie manažmentuPLÁNOVANIE- Proces určovania podnikových cieľov a smerov, ktorými sa podnik chce v budúcnosti uberať. - Cieľavedomá a sústavná činnosť určujúca čo bude organizácia robiť za účelom dosiahnutia svojich cieľov- Systematický rozvoj cielených programových činností na dosiahnutie podnikových cieľov založených na analyzovaní, vyhodnocovaní a triedení predvídaných príležitostí.Prístupy k plánovaniu1, Kladný - zvýšenie podnikového úspechu, maximalizácia zisku...
|
|
0,1 |
5x |
|
Japonské metódy riadenia kvality
Semestrálna práca20 s. / - roč. / doc
Manažment sa v Japonsku vždy vyznačoval výrazne vyjadrenou národnou špecifickosťou. Japonské metódy však do určitého obdobia zostávali v tieni, nepriťahovali pozornosť západných odborníkov. Príčina spočívala možno v tom, že efektívnosť týchto metód, zrejmá pre Japoncov, nebola vôbec zrejmá pre vedcov z iných krajín, ktoré z ekonomického hľadiska predstihli Japonsko.V súčasnosti patrí Japonsko medzi hospodársky najvyspelejšie krajiny. Od konca päťdesiatych rokov zaznamenávala jeho ekonomika vysok...
|
|
0,1 |
4x |
|
Manažérske teórie - prednášky
Prednášky20 s. / 1. roč. / doc
Obdobie priemyselnej revolúcie a deľba práce znamenala vysoký tlak na riadenie. Z remeselníka a z roľníka s formujú tzv. priemyselní robotníci, ktorí sa museli vyrovnať s im neprirodzeným obsahom práce (horizontálna a vertikálna deľba práce, strojom určovaná práca) a s novými pracovnými podmienkami (stála pracovná doba, pracovné prostredie, hygienické návyky a pod.)1980 - v USA vzniklo združenie ASME (americké združenie strojných inžinierov) - na čele stál Towne- funguje ako diskusné fórum pre ...
|
|
0,2 |
2x |
|
Náhľady na manažérstvo kvality vo svete a v EÚ
Seminárna práca5 s. / 2. roč. / doc
V posledných rokoch sa problematika manažérstva kvality výrobkov a služieb rozvíja priam dramatickou formou. Kým v predchádzajúcich desaťročiach manažment podnikov sa zameriaval predovšetkým na problémy znižovania nákladov, zvyšovania objemu produkcie, skracovanie dodacích lehôt, v súčasnom období, ak sa chce podnik presadiť na trhu, či už domácom, ale najmä zahraničnom, musí tieto čiastkové úlohy podnikateľskej činnosti podriadiť úlohe hierarchicky vyššie postavenej, úlohe zabezpečovania kvalit...
|
|
0,1 |
7x |
|
Manažérstvo kvality - všetky prednášky originál
Prednášky200 s. / 3. roč. / rar
Manažérstvo kvality
1. História riadenia kvality a jej strategický význam
Chamurapi – 22. stor. p.n.l., Mezopotámsky panovník
Féničania
Rekh-Mi-Re – egyptský faraón, 15. stor. p.n.l., Théby
Stredovek – Luxemburgovci
Stredovek – základy merania, unifikácia rozmerových jednotiek, kontrola rýdzosti
Stredovek – vznik korporatizmu
17. storočie n.l. – Francúzsko –Ľudovít XIV.
Vaquette de Gribeauval – Francúzsko, 18. stor.
1794 – Francúzsko – Štátny ateliér merania a kontroly – založenie m...
|
|
5,7 |
18x |
|
Integrované manažérske systémy - skriptá
Skriptá107 s. / 2. roč. / pdf
Tento učebný text má za cieľ slúžiť ako základná literatúra pre štúdium predmetu Integrované manažérske systémy v druhom ročníku Bc. štúdia pre študentov Hutníckej fakulty Technickej univerzity v Košiciach všetkých študijných odborov. Je nepochybné, že existuje celý rad možností ako naučiť študentov pochopiť princípy manažérskych systémov a ich integráciu. Jednou z prvých otázok je, či študenti majú aspoň základné vedomosti z tejto problematiky, ktoré mohli získať na strednej škole alebo budovať...
|
|
1,2 |
344x |
|
Manažment výroby (10 prednášok)
Prednášky108 s. / 3. roč. / rar
Miesto manažmentu výroby v podnikaní Východiskom podnikateľského manažmentu výroby je zabezpečiť odbyt produkcie. Predpokladá to aktívny komerčný prístup vo výrobe, získavať trhy, zákazníkov a postupne utvárať stabilné transfiremné vzťahy Podstata podnikania vo výrobe Proces tvorby hodnôt pre zákazníka Dialóg dopytu a ponuky Tvorivá činnosť, ktorou sa má zhodnotiť vložený kapitál = zhodnocovací proces Spôsob sebarealizácie jednotlivca
|
|
0,1 |
7x |
|
Seminárna práca na tému Manažment kvality
Semestrálna práca14 s. / 3. roč. / pdf
Zadaná úloha z predmetu manažment kvality:- Vypracovať postupový diagram určenej súčiastky- Vypracovať výrobné dokumenty -dokument kvality, výrobný dokument, formulár na zber údajov- Ishikawov diagram - diagram rybej kosti- Paretová analýza- Histogram- Štatistická regulácia procesu- Spôsobilosť procesuZadaná súčiastka:Názov súčiastky: zaisťovací kolík do bubna práčkyFunkcia: zaistenie bubna v práčke počas dopravyPoužitý materiál: polypropylén a guma
|
|
0,5 |
8x |
|
Manažment kvality - skúškové testy (rôzne varianty)
Testy10 s. / 3. roč. / rar
Všetky varianty skúškových testov, čo do teraz boli z predmetu Manažment kvality. Projekt je formou scanovaných strán. Projekt obsahuje: varianty A, B, C, D, E, F, G1, G2, G3. Všetky varianty okrem varianty F majú zaškrtnuté správne odpovede. Všetky varianty okrem varianty F sú na 1 stranu A4 pričom sú to vlastne 2 strany A5. Každá varianta testu obsahuje 1-7 otázky - testové a 8-12 otázky na vysvetlenie, resp. dopísanie.
|
|
3,3 |
14x |
|
Manažment kvality - projekty, otázky, testy, prednášky
Študijný materiál113 s. / 3. roč. / rar
I. Podľa normy ISO 9000:2000 Základy a slovník · „Miera s akou súbor vlastných charakteristík spĺňa požiadavky.“ II. Autori encyklopedického slovníka medzinárodného obchodu · „Kategória úžitkovej hodnoty tovaru, ktorá môže byť vyjadrená rôznymi kvalitatívnymi znakmi a technickými parametrami.“III. Japonské priemyselné normy · „Súhrn príslušných znakov a charakteristík, ktoré sú predmetom ocenenia, ktorého cieľom je stanoviť či výrobok alebo služba vyhovujú účelu svojho použitia alebo nie.“ IV. K...
|
|
9,1 |
11x |
|
Manažment kvality - Kvalita výroby
Referát6 s. / 1. roč. / doc
Kvalita výroby je v súčasnosti rozhodujúci fenomén podnikania. Je nielen základom komerčnej úspešnosti na trhu, ale aj nositeľom celkovej podnikateľskej prosperity, pretože v súčasnosti iba kvalitou možno zaručiť ekonomicky efektívny predaj výrobkov na konkurenčne náročných trhoch.
Manažment kvality (MK) je významnou zložkou manažmentu výroby (MV), ktorého konečným cieľom je uspokojiť zákazníkov požadovanými výrobkami a zároveň zabezpečiť ekonomickú prosperitu firmy.
MK je súhrn vzájomne prepo...
|
|
0,1 |
8x |
|
Manažment kvality - vypracované
Vypracované otázky44 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky na manažment kvality
|
|
0,2 |
14x |
|
Manažment kvality porovnanie 4 značiek chipsov (Slovakia, Tesco, Crusti Croc, Clever)
Seminárna práca15 s. / 4. roč. / doc
Spoločnosť Intersnack má dominantné postavenie na trhu slaných pochutín na Slovensku. Fúziou Wolf Slovensko, spol. s r.o. do CHIO-SLOVAKIA, spol. s r.o. a následne fúziou do SLOVAKIA CHIPS, a.s. vzniká Intersnack Slovensko, a.s.. Nové obchodné meno sa používa od 1. januára 2000. Spoločnosť Intersnack Slovensko, a.s. je dcérskou spoločnosťou nemeckej spoločnosti Intersnack Knabber-Gebäck GmbH & Co. KG so sídlom v Kolíne.
|
|
0,3 |
26x |
|
Semestrálna práca na Manažment kvality
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / doc
Je dôležité si uvedomiť, že systém riadenia kvality v dnešnej dobe nie je luxus, ale nevyhnutnosť pre zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti. Na druhej strane je potrebné povedať, že zavedenie rôznych noriem pre manažment kvality neznamená automaticky zlepšenie spoločnosti. Je to dlhodobý proces, ktorý by v konečnom dôsledku mal viesť k zlepšovaniu spokojnosti zákazníkov a zainteresovaných strán, efektívnosti, znižovaniu nákladov, redukcii rizík, zvyšovaniu produktivity práce, jasnému urče...
|
|
0,1 |
52x |
|