Distribučné systémy a logistika (Distribučné kanály, ich funkcie a klasifikácia, Projektovanie distribučného kanála...)
Seminárna práca24 s. / 3. roč. / docx
Distribúcia ako súčasť marketingového mixu býva často uvedená ako posledná. Dôležitosť jednotlivých prvkov marketingového mixu je však ťažké jednoznačne určiť, Ale vyriešenie problému, komu a kde sa budú výrobky či služby predávať, patrí medzi jedno z najdôležitejších rozhodnutí podnikového managementu. Termín ditribúcia možno odvodiť od latinského slova distribus, distribuní, čo znamená rozdeľovať, prideľovať, triediť. Existuje mnoho definícií respektíve vysvetlení pre distribúciu. Ide o vytvor...
|
|
0,1 |
12x |
|
Marketing podniku marketingový mix (holistický prístup, 7P), odbytová činnosť podniku, nástroje a stratégie predaja
Semestrálna práca22 s. / 1. roč. / docx
Jedným z rozhodujúcich faktorov úspechu každej spoločnosti je dôsledne zvládnutý marketing. Každá spoločnosť, či už začínajúca, alebo už jestvujúca na trhu, musí zreteľne poznať svoje silné a slabé stránky. Odpoveďou na otázku, kedy si spoločnosť zabezpečí konkurencieschopnosť na trhu a zabezpečí si úspech, je zodpovedný prístup manažmentu k marketingu a jeho činnostiam. Splnenie požiadaviek kupujúceho vyjadruje hlavnú filozofickú a realizačnú výzvu pre marketing, teda aj pre spoločnosť, ktorá p...
|
|
0,1 |
4x |
|
Medzinárodný marketing aplikovaný na spoločnosť Mcdonald`s
Semestrálna práca55 s. / 3. roč. / doc
Medzinárodný marketing je proces, ktorého cieľom je optimalizácia zdrojov a vyhľadávanie príležitosti na svetovom trhu. Je zameraný na zlepšenie možnosti uplatenia produktov na zahraničných trhoch, čo vedie k uspokojeniu potrieb a želaní zahraničných zákazníkov. Spoločnosť, ktorá chce preniknúť na zahraničné trhy, musí realizovať výskum zahraničného trhu a segmentáciu, výber cieľového trhu, medzinárodný marketingový mix a voliť formu vstupu na zahraničný trh.Jedným z hlavných úspechov spoločnost...
|
|
0,9 |
52x |
|
Tvorba marketingovej stratégie v slovenských liečebných kúpeľoch, a.s. Piešťany
Bakalárska práca60 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce bolo analyzovať jednotlivé marketingové stratégie Kúpeľov Piešťany a navrhnúť možnosti ich zlepšenia. Práca je rozdelená na tri kapitoly. Obsahuje 3 obrázky, 8 tabuliek a 4 prílohy. Prvá kapitola je venovaná pojmu stratégia, charakteristike marketingovej stratégie, jednotlivým typom marketingových stratégií podnikov služieb, špecifickým znakom služieb a marketingovému mixu služieb. V ďalšej časti je charakterizovaný súčasný stav Kúpeľov Piešťany, čo zahŕňa postavenie kúp...
|
|
1,0 |
69x |
|
Marketing - Analýza vstupu na zahraničný trh
Semestrálna práca35 s. / 5. roč. / doc
Predmet činnosti Spoločnosť K&C s.r.o. je obchodnou firmou, ktorá sa zaoberá vývojom a distribúciou komplexného informačného systému. Zahŕňajúceho všetky informačno-komunikačné potreby firmy. Zameriavame sa na produkciu softvéru pre podnikateľov, mikropodniky a malé a stredné podniky.V rámci balíčka softvéru, ktorý od nás dostane zákazník sú zahrnuté aj inštalácia a školiaci kurz k danému produktu. Samozrejme ponúkame záručný a pozáručný servis.VíziaPre ďalšie pôsobenie firmy, by sme chceli,...
|
|
2,0 |
6x |
|
Projekt penziónu - manažérska ekonomika
Projekt25 s. / 1. roč. / doc
Ukážka:1. Čo je to marketingový manažmentMarketingový manažment je procesom racionálneho riadenia marketingových aktivít zohľadňujúcich potreby organizácie, ale aj potreby zákazníkov. Zmyslom marketingového manažmentu je racionálnosť v zmysle časovo najvhodnejšieho, kvalitného a cenovo prijateľného vyhovenia potrebám zákazníkov a racionálnosť v zmysle hospodárneho vynakladania kapitálu organizácie a jeho maximálne zhodnotenie pri úspešnom uspokojovaní potrieb a požiadaviek zákazníkov. Táto otázk...
|
|
0,2 |
16x |
|
Marketingový mix vo vybranom podniku
Bakalárska práca66 s. / 3. roč. / pdf
Cieľom bakalárskej práce je poukázať na dôleţitosť udrţania sa podnikov na
trhu na základe vhodne vypracovaného marketingového mixu. Poukázať na marketing a
marketingový mix v danom podniku. Je mnoho spoločností ktoré sa snaţia o udrţanie
sa na trhu a o to aby získali čo najviac potenciálnych zákazníkov. Avšak nie kaţdá
spoločnosť má natoľko vybudovaný marketing a marketingový mix aby mohla zaujať
čo najväčšie mnoţstvo zákazníkov a taktieţ prispôsobiť ceny a cenovú reláciu výrobkov
...
|
|
1,6 |
44x |
|
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s.
Bakalárska práca43 s. / 3. roč. / pdf
Bankovníctvo a bankové služby sú nielen súčasťou trhovej ekonomiky, ale aj nenahraditeľným integračným činiteľom, ktorého správne fungovanie podmieňuje fungovanie celého hospodárskeho systému.Bankovníctvo v Slovenskej republike zaznamenalo na začiatku deväťdesiatych rokov veľmi extenzívny rast, ktorý bol charakteristický najmä rastom kvantitatívnych ukazovateľov. Až v polovici deväťdesiatich rokov začal narastať dôraz na kvalitu bankových služieb. V tomto období všetky banky na trhoch vyspelých ...
|
|
0,2 |
81x |
|
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...)
Referát10 s. / 2. roč. / docx
1. Aká je charakteristika marketingu? Slovo marketing sa skladá z dvoch slov a to market, čo znamená trh a ing, čo znamená prebiehajúca činnosť. Z celospoločenského hľadiska sa marketing chápe ako spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Marketing je identifikácia, zabezpečovanie, predpokladanie a ovplyvňovanie dopytu po tovaroch a službách.Marketing je obchodná politika a výrobná politi...
|
|
0,1 |
4x |
|
Marketingový výskum na internete
Diplomová práca80 s. / 5. roč. / pdf
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú
pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti
marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo
vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým
marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa
v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto
problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od
klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingov...
|
|
1,0 |
29x |
|
Marketing 1 - kontrolné otázky (vypracované otázky, Ing. Poliačiková Eva, PhD.)
Vypracované otázky23 s. / 1. roč. / docx
1. Čo rozumieme pod pojmom marketing?- Umenie predávať produkty,- Proces výmeny medzi jednotlivcami a organizáciami, ktorého výsledkom je vzájomný prínos a uspokojenie zúčastnených,- Riadiaci proces, ktorý účinne a efektívne identifikuje, predvída a uspokojuje zákazníkove požiadavky,- Spôsob riadenia a usmerňovania hospodárskej činnosti podľa požiadaviek trhu,- Spojovací článok medzi výrobcom a zákazníkom,- Schopnosť ponúknuť užitočný a potrebný produkt,- Filozofia myslenia a konania firmy zamer...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketingový mix (prvky marketingového mixu, online marketing, marketingová komunikácia...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
1. Čo je vlastne marketingový mix?Termín marketingový mix je pripisovaný Jamesovi Culitonovi, ktorý použil prvýkrát toto slovné spojenie v roku 1948. Marketingový mix je konkrétna kvalitatívna, kvantitatívna a časová kombinácia marketingových nástrojov.Marketingový mix je súbor nástrojov, ktoré podnik používa na propagáciu predaja svojej práce. Marketingový mix je súbor štyroch základných marketingových nástrojov, ktoré slúžia na tvorbu a realizáciu marketingovej stratégie. Podľa Kotlera marketi...
|
|
0,1 |
0x |
|
Strategický marketing (podoby marketingových stratégii, prístupy tvorby cien...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
Podoby marketingových stratégii 1. Produktové stratégie Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek.Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu). Prienik na trh Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu. Rozšírenie trhu Rozšírenie trhu znamená zís...
|
|
0,1 |
1x |
|
Vedenie účtovníctva - podnikateľský plán
Ekonomický plán21 s. / 2. roč. / doc
1. Zhrnutie
Vedenie účtovníctva som sa rozhodla vykonávať na základe živnostenského listu. Hlavným poslaním mojej malej firmy je ponúkať služby v oblasti vedenia účtovníctva pre malých a stredných podnikateľov. V mojej ponuke je vedenie jednoduchého a podvojného účtovníctva, poradenstvo v ekonomickej oblasti, v právnej oblasti a v personalistike. Svoje služby ponúkam na základe vzdelania, ktoré som získala štúdiom na Obchodnej akadémií a neskôr štúdiom popri zamestnaní na Ekonomickej fakulte v...
|
|
1,4 |
277x |
|
Manažment rizík v marketingu
Bakalárska práca42 s. / 3. roč. / doc
Marketing je vednou disciplínou, ktorá nachádza významné uplatnenie v mnohých oblastiach života. Má pozitívny vplyv nielen na rozvoj hospodárskej sféry, ale aj na aktivity v oblastiach nevýrobnej sféry. Je zrejmé, že marketing zahrňuje celý súbor činností a často je obťažné určiť, v čom spočíva príčina danej situácie a čo je jej dôsledkom. V úvode tejto práce sa teda zameriame na jeho charakteristiku, obsah a zloženie. Druhú časť práce tvorí charakteristika rizika a manažérstvo rizika. Riziko hr...
|
|
1,0 |
22x |
|
Marketing v cestovnom ruchu
Skriptá101 s. / 2. roč. / pdf
Marketing je často mylne chápaný len ako predávanie, alebo agresívna obchodná politika
a promotion (reklama). Predaj je však iba jednou z funkcií marketingu a mnohokrát nie
najvýznamnejšou. Zásadný rozdiel medzi predajnou a marketingovou koncepciou uplatňovanou
v praxi je následovný : ak uplatňuje firma predajnú koncepciu, najprv produkt vytvorí a až potom
rôznymi metódami presviedča zákazníka aby ho kúpil, snaží sa teda prispôsobiť požiadavky zákazníka
svojej ponuke. Marketing je presným o...
|
|
0,8 |
80x |
|
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň)
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Čo je produkt a úrovne produktu podľa KotleraPodľa Kotlera má vlastný produkt tri úrovne. Jadro produktu - to je jeho centrum, jeho úžitok, či užitočnosť, prečo vlastne zákazník ten produkt kupuje, čo mu výrobok prináša. Toto sa musí pri vývoji výrobku definovať jako prvé. Druhou úrovňou produktu je súbor niekoľkých základných, reálnych znakov výrobku: úroveň kvality, balenie, značka, vyhotovenie a štýl. Sú to skutočné, niekedy často hmatateľné parametre výrobku. Treťou úrovňou je rozšírenie pro...
|
|
0,2 |
45x |
|
Strategický marketing (charakteristiky, princípy, filozofia...)
Referát7 s. / 2. roč. / docx
Strategický marketing Charakteristiky marketingu1. Cieľom marketingu je poznať a rozumieť zákazníkovi tak dobre, že výrobok alebo služba mu budú vyhovovať a samy sa predajú.2. Marketing je prostriedok, pomocou ktorého sa rozvíja a sprostredkuje blahobyt ľudí.3. Slovo marketing pochádza z anglických slov market- trh a ing- činnosť, číže slovo marketing môžeme voľne preložiť ako činnosť s trhom. 4. Marketing je vedná disciplína, ktorá sa zameriava na uspokojovanie potrieb zákazníkov.5. Marketing j...
|
|
0,1 |
1x |
|
Projekt-Strategický marketing- firma STRUBE.sk
Projekt31 s. / 4. roč. / docx
Cieľom tohto projektu je vysvetliť, ako funguje marketing Strube SK, spol. s.r.o. a skúmať marketingovú komunikačnú stratégiu a možnosti spoločnosti zlepšenia pre Strube SK. Neustálym zavádzaním nových plodín a odrôd na slovenský trh sa môžu vyskytnúť nové propagačné možnosti. Zavedenie a realizácia nových, moderných prístupov v oblasti marketingovej komunikácie pre Strube SK by bol účel tejto práce.
|
|
0,8 |
2x |
|
Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)
Ekonomický plán30 s. / 3. roč. / docx
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého.
Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám ...
|
|
0,3 |
32x |
|
Štruktúra vybraného produktu EASYLOG
Semestrálna práca10 s. / 3. roč. / doc
1. CHARAKTERISTIKA PRODUKTU EASYLOG
Od roku 2008 sme začali predávať svojim zákazníkom topánky so špeciálnou patentovanou technológiou, ktorá pomáha ženám pri rozhodovaní. Ženy mali vždy problém rozhodnúť sa pre topánky, ktoré sú buď vysoké a nepohodlné alebo pohodlné, ale nemoderné. Tento produkt rieši obidva problémy.
Topánky sú elegantné, ale sú aj pohodlné. Tieto topánky sú navrhnuté unikátnou technológiou Easylog, ktorá odľahčuje prednú časť chodidla, takže sa váha prenáša zo špičky na p...
|
|
0,1 |
31x |
|
Reklama v podnikaní
Diplomová práca88 s. / 5. roč. / doc
V mojej diplomovej práci sa budem bližšie zaoberať reklamou a jej vplyvmi na podnik a jeho
zákazníkov. Pretože, aj napriek všetkým protiargumentom voči reklame, vnímam reklamu
ako najsilnejší a najviditeľnejší nástroj marketingovej komunikácie. Taktiež rozoberiem
problém hodnotenia reklamy. Reklama je zložitý jav a pôsobí spolu s ostatnými zložkami komunikačného mixu. Preto je obtiažne merať efektívnosť reklamy a abstrahovať pritom od ostatných faktorov pôsobiacich na vývoj ekonomických výsle...
|
|
0,7 |
11x |
|
Podniková kultúra a etika
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / doc
Podniky fungujúce vo vyspelej trhovej ekonomike prikladajú problematike podnikovej kultúry stále väčší význam. Dnes, na rozdiel od predchádzajúceho obdobia, sa o podnikovej kultúre hovorí, objasňuje sa jej dosah aj obsah v presvedčení, že podniková kultúra zohráva významnú úlohu v imidži podniku i v budovaní schopností riešiť problémy a reagovať na meniace sa podmienky v externom prostredí. Základným cieľom každého podniku je dosiahnuť úspech a prosperitu. Od tohto cieľa sa odvíja celková podnik...
|
|
0,1 |
59x |
|
Hodnocení nákupních zvyklostí bonbonů JOJO
Seminárna práca38 s. / 3. roč. / doc
1. ÚvodTématem naší seminární práce je analýza nákupních zvyklostí spotřebitelů bonbonů Jojo. Tento druh výrobku jsme si zvolily proto, že všechny máme rády sladké a navíc si tyto bonbony všichni pamatujeme ze svého dětství. Líbil se nám také pestrobarevný obal výrobku, který na první pohled upoutá pozornost.Cílem naší práce je na základě údajů získaných dotazováním navrhnout vhodné řešení ke zvýšení prodeje bonbonů Jojo.Historie a vynálezy firmy NestléKe vzniku společnosti Nestlé vedl vynález n...
|
|
9,4 |
2x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher
Semestrálna práca29 s. / 2. roč. / doc
Yves Rocher est à l’origine une entreprise familiale bretonne crée en 1956. Depuis cette date Yves Rocher a fait un énorme succès puisqu’il bénéficie aujourd’hui d’une renommée tant nationale qu’internationale. Le groupe Yves Rocher rassemble 7 marques de l’enseigne: Yves Rocher, Daniel Jouvance, Docteur Pierre Ricaud, Isabel Derroisné, Kiotis, Galerie Noémie et Petit Bateau. «Yves Rocher est actuellement la première marque de produit de beauté naturelle et soins esthétiques en France, elle est ...
|
|
0,3 |
10x |
|
Projekt obnovy a využitia areálu Šarišského hradu
Seminárna práca10 s. / 5. roč. / doc
Rozsiahle ruiny jedného z najväčších slovenských hradov sa vynímajú vo vzdialenosti asi 5 km severne od Prešova nad mestečkom Veľký Šariš. Vďaka výbornej geografickej polohe na samostatnom kopci, ktorý výrazne prevyšuje okolitý terén nad riekou Torysou a nachádza sa pri starej obchodnej ceste vedúcej na sever, bolo toto miesto obývané od mladšej doby kamennej do 4. storočia n. I. Kontinuita osídlenia v ďalších storočiach nebola dokázaná. Nová pevnosť nadviazala na praveké hradisko až v čase konš...
|
|
0,1 |
17x |
|
Marketing (Čo je marketing, Marketingový mix, Marketingový algoritmus, Marketingová koncepcia...)
Prednášky21 s. / 1. roč. / doc
Čo je marketing1. Marketing predstavuje všetky činnosti, ktoré sú spojené s výrobkom od chvíle vzniku nápadu výrobok vyrábať až dovtedy kým sa nedostane ku konečnému spotrebiteľovi2. Marketing má zabezpečiť aby sa správny výrobok v správnej kvalite, v správnom čase dostal na správne miesto za správnu cenu k správnemu odberateľovi.Čo nie je? - reklama, odbyt, zásobovanie, reklamácia, predaj (funkcie marketingu).Čo je? - podnikateľská filozofia, princíp riadenia, užívateľská orientácia, pružnosť, ...
|
|
0,2 |
234x |
|
Tvorba komunikačnej stratégie firmy
Diplomová práca70 s. / 5. roč. / doc
V súčasnosti sa podniky čoraz častejšie potýkajú s problémom efektívne zvládať obrovské množstvo informácií, inštrukcií, príkazov, postrehov a nápadov, ktoré nevyhnutne prúdia interným aj externým podnikovým prostredím. Ako uvádza Vymětal a kol. (2005) spoločnosť sa na začiatku tretieho tisícročia nachádza vo vývojovej fáze nazvanej „informačná“ spoločnosť. Obvykle sa tým chápe „spoločnosť, kde kvalita života i perspektívnosť sociálnych zmien a ekonomického rozvoja v rastúcej miere závisí na inf...
|
|
0,8 |
45x |
|
Kofola a.s. (Výber vhodného trhu na rozšírenie pôsobnosti)
Semestrálna práca34 s. / 2. roč. / doc
1. ÚvodCieľom našej práce bude vybrať vhodnú krajinu pre spoločnosť Kofola na rozšírenie jej pôsobnosti a zároveň popísať stratégiu vstupu a aktivity pre jednotlivé prvky marketingového mixu na túto krajinu. Ako podklad na výber a rozhodnutia nám budú slúžiť informácie získané o dvoch zahraničných trhoch, ktoré budeme charakterizovať, analyzovať. Hlavným kritériom nášho výberu bude segmentačná tabuľka, ktorá zohladňuje všetky relevantné dáta o oboch krajinách.2. Profil firmyKofola patrí už nieko...
|
|
1,3 |
131x |
|
Marketingový mix mBank
Projekt15 s. / 3. roč. / docx
1. Charakteristika vybraného produktu v marketingovom mixe
Produkty MB bankProduktový mix spoločnosti je veľmi pestrý a zahŕňa v sebe poskytovanie služieb pre: osobné financie, študentov a mladých, podnikateľov a malé firmy, stredné a veľké podniky, neziskový a verejný sektor. Neodmysliteľnou súčasťou finančných služieb spoločnosti je exkluzívna banková služba - privátne bankovníctvo, založená na jednoduchej myšlienke – vytvoriť dlhodobý a diskrétny obchodný vzťah s klientom a poskytnúť mu kom...
|
|
0,2 |
39x |
|
Podnikateľský plán - Netc@fé Valut s.r.o.
Ekonomický plán20 s. / 2. roč. / doc
Vzhľadom na to, že sa spoločnosť stáva viac a viac závislá na informačných technológiách, rozhodli sme sa založiť internetovú kaviareň priamo v centre Brezna tak, aby bola dostupná čo najväčšiemu okruhu ľudí, a preto budeme mať otvorené 24 hodín denne. Priam dokonalé umiestnenie našej firmy, kaviarne, sa nám rysuje v hoteli Ďumbier, v priestoroch bývalej kaviarne na rohu Námestia gen. Milana Rastislava Štefánika. Budeme ponúkať tieto služby: kurzy používania počítačov, či už pre kancelársku potr...
|
|
0,1 |
49x |
|
Marketing - prednášky 2022/2023, (prof. Ing. Vanda Lieskovská, PhD. Katedra obchodného podnikania)
Prednášky552 s. / 1. roč. / pdf
Marketingové makroprostredie - Odpoveď do prípadovej štúdie• Demografické Ktoré demografické trendy predstavujú pre našu spoločnosť príležitosti a ktoré hrozbu?• Ekonomické Aký vplyv na našu spoločnosť bude mať vývoj príjmov, cenovej hladiny, úspor a úverov?• Prírodné Aká je prognóza nákladov a dostupnosti prírodných zdrojov a energie? Je spoločnosť ohľaduplná k životnému prostrediu?• Technologické K akým technologickým zmenám dochádza? Aká je pozícia spoločnosti, pokiaľ sa jedná o technológie?•...
|
|
18,4 |
2x |
|
Marketing - (Teoretické základy marketingu, Marketing a spoločnosť, Marketingové prostredie...)
Prednášky80 s. / 1. roč. / doc
1.1 Obsah a podstata marketinguMarketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:1.) potreby - ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku2.) želania - ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb3.) dopyt 4.) produkt - človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov5.) výmena a transakcia - výmenou sa rozumie ľudská ...
|
|
0,9 |
30x |
|
Teoretické základy marketingu
Seminárna práca14 s. / 3. roč. / doc
Marketing - ide o koncepciu jednoty výrobnej a obchodnej podnikateľskej politiky, ktorá pramení z vývoja potrieb a požiadaviek trhu, zameriava sa na trh a kladie si za cieľ dosiahnuť na ňom maximálny ekonomický efekt. Ide teda o súbor obchodných činností, ktoré riadia pohyb tovaru a služieb od výrobcu k spotrebiteľovi, resp. užívateľovi.Marketing je vlastne určitým zameraním podnikateľa zaoberajúcim sa mobilizovaním, využívaním a kontrolou celého riadenia firmy s cieľom podať pomocnú ruku zákazn...
|
|
0,1 |
12x |
|
Reklama produktu + myšlienková mapa
Semestrálna práca20 s. / 4. roč. / doc
Semestrálna práca je zameraná na jeden z nástrojov marketingovej komunikácie a tým je reklama. V práci boli objasnené zložky, typy reklamy ako aj samotný význam reklamy a produktu. Práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sa práca zaoberá vysvetlením pojmu marketingového mixu. V druhej časti práce sa venuje objasneniu reklamy produktu, v tejto časti sú rozpísané typy reklamy, zložky reklamy, ktorá reklama je tá ,,správna“ v tejto časti je vysvetlené ako vplýva reklama na spotrebiteľov.
|
|
0,2 |
9x |
|
Marketingový plán - Intenzifikácia výrobných procesov - Dúha a.s. Prešov
Ekonomický plán60 s. / 5. roč. / doc
Účelom marketingového plánu je na základe analýzy trhu vypracovať marketingové ciele, definovať a rozpracovať stratégie fungovania a rozvoja podniku, vypracovať plán činnosti podniku tak, aby sa tým zabezpečil dlhodobý rozvoj a prosperita podniku. Jeho cieľom je tiež rozšíriť kvalitu poskytovaných služieb, ich komplexnosť a pružne reagovať na požiadavky, potreby a záujmy zákazníkov. Marketingový plán je spracovaný v súlade s odporúčanou štruktúrou a modernou literatúrou.Naša vízia spočíva v zabe...
|
|
1,0 |
31x |
|
Marketingový mix
Semestrálna práca19 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD
S marketingom sa v súčasnej dobe stretol skoro každý človek. I keď si to neuvedomujeme čo to znamená, stretneme sa s ním v každej oblasti, obchode, masmediálnych prostriedkoch, v zdravotníctve, školstve a výrobnej sfére, a je neoddeliteľnou súčasťou nášho života. Keďže pojem marketing má rôzne definície a rôzne vysvetlenia, potom pojem marketingový mix je ešte ťažšie vysvetliť laickej verejnosti.
Slovo marketing pochádza ako väčšina dnešných moderných slov z angličtiny. Skladá sa z dvoch...
|
|
0,3 |
19x |
|
Cena v marketingu - Postavenie ceny v marketingovom mixe, Princípy (a účel) cenovej politiky, Stanovenie ceny produktu, Vybraté moderné metódy marketingovej tvorby ceny
Skriptá23 s. / 3. roč. / pdf
Cenová politika je druhým najsilnejším nástrojom marketingového mixu. V poradí dôležitosti je však tretia. Cena výrobku je protihodnota, ktorú musí zákazník zaplatiť za získanie výrobku. Je odmenou podniku za výrobu produktu alebo poskytnutie služby. Jedine cena je nástroj, ktorý je schopný tvoriť príjmy podniku a vytvárať pre podnik zdroje jeho ďalšieho rastu. Cena je často hlavným nástrojom konkurenčného boja.Cena ako peňažná jednotka vyjadruje hodnotu produktu. Používa sa na meranie a porovná...
|
|
0,4 |
12x |
|
Marketingový plán nového projektu stavebnej firmy - Marketing plan of the construction company
Diplomová práca99 s. / 6. roč. / pdf
Každý podnik pôsobiaci v komplexe trhového prostredia, sa v súčasnosti viac či menej stretáva s intenzívnym rastom domácej alebo zahraničnej konkurencie. Pri presadzovaní sa podniku na trhu a presviedčaní mienky kupujúcich, budovaní imidžu medzi verejnosťou, hrá dôležitý význam využitie marketingových nástrojov. Marketingové plánovanie by malo byť neoddeliteľnou zložkou rozvoja akéhokoľvek podniku, ktorý chce prosperovať v trhovej ekonomike a dostať sa do povedomia zákazníkov. Marketingový plán ...
|
|
1,3 |
8x |
|
Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania štrukturálnych fondov EÚ
Diplomová práca94 s. / 5. roč. / pdf
Cieľom diplomovej práce „Marketingový komunikačný mix pre podporu čerpania
štrukturálnych fondov EÚ“ je analýza informačných a komunikačných nástrojov pre
prípravu a implementáciu projektov v rámci vybraných opatrení operačného programu
Vzdelávanie (OPV), prostredníctvom kvalitatívneho výskumu. Teoretická časť práce je
venovaná problematike čerpania štrukturálnych fondov, ako aj teoretickým
východiskám marketingovej komunikácie. Taktiež popisuje štrukturálne fondy a ich
marketing so zamera...
|
|
1,2 |
2x |
|