Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / doc
V diplomovej práci analyzujeme a porovnávame, ako využívajú nástroje marketingovej komunikácie vybraní expresní prepravcovia na Slovensku. Na základe získaných informácií formulujeme závery a odporúčania v oblasti komunikačného mixu pre spoločnosť DHL a ostatné expresné spoločnosti.
Diplomová práca sa člení na päť kapitol. Cieľom prvej je analyzovať trh vybraných expresných prepravcov na Slovensku. Druhá kapitola je teoretická, venujeme sa nástrojom marketingovej komunikácie. V tretej na zákla...
|
|
1,0 |
75x |
|
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
Semestrálna práca40 s. / 3. roč. / doc
Bolo by zaujímavé vedieť, aké asociácie sa ľuďom spájajú so slovom reklama, na čo v súvislosti s týmto slovom myslia jej tvorcovia, na čo jej zadávatelia a na čo spotrebitelia. Dôležité pre nás všetkých je vedieť, čo a za akých podmienok môžeme od reklamy čakať. Po zmene systému hospodárstva z plánovaného na trhové, po otvorení sa trhu veľkej konkurencii už nestačí len vyrábať efektívne a kvalitne. Je potrebné nájsť si pre svoje výrobky ten správny spôsob propagácie. Rozvinutý marketing sa stal ...
|
|
0,2 |
14x |
|
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s.
Bakalárska práca43 s. / 3. roč. / pdf
Bankovníctvo a bankové služby sú nielen súčasťou trhovej ekonomiky, ale aj nenahraditeľným integračným činiteľom, ktorého správne fungovanie podmieňuje fungovanie celého hospodárskeho systému.Bankovníctvo v Slovenskej republike zaznamenalo na začiatku deväťdesiatych rokov veľmi extenzívny rast, ktorý bol charakteristický najmä rastom kvantitatívnych ukazovateľov. Až v polovici deväťdesiatich rokov začal narastať dôraz na kvalitu bankových služieb. V tomto období všetky banky na trhoch vyspelých ...
|
|
0,2 |
81x |
|
Analýza reklamy v konkrétnom podniku
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / docx
Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
|
|
0,3 |
15x |
|
Teasingové kampane na Slovensku
Semestrálna práca30 s. / 4. roč. / docx
Základom úspechu predaja každého produktu pri jeho realizácií na trhu je komunikácia so zákazníkom, to znamená poskytovanie informácií o produkte, o podmienkach jeho predaja, ale tiež o prijímaní informácií a potrebách a prianiach tohto zákazníka a presvedčovanie zákazníka o nákupe produktu. (Vaňák, 2007, s .68)Ak sa podnik rozhodne pre stratégiu umiestnenia výrobku, začína rada aktivít pre uspokojenie a ovplyvnenie potrieb a prianí zákazníkov. Pri týchto aktivitách, ktoré sa premietajú do marke...
|
|
3,8 |
2x |
|
Sociálny Marketing (seminárna práca z predmetu Propedeutika marketingovej komunikácie)
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / pdf
Sociálny marketing je forma marketingu, ktorá sa zameriava na podporu spoločenských cieľov a zlepšenie života ľudí. Tento druh marketingu využíva princípy tradičného marketingu na propagáciu nápadov a správania, ktoré majú pozitívny vplyv na spoločnosť a životné prostredie. Cieľom sociálneho marketingu je presvedčiť ľudí o prospešnosti konkrétneho spoločenského problému a motivovať ich k zmene správania. Táto téma je dôležitá nielen pre marketingových odborníkov, ale aj pre každého, kto sa zaují...
|
|
0,5 |
1x |
|
Marketing 1 - kontrolné otázky (vypracované otázky, Ing. Poliačiková Eva, PhD.)
Vypracované otázky23 s. / 1. roč. / docx
1. Čo rozumieme pod pojmom marketing?- Umenie predávať produkty,- Proces výmeny medzi jednotlivcami a organizáciami, ktorého výsledkom je vzájomný prínos a uspokojenie zúčastnených,- Riadiaci proces, ktorý účinne a efektívne identifikuje, predvída a uspokojuje zákazníkove požiadavky,- Spôsob riadenia a usmerňovania hospodárskej činnosti podľa požiadaviek trhu,- Spojovací článok medzi výrobcom a zákazníkom,- Schopnosť ponúknuť užitočný a potrebný produkt,- Filozofia myslenia a konania firmy zamer...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketingový mix (prvky marketingového mixu, online marketing, marketingová komunikácia...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
1. Čo je vlastne marketingový mix?Termín marketingový mix je pripisovaný Jamesovi Culitonovi, ktorý použil prvýkrát toto slovné spojenie v roku 1948. Marketingový mix je konkrétna kvalitatívna, kvantitatívna a časová kombinácia marketingových nástrojov.Marketingový mix je súbor nástrojov, ktoré podnik používa na propagáciu predaja svojej práce. Marketingový mix je súbor štyroch základných marketingových nástrojov, ktoré slúžia na tvorbu a realizáciu marketingovej stratégie. Podľa Kotlera marketi...
|
|
0,1 |
0x |
|
Strategický marketing (podoby marketingových stratégii, prístupy tvorby cien...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
Podoby marketingových stratégii 1. Produktové stratégie Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek.Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu). Prienik na trh Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu. Rozšírenie trhu Rozšírenie trhu znamená zís...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketing služieb - Internet banking (mBank)
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / docx
Opis služieb v marketingu, konkretne sa jedna o poskytovanie sluzieb internet bankingu
Primárnym prevádzkovým a predajným kanálom mBank je však naďalej internet a telefón, pomocou ktorých môžu mať klienti neprežitý prehlaď o svojich financiách. mBank je transparentná a otvorená banka, ktorá chce poznať názory a požiadavky ľudí. Preto na svojich webových stránkach používa moderné komunikačné nástroje – mFórum a mBlog. Budúci aj súčasní klienti tu môžu pohodlne a aktívne diskutovať medzi sebou, ...
|
|
1,6 |
57x |
|
Seminárna práca - Marketingová komunikácia
Seminárna práca13 s. / 3. roč. / doc
ÚVOD V dnešnej dobe môžeme zaznamenať nový pohľad na komunikáciu ako na prostriedok interaktívneho dialógu medzi firmou a jej zákazníkmi. Firmy si musia položiť nielen otázku: „Ako nájdeme svojich zákazníkov?“, ale tiež otázku: „Ako nájdu zákazníci nás?“ Vďaka technologickému pokroku môžu dnes ľudia spolu komunikovať nielen prostredníctvom tradičných médií (novín, rozhlasu, telefónu a televízie), ale tiež nových médií (počítačov, faxov, mobilných telefónov a pagerov). V dôsledku poklesu nákladov...
|
|
0,1 |
168x |
|
Analýza reklamní kampane
Diplomová práca89 s. / 5. roč. / doc
Reklama je už po storočia často využívaným prostriedkom v konkurenčnom boji. Počas svojej dlhej existencie prešla mnohými zmenami, avšak jej filozofia ostáva rovnaká: upútať pozornosť jedinca k produktom, ich producentom alebo myšlienkam. Podniky veľmi rýchle pochopili, že k tomu, aby boli úspešní a dosiahli zisk, musia byť schopní nielen vyrobiť kvalitný výrobok či ponúkať žiadanú službu, ale musia dokázať svoje výrobky a služby odpovedajúcim spôsobom prezentovať verejnosti a vyvolať tak v pote...
|
|
0,9 |
52x |
|
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň)
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Čo je produkt a úrovne produktu podľa KotleraPodľa Kotlera má vlastný produkt tri úrovne. Jadro produktu - to je jeho centrum, jeho úžitok, či užitočnosť, prečo vlastne zákazník ten produkt kupuje, čo mu výrobok prináša. Toto sa musí pri vývoji výrobku definovať jako prvé. Druhou úrovňou produktu je súbor niekoľkých základných, reálnych znakov výrobku: úroveň kvality, balenie, značka, vyhotovenie a štýl. Sú to skutočné, niekedy často hmatateľné parametre výrobku. Treťou úrovňou je rozšírenie pro...
|
|
0,2 |
45x |
|
Marketingová komunikačná stratégia - imidž mesta Bardejov
Seminárna práca7 s. / 5. roč. / doc
Cieľom seminárnej práce je na základe sociologického prieskumu zistiť rozdiel v chápaní vlastného imidžu mesta verejnosťou. Informácie o vlastnom imidži mesta Bardejov som čerpala zo strategického plánu mesta a pri výbere nástroja komunikácie som vychádzala z teoretických marketingových poznatkov.1. VLASTNÝ IMIDŽ MESTA BARDEJOV1.1 Strategický plán rozvoja mestaBardejov má v rámci strategického rozvoja mesta vypracovaný od roku 2004 strategický plán, ktorý bol schválený ako "Program hospodárskeho...
|
|
0,2 |
25x |
|
Systém morálnych hodnôt a noriem u manažéra, etický profil manažéra
Seminárna práca11 s. / 2. roč. / doc
Dnes sa na pracovisku stretávame s vysokou rôznorodosťou - nielen kultúrnou a rasovou, ale aj vekovou. Rôzne požiadavky rôznych generácií si vyzadujú rôzne prístupy - a na jednom pracovisku často vyvolávajú chaos. Ide o odlišnosti rasové, odlišnosti pohlaví, veku, národnosti, kultúrneho zázemia a zvyklostí, odlišnosti vo vierovyznaní. Ale mozno najzávaznejšia je koexistencia rôznych generácií na tom istom pracovisku. Poviete si „ved odjakziva na pracovisku popri sebe pôsobili rôzne generácie!“ I...
|
|
0,1 |
23x |
|
Reklama - jej ciele a formy (Semestrálna práca z predmetu Marketing)
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / odt
Moja semestrálna práca je venovaná téme reklama. Je v nej obsiahnutá teoretická časť, ktorá sa zaoberá otázkou čo to reklama je, jej históriou a tiež jej cieľmi. Reklama nás sprevádza po celý život a ovplyvňuje naše myslenie. Aj ľudia, ktorí sa jej bránia, si podvedome kúpia niečo, čo si všimnú na plagátoch, v televízií alebo na bilbordoch. Stretávame sa s ňou stále pri každodenných činnostiach ako sú napríklad nákupy, v masmédiách dokonca aj pri prechádzkach. Často sa stane, že nás prinúti kúpi...
|
|
0,3 |
1x |
|
Etika marketingu
Seminárna práca16 s. / 1. roč. / docx
1 Etika
1.1 Čo je etika?
„Etika je tak náročný predmet, že by sme ho najradšej obišli. Ekonómovia však začínajú znova objavovať (Adam Smith si to uvedomoval už pred dvesto rokmi), že krivky ponuky a dopytu, základné stavebné kamene ekonomickej analýzy, závisia na presvedčeniach a záväzkoch, ktoré sú vo svojej podstate morálnej povahy.“ (HEYNE, 1996, s. 8).
1.2 Etika marketingu
1.2.1 Podnikateľská etika
Je definovaná vzťahom etiky a podnikania. Zaoberá sa štúdiom morálnosti a nemorálnosti,...
|
|
0,3 |
43x |
|
Marketingová komunikácia
Záverečná práca20 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia je dôležitou súčasťou marketingu, ktorý vznikol začiatkom dvadsiateho storočia s nutnosťou riešiť problémy, ktoré nedocenila klasická ekonomická situácia a ktoré boli spojené s odbytom vyrábaného tovaru. V dnešnej dobe je marketingová komunikácia a vo všeobecnosti marketing súčasťou nášho každodenného života a môžeme ju vidieť všade okolo nás. Stretávame sa s ňou v práci, v obchode, doma, či v televízii. Nakoľko je v niektorých prípadoch trh presýtený reklamou a inými ...
|
|
0,2 |
47x |
|
Marketing a marketingová komunikácia
Skriptá183 s. / 2. roč. / pdf
Predložená učebná pomôcka je určená pre predmet Marketing v študijnom programe bakalářského studia Manažment. Pri jej tvorbe som vychádzal z dostupnej zahraničnej i domácej literatúry s cieľom, aby študent získal poznatky, potrebné pre pochopenie základných princípov marketingu a aby dokázal aplikovať marketingové prístupy v praktickej činnosti v podnikateľskej sfére i v neziskových organizáciách.
|
|
0,9 |
28x |
|
Výrobkové stratégie - skriptá
Skriptá113 s. / 5. roč. / rar
Inovačný proces musí byť neoddeliteľnou súčasťou podnikateľskej stratégie firmy zameranej na udržanie konkurencieschopnosti v rýchle sa meniacich podmienkach jej vonkajšieho prostredia. Tieto zmeny si vyžadujú i zmeny vo vnútornom prostredí firmy hlavne v spôsoboch, akými je usmerňované úsilie jej zamestnancov na dosiahnutie strategických podnikateľských cieľov.
Vývoj nového výrobku je však vo väčšine výrobných organizácií pomerne nevyváženým procesom, pričom prevládajú technické činnosti, ...
|
|
0,2 |
15x |
|
Kofola a.s. (Výber vhodného trhu na rozšírenie pôsobnosti)
Semestrálna práca34 s. / 2. roč. / doc
1. ÚvodCieľom našej práce bude vybrať vhodnú krajinu pre spoločnosť Kofola na rozšírenie jej pôsobnosti a zároveň popísať stratégiu vstupu a aktivity pre jednotlivé prvky marketingového mixu na túto krajinu. Ako podklad na výber a rozhodnutia nám budú slúžiť informácie získané o dvoch zahraničných trhoch, ktoré budeme charakterizovať, analyzovať. Hlavným kritériom nášho výberu bude segmentačná tabuľka, ktorá zohladňuje všetky relevantné dáta o oboch krajinách.2. Profil firmyKofola patrí už nieko...
|
|
1,3 |
132x |
|
Zámer organizácie uskutočňovať zmeny z pohľadu zákazníka
Seminárna práca6 s. / 3. roč. / doc
Základným atribútom trhovej ekonomiky je sloboda zákazníka rozhodnúť sa nielen o tom čo nakúpi, ale predovšetkým od koho. Táto skutočnosť vedie k súťaži potenciálnych dodávateľov o zákazníka, ktorého je potrebné presvedčiť o tom, že práve dodávateľ X je ten správny, že jeho výrobok najlepšie uspokojí zákazníkove potreby. O víťazovi, ktorého si zákazník zvolí ako svojho dodávateľa môžeme povedať, že jeho konkurenčná schopnosť bola vyššia ako u ostatných účastníkov súťaže - konkurentov. Vyššia kon...
|
|
0,2 |
9x |
|
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania)
Prednášky552 s. / 1. roč. / pdf
Marketingové makroprostredie - Odpoveď do prípadovej štúdie• Demografické Ktoré demografické trendy predstavujú pre našu spoločnosť príležitosti a ktoré hrozbu?• Ekonomické Aký vplyv na našu spoločnosť bude mať vývoj príjmov, cenovej hladiny, úspor a úverov?• Prírodné Aká je prognóza nákladov a dostupnosti prírodných zdrojov a energie? Je spoločnosť ohľaduplná k životnému prostrediu?• Technologické K akým technologickým zmenám dochádza? Aká je pozícia spoločnosti, pokiaľ sa jedná o technológie?•...
|
|
18,4 |
2x |
|
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...)
Prednášky80 s. / 1. roč. / doc
1.1 Obsah a podstata marketinguMarketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská ...
|
|
0,9 |
31x |
|
Marketing (Úlohy marketingového manažéra, Analýza marketingového prostredia, Analýza odvetvia a konkurencie...)
Prednášky37 s. / 2. roč. / doc
Analýza potrieb a trendov v makroprostredíÚspešné firmy sú si vedomé, že marketingové prostredie prestavuje nekončiaci reťazec príležitostí a hrozieb. Úlohou marketingových pracovníkov je tieto príležitosti a hrozby včas identifikovať. Mnoho informácií o nových príležitostiach možno získať identifikovaním trendov, t.j. charakteristických smerov alebo postupností vývoja udalostí, ktoré sa vyznačujú dlhodobou tendenciou. Pozornosť treba venovať i megatrendom, ktoré sú reprezentované veľkými sociál...
|
|
0,5 |
2x |
|
Poznámky - Marketing miesta, Marketingová komunikácia
Skriptá45 s. / 1. roč. / doc
Distribučnej politike alebo politike miesta tak ako aj ostatným nástrojom marketingového mixu je nutné venovať v rámci marketingu osobitú pozornosť. Keďže produkt má schopnosť naplniť potrebu zákazníka, možno ho považovať za hlavný, základný v marketingovom mixe. Ak máme produkt, ale nemáme zákazníka (resp. presnejšie cieľovú skupinu zákazníkov), akákoľvek politika ďalších „P“ marketingového mixu má podstatne redukovaný význam a účinok. Niektorí by mohli oponovať tomuto tvrdeniu. Podstata tejto ...
|
|
0,4 |
19x |
|
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia
Štátnicové otázky34 s. / 3. roč. / doc
1. PODSTATA A VÝZNAM MARKETINGUMarketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú- súbor opatrení na dodanie výrobku spotrebiteľovi v správnej forme za správnu cenu, v správnom čase na správnom mieste- začiatky má v USA na začiatku 20. storočia, v Európe sa začal využívať po II. svetovej vojne, na Slovensku po roku 1989 - vznikom trhovej ekonomiky sa vytvorili podmienky pre uplatňovanie...
|
|
0,3 |
10x |
|
Vypracované otázky z predmetu Marketingová komunikácia
Vypracované otázky38 s. / 2. roč. / doc
Marketing- spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú- súbor opatrení na dodanie výrobku spotrebiteľovi v správnej forme za správnu cenu, v správnom čase na správnom mieste- začiatky má v USA na začiatku 20. storočia, v Európe sa začal využívať po II. svetovej vojne, na Slovensku po roku 1989 - vznikom trhovej ekonomiky sa vytvorili podmienky pre uplatňovanie M, lebo vznikli rozsiahle trhy...
|
|
0,3 |
22x |
|
Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ
Diplomová práca94 s. / 5. roč. / pdf
Cieľom diplomovej práce „Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania
štrukturálnych fondov EÚ“ je analýza informačných a komunikačných nástrojov pre
prípravu a implementáciu projektov v rámci vybraných opatrení operačného programu
Vzdelávanie (OPV), prostredníctvom kvalitatívneho výskumu. Teoretická časť práce je
venovaná problematike čerpania štrukturálnych fondov, ako aj teoretickým
východiskám marketingovej komunikácie. Taktiež popisuje štrukturálne fondy a ich
marketing so zamera...
|
|
1,2 |
2x |
|
Projekt MLYNY - marketingová komunikácia
Projekt15 s. / 1. roč. / docx
1.Vek respondentovZ celkového počtu opýtaných tvorili najväčšiu skupinu mladí ľudia vo veku 15-25 rokov, ktorých bolo 301 (43%). Druhou najpočetnejšou skupinou boli respondenti vo veku 26-40 rokov, ktorých bolo 29% (202). Ďalší v poradí boli respondenti vo veku 41-59 rokov, ktorí tvorili 21% z celkového počtu opýtaných. Najmenej početnou skupinou boli respondenti nad 60 rokov, ktorých bolo 49, čo predstavuje len 7% zo všetkých opýtaných.
|
|
0,4 |
2x |
|
Agentúra SARIO - podnikanie v EÚ
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu bola zriadená na dobu neurčitú dňa 1. októbra 2001 rozhodnutím č. 94/2001 ministra hospodárstva Slovenskej republiky zo dňa 28. septembra 2001, na základe zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 303/1995 Z.z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a podľa výnosu Ministerstva financií Slovenskej republiky č.41/59/1996 z 27. februára 1996, ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 3...
|
|
0,1 |
8x |
|
Suprasegmentálny systém v procese komunikácie
Seminárna práca14 s. / - roč. / doc
Osobnosť jednotlivca neformuje len vonkajší vzhľad či gestá, ale aj jeho rečový a hovorený prejav. Práve ten má neodmysliteľnú úlohu pri rozpoznávaní osoby, osobnosti, ale aj momentálneho stavu človeka. Nenadarmo preto vnikol prekrásny ľudový frazeologizmus - „Vtáka poznáš po perí a človeka po reči“. Už v starovekom grécku vznikla tvz. kalokagatia, podľa ktorej by nemal byť dokonalý len fyzický vzhľad, ale aj rečový prejav. Z tohto dôvodu začali grécki filozofi vyučovať rétoriku. Aj napriek tomu...
|
|
0,2 |
0x |
|
Osobitosti marketingovej komunikácie v rámci farmácie
Semestrálna práca11 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:Marketingová komunikáciaMarketingová komunikácia je kontrolovaný, integrovaný program komunikačných metód a prostriedkov určený na prezentovanie firmy a jej výkonov existujúcim a potenciálnym zákazníkom. Prostredníctvom neho firma ovplyvňuje nákupné správanie spotrebiteľov v záujme realizácie tovaru na trhu. Základ komunikácie s trhom tvoria štyri metódy: reklama, podpora predaja, osobný predaj a public relations
|
|
0,1 |
6x |
|
Kniha z marketingu v elektronickej podobe
Skriptá171 s. / 1. roč. / zip
Literatúra z oblasti marketingu je už aj u nás veľmi bohatá. Väčšina autorov sa však zaoberá takými témami, ktoré ich z rôznych dôvodov najviac zaujímajú. V dôsledku toho môže vzniknúť nesprávny názor na relatívny význam jednotlivých tematík. Marketing totiž môžeme posudzovať z rozličných hľadísk. Niektoré hľadisko preferuje marketingové plánovanie, iné zase marketingový výskum či organizačný model, alebo jednotlivé marketingové nástroje.Ako už samotný názov Základy marketingu, ale i určenie toh...
|
|
4,1 |
12x |
|
Marketingová stratégia (otázky na skúšku)
Vypracované otázky23 s. / 4. roč. / doc
Na vývojové fázy strategického riadenia existujú viaceré názory, ktoré sú zhodné v tom, že prezentujú postupný prechod od jednoduchších prístupov k zložitejším, od mechanických riešení k tvorivým, od reagovania predovšetkým na interné problémy taktiež na externé a na zosúladenie takýchto predpokladov.•Finančne orientované plánovanie - začalo sa presadzovať v 50-tych rokoch a 60-tych rokoch 20. storočia. Dôraz sa kládol na krátkodobé riadenie, preferuje funkčné prístupy k riadeniu a typickými nás...
|
|
0,2 |
4x |
|
Nástroje marketingového komunikačného mixu
Seminárna práca26 s. / 3. roč. / ppt
Marketingová komunikácia (komunikačný mix) je súčasťou marketingového mixu. Prostredníctvom optimálnej kombinácie jednotlivých zložiek komunikačného mixu sa firma snaží dosiahnuť svoje marketingové i celkové firemné ciele. Doc. Jedlička marketingovú komunikáciu definuje ako „špecifický súbor medziľudských a medzipodnikových väzieb, ktorých snahou je využívať osobné a podnikové poznatky v súčinnosti so spoločenskými či trhovými informáciami a uspokojovanie spoločenských ako aj individuálnych po...
|
|
0,7 |
21x |
|
Študijný materiál - Úvod do marketingu
Skriptá40 s. / 1. roč. / doc
1. Úvod do marketingu
Marketing chápeme ako orientáciu firiem na trh, na jeho potreby a požiadavky. Firma sa pritom prispôsobuje požiadavkám trhu, uspokojuje ich, a tým dosahuje vlastné strategické ciele (rast zisku, konkurencieschopnosti, výnosnosti vlastného kapitálu a pod.)
Marketing vznikol v USA v roku 1910. odtiaľ sa rýchlo rozšíril, predovšetkým po 2.svetovej vojen do priemyselne vyspelých krajín západnej Európy, Japonska, ale aj do niektorých rozvojových krajín.
Marketing je manažérs...
|
|
0,3 |
2x |
|
Zážitok a emócia pri tvorbe reklamnej kampane
Seminárna práca6 s. / 5. roč. / doc
Zážitkové formy reklamy - dvojitý efektZadávateľ od agentúry často očakáva kampaň, ktorá produkt nielen spropaguje, ale vytvorí aj pozitívne citové väzby. Tým očakáva vytvorenie a podporenie vzťahu nielen k produktu, ale aj k firme samotnej. Ide o propagovanie formou akéhosi zážitku, príjemnej skúsenosti, ktoré sú následne zdrojom emócie.Zážitkové - emotívne formy reklamy vyžadujú od agentúry dôsledné uvažovanie o správaní cieľovej skupiny. Kvalita emócie totiž stojí na subjektívnom stave človek...
|
|
0,1 |
15x |
|
Plánovanie cestovného ruchu na úrovni samosprávy
Seminárna práca15 s. / 4. roč. / doc
Pri plánovaní cestovného ruchu na úrovni samosprávy je nutné stanoviť vízie, ktorých cieľom je vytvorenie dobre dostupnej a kvalitne riadenej celoročnej cieľovej (konečnej) destinácie cestovného ruchu národného a medzinárodného významu, ktorú môžeme charakterizovať: - rôznorodosťou celoročnej ponuky foriem a produktov cestovného ruchu, zameraných najmä na relaxáciu, rekreáciu, kúpeľníctvo ( v prípade, že v danej obci sa nachádza zdroj), poznávanie, aktívne trávenie voľného času, vidiecky, incent...
|
|
0,6 |
6x |
|
Marketingový plán - Rozšírenie a modernizácia výroby a zvýšenie konkurencieschopnosti
Ekonomický plán13 s. / 5. roč. / doc
Tento marketingový plán bol spracovaný pre spoločnosť Ing. Tomáš Hodúr - COM - KLIMA podnikajúcu v oblasti výroby klimatizačných zariadení, vzduchotechnických potrubí a doplnkového sortimentu pre vzduchotechniku za účelom plánovania marketingových aktivít vo fáze rastu spoločnosti. Existujúci odberatelia svojim neustále rastúcim dopytom vytvárajú tlak na zvyšovanie produkcie spoločnosti. Navyše firma vníma viaceré potenciálne odbytové príležitosti na trhu. Tento marketingový plán definuje aktivi...
|
|
0,2 |
2x |
|