Stratégia penziónu Stoh - semestrálny projekt z predmetu Strategický manažment (prípadová štúdia)
Semestrálna práca24 s. / 2. roč. / doc
ÚvodV tomto semestrálnom projekte sa pokúsim vytvoriť stratégiu podniku vstupujúceho na trh. Podnikať budem v oblasti ubytovacích služieb, konkrétne, stratégiu venujem výstavbe a následnej prevádzke penziónu. Mojim cieľom je vytvoriť stratégiu, ktorá sa bude dať implementovať. Penzión sa bude stavať v centre obce Zázrivá, kde má jeden so spoločníkov pozemok. V stratégii na začiatku určím ciele, víziu a poslanie podniku, ktoré by mali byť podložené potrebnými analýzami - externou a internou. V zá...
|
|
0,3 |
19x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Apple - Prípadová štúdia z marketingu Apple Inc.
Seminárna práca57 s. / 2. roč. / pdf
1.2 História firmyZakladatelia spoločnosti Steve Jobs a Steve Wozniak sa spoznali v roku 1971, keď mal Jobs 16 a Wozniak 21 rokov. V roku 1975 vznikol ich prvý osobný počítač Apple I.Bol schopný využívať kazetový magnetofón na spúšťanie a ukladanie programov. V spolupráci s tretím partnerom - Ronaldom Waynom sa im podarilo zhotoviť viac ako 200 kusov.Wozniak sa staral o výrobu počítačov, Jobs o finančné prostriedky na ich výrobu. Predtým, ako vznikla oficiálna spoločnosť Apple, Jobs a Wozniak ma...
|
|
1,1 |
14x |
|
Prípadová štúdia na plánovanie prepravných trás
Bakalárska práca63 s. / 3. roč. / doc
Moja bakalárska práca sa zaoberá plánovaním prepravy. Cieľom mojej bakalárskej práce je podrobne a kompletne pripraviť prípadovú štúdiu na plánovanie prepravných trás, ktorá bude slúžiť ako podklad k predmetu Zásobovacia a distribučná logistika. Prípadová štúdia je zameraná na riešenie deterministického problému s využitím metódy podľa Clarke – Wrighta.
ÚVOD
V súčasnej dobe môže uspieť iba firma, ktorá uspokojí náročné potreby zákazníkov, ktoré neustále rastú a menia sa, ponukou nového, vys...
|
|
5,7 |
20x |
|
Pasport okolia podniku Henkel Slovensko ,s.r.o.
Seminárna práca23 s. / 2. roč. / docx
Spoločnosť Henkel Slovensko je dcérskou spoločnosťou Henkel CEE, ktorá patrí pod Henkel AG & Co. KGaA. HenkelstraBe 67, 40589 Dusseldorf, Nemecko. Produkty, ktoré spoločnosť Henkel predáva, majú rozčlenenú výrobu do jednotlivých krajín v Európe. Tekuté pracie prostriedky sa vyrábajú v Rakúsku, práškové pracie prostriedky pochádzajú z výroby umiestnenej v Poľsku, čističe toaliet v Srbsku a niekoľkých ďalších okolitých krajinách. Rozčlenením výroby do jednotlivých štátov boli minimalizované ná...
|
|
1,2 |
1x |
|
Prípadová štúdia v spoločnosti Apple (Konkurenčné analýzy a stratégie)
Semestrálna práca18 s. / 4. roč. / docx
Projekt je venovaný opísaniu stratégie firmy Apple a konkurencie.
1. Úvod
Marketingový plán predstavuje určitý záväzok podniku k zvolenej stratégii. Nie je to iba formalita, ktorá slúži ako povrchný dokument pre externých finančných podporovateľov alebo dodávateľov, ale má byť skutočným nástrojom pre zodpovedanie všetkých otázok súvisiacich s obsahovou štruktúrou marketingového plánu a poskytovať určité návody počas celého plánovacieho obdobia.
Porter navrhol tri generické podnikateľské str...
|
|
0,2 |
100x |
|
Strategické myslenie manažérov v podnikovej praxi
Semestrálna práca20 s. / 3. roč. / doc
ÚVODVýznam strategického riadenia organizácií všetkých foriem a typov posledných desaťročiach neustále narastá, pretože stratégia je nástroj, ktorý im pomáha prežiť v konkurenčnom boji a byť úspešnými v dlhodobej perspektíve, keď rozsah a intenzita prebiehajúcich zmien sa prejavujú v neustálom raste neistoty a rizika pri vytváraní rozhodnutí na úrovní riadenia podniku. Všetky spoločnosti v podmienkach tvrdej konkurencie a neustále sa meniacej situácie musia sústreďovať svoju pozornosť nielen na ...
|
|
0,3 |
27x |
|
Marketingový informačný systém - prezentácia
Prezentácia32 s. / 1. roč. / pptx
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.Marketingový informačný systém:„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).Efektívnosť marketingu úzko súvis...
|
|
0,2 |
11x |
|
Vstup na zahraničný trh - prípadová štúdia z medzinárodného obchodu
Ročníková práca20 s. / 3. roč. / doc
1. Úvod
Vývoj svetovej ekonomiky ide neustále dopredu a pre firmy sa stáva nevyhnutnosťou prenikať na svetové trhy. Avšak vstup na zahraničný trh je veľmi zložitý proces. Vyžaduje komplexné poňatie a systematický prístup, preto je nutné predovšetkým analyzovať, či sa podniku oplatí podnikať v zahraničí a ak áno, tak je potrebný výber vhodných trhov, správna voľba ponúkaných produktov a ich úprava podľa požiadaviek zahraničných spotrebiteľov, voľba medzinárodných distribučných kanálov a vho...
|
|
2,3 |
30x |
|
Prípadová štúdia - Výber vhodného zahraničného trhu pre ďalší rozvoj spoločnosti Hotel Turiec
Semestrálna práca16 s. / 5. roč. / pdf
Základným cieľom v tejto prípadovej štúdii je vybrať najatraktívnejší zahraničný trh pre ďalší rozvoj spoločnosti a konkurenčnú výhodu, na základe činiteľov, ktoré sú pre spoločnosť relevantné. Pokúsim sa vytvoriť základné otázky pre vytvorenie riešení danej problematiky. Otázky budem zostavovať tak aby som mohol na ne čo najefektívnejšie odpovedať.
|
|
0,5 |
48x |
|
Medzinárodný obchod - prípadová štúdia
Semestrálna práca40 s. / 2. roč. / doc
Napojenie sa na svetový trh sa vo väčšom či menšom rozsahu týka všetkých hospodárskych odvetví. Stále viac platí, že pre rastúci počet podnikov a podnikateľov je medzinárodná spolupráca nielen potrebná a výhodná, ale i nevyhnutná. Podnikatelia sú nútení kalkulovať nielen s možnosťami a potrebami domáceho trhu, ale i s dimenziami zahraničných trhov. Práve táto skutočnosť je východiskom pre spracovanie štúdie spoločnosti SEDAN-EX, s.r.o., ktorá spočíva v hľadaní podmienok širšieho priestoru pri po...
|
|
0,9 |
24x |
|
Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Seminárna práca na tému reklama. Reklama, ako platená, neosobná forma prezentácie produktu alebo služby je tá zložka komunikačného mixu, s ktorou sa stretávame v každodennom živote najčastejšie. Máme ju často na očiach a preto si ju najčastejšie uvedomujeme.
Podľa Kotlera (2002, s. 124) „reklama je najúčinnejším nástrojom budovania povedomia o existencii podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. Ak meriame náklady na tisíc oslovených ľudí, tak je reklama prakticky neprekonateľná.“
Foret (200...
|
|
0,1 |
133x |
|
Prípadová štúdia - EXIsport v Martine
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
V tejto práci sme sa rozhodli analyzovať spoločnosť EXIsport s.r.o. , ktorá sa zaoberá predajom športových potrieb , oblečením a športovými doplnkami ktoré sú určené pre rekreačne potreby športovcov a aktívne trávenie voľného času. Z mnohých pobočiek ktoré sú rozmiestnene po celej Slovenskej republike sme sa rozhodli zamerať na pobočku v Martine. V každej predajni Exisport sa nachadza store manager, shift leader a sellers.
Cieľom našej personálnej práce bolo opísať fungovanie personálneho man...
|
|
0,1 |
89x |
|
Plán, metódy a techniky sociálneho pracovníka na úseku SPO v rámci úradu sociálnych vecí a rodiny, kde hrozí vyňatie dieťaťa z rodiny
Seminárna práca18 s. / 4. roč. / doc
Plán, metódy a techniky sociálneho pracovníka na úseku SPO v rámci úradu sociálnych vecí a rodiny, kde hrozí vyňatie dieťaťa z rodiny z dôvodu zanedbávania starostlivosti zo strany rodičov zamerané na bytové podmienky - pohľad z praxe.Sociálnou skupinou, ktorá je najviac ohrozená chudobou a s ňou spojeným sociálnym vylúčením zo života spoločnosti, sú nezaopatrené deti. Chudoba rodiny s nezaopatrenými deťmi sa prejavuje vo všetkých oblastiach života. Absencia bývania pre chudobné rodiny sa prejav...
|
|
0,1 |
11x |
|
Prípadová štúdia o podnikaní
Projekt11 s. / 3. roč. / doc
Cieľom práce je priblížiť problematiku podnikania, objasniť základné podmienky a predpoklady na podnikanie, predstaviť základné pravidlá a požiadavky pre rozvoj podnikania. Väčšina považuje podnikanie za niečo jednoduché, prirodzené, je to považované za niečo čo zvládne každý. Nie je problém začať podnikať, ale pokračovať v podnikaní, rozvíjať svoj podnik vyžaduje teoretické poznatky a skúsenosti ale aj schopnosť adaptovať sa v neustále sa meniacom prostredí.
Podnikanie je slovo, ktoré vyjadru...
|
|
0,6 |
293x |
|
Kontokorentný úver
Seminárna práca14 s. / 3. roč. / doc
Proces získavania kapitálu, s ktorým podnik hospodári, a s pomocou ktorého vykonáva svoju podnikateľskú činnosť, nazývame financovanie podniku. Jedným z nástrojov takéhoto financovania je kontokorentný úver, ktorý je najčastejšie využívaný podnikateľskými subjektmi.Cieľom tejto seminárnej práce je vymedziť základné teoretické pojmy, ktoré s kontokorentným úverom úzko súvisia ako aj zistiť, na základe modelového príkladu, ktorá banka zo štyroch vybraných poskytuje najvhodnejšie podmienky pre posk...
|
|
0,2 |
10x |
|
Manažérske rozhodovanie - prpadová štúdia
Semestrálna práca12 s. / 4. roč. / doc
Cieľom mojej práce je využiť vedomosti z teórie manažérskeho rozhodovania a rozobrať ich z odbornej stránky. Zamyslieť sa nad úlohou manažéra v konkrétnej spoločnosti a sústrediť sa na jednotlivé fázy procesu manažérskeho rozhodovania. Vžiť sa do úlohy manažéra a porozmýšľať ako efektívne rozhodovať v rôznych situáciách. S prijatými rozhodnutiami sa zamýšľať nad možnými rizikami spojené s jeho implementáciou, ktoré môžu nastať a zvoliť si metódy a techniky rozhodovania.V práci opisujem spoločnos...
|
|
0,1 |
17x |
|
Prípadová štúdia rodiny
Seminárna práca8 s. / 3. roč. / doc
Prípadová štúdia, ktorá zahŕňa sociálnu diagnostiku, intervenciu, ukončenie prípadu, hodnotenie, katamnézu.
RodinnáKlientka pochádza z neúplnej rodiny. Otec ich opustil a matka žije s druhom. S matkou sa skoro vôbec nestýka, pretože nemá dobrý vzťah s jej druhom, obaja požívajú v nadmernom množstve alkohol, o domácnosť sa nestarajú. Matka nejaví záujem ani o ňu, ani o vnúčatá. Klientka má mladšiu nevlastnú sestru, ktorá je slobodná. So sestrou sa pravidelne nestýka. Klientka žije so svojím dr...
|
|
0,1 |
197x |
|
Prípadová štúdia o manažérskom rozhodovaní vo firme Sola s.r.o.
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Cieľom mojej práce je využiť vedomosti z teórie manažérskeho rozhodovania a rozobrať ich z odbornej stránky. Zamyslieť sa nad úlohou manažéra v konkrétnej spoločnosti a sústrediť sa na jednotlivé fázy procesu manažérskeho rozhodovania. Vžiť sa do úlohy manažéra a porozmýšľať ako efektívne rozhodovať v rôznych situáciách. S prijatými rozhodnutiami sa zamýšľať nad možnými rizikami spojené s jeho implementáciou, ktoré môžu nastať a zvoliť si metódy a techniky rozhodovania.
V práci opisujem sp...
|
|
0,1 |
310x |
|
Prípadová štúdia z marketingu - spoločnosť Lobda s.r.o.
Projekt30 s. / 3. roč. / doc
1. CHARAKTERISTIKA FIRMY
Spoločnosť Lobda s.r.o. vznikla zápisom do obchodného registra 1.12.1994. Firma sídli na Lieskovskej ceste 88 vo Zvolene. Zaoberá sa výrobou športových lôpt. Svojou činnosťou sa zaradila medzi špičku na Slovenskom trhu a medzi domácimi výrobcami nemá žiadnu konkurenciu. Tromi najväčšími spoločnosťami sú zahraničné spoločnosti so zvučným menom a to: Nike, Wilson a Train.
V spoločnosti pracuje 52 pracovníkov, z toho 40 výrobných. Firma vyrába basketbalové, futbalové, vol...
|
|
1,0 |
21x |
|
Prípadová štúdia podniku A - SYNOPSIS - Prípadová štúdia
Seminárna práca19 s. / - roč. / doc
V rámci obmedzených možností pomerne malého mestečka Stará Ľubovňa som bola viac menej nútená vybrať si tento podnik, ktorého analýzy som uskutočnila v tejto prípadovej štúdii. Aj napriek tomu, že v meste, či okrese sa nachádza mnoho firiem pôsobiacich aj na zahraničných trhoch, nie sú ochotné poskytovať potrebné informácie k vypracovaniu takejto semestrálnej práce, už len kvôli bezpečnosti informácií o podnikoch, ktorých nevhodné šírenie by mohlo uškodiť. Táto práca môže byť prínosom pre podni...
|
|
1,0 |
19x |
|
Štrukturálne fondy EU v oblasti vzdelávania a ľudských zdrojov (prípadová štúdia SR)
Bakalárska práca49 s. / 3. roč. / pdf
Európska únia so svojimi 27 členskými krajinami je spoločenstvom zahŕňajúcim množstvo regiónov, ktoré prešli rôznym historickým, kultúrnym, sociálnym a ekonomickým vývojom. Tieto rozdiely, hlavne v sociálnej a ekonomickej oblasti, predstavujú prekážku pre dosiahnutie cieľov európskej integrácie.K zabráneniu prehlbovania týchto disparít a k prispievaniu rovnomerného rozvoja EÚ slúži regionálna a štrukturálna politika. Táto politika je v rámci EÚ jednou z najvýznamnejších a výškou finančných prost...
|
|
0,6 |
59x |
|
Prípadová štúdia - Marketingová analýza nábytkárskej firmy
Semestrálna práca19 s. / 3. roč. / doc
Popis a stručná charakteristika firmyPodnik LINEA, s.r.o vyrába skriňový nábytok, stolový, lôžkový a sedací nábytok. Vznikla z bývalého š.p. v roku 1995 a výrobný program prevzala v 80% rozsahu. Jej výrobky sú pomerne známe a postupne si získava nových zákazníkov prostredníctvom informácií o trhu. Má teda rozdelený systém odberateľov na veľkoobchod, maloobchod a ostatných odberateľov. Technológia spracovania výrobkov je inovovaná, v roku 2004 boli do firmy investované značné finančné prostriedky...
|
|
1,3 |
7x |
|
Marketingová distribučná politika (zameranie na veľkoobchod a maloobchod)
Prezentácia31 s. / 1. roč. / ppt
Táto prezentácia zameraná na tému Distribučná politika obsahuje aj prípadovú štúdiu na túto tému. Prezentácia je zameraná na veľkoobchod a maloobchod. Prezentácia obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov, obrázkov a grafov.
Čo znamená slovo distribučná politika?zaoberá sa pohybom produktov od predávajúceho ku kupujúcemu a DP zahŕňa parametre ako vzdialenosť k zákazníkovi, politika predajných miest. Cieľ = správne rozhodovať o uplatnení výrobku na trhuÚloha = tvorba optimálnych vzťahov medzi výro...
|
|
5,5 |
18x |
|
Turizmus v kúpeľných mestách - prípadová štúdia
Semestrálna práca7 s. / 5. roč. / docx
ÚVODPodľa nášho názoru neexistujú univerzálne pravidlá, ktoré by umožnili identifikovať ideálnu incentívnu destináciu, pre každú organizáciu je príťažlivé niečo iné. Pre niektoré je rozhodujúcim kritériom výberu cena, iné vyžadujú esteticky pôsobivé prostredie, relax, zábavu. Zrejme jediným skutočne objektívnym faktorom je vybavenosť a infraštruktúra cestovného ruchu, tie potrebuje každý. Dôležité sú kongresové sály, pružné dopravné riešenia, vysoká úroveň služieb, ale aj nejaká tá pridaná hodno...
|
|
0,1 |
4x |
|
Vstup reálnej slovenskej firmy na zahraničný trh - prípadová štúdia
Projekt17 s. / 2. roč. / doc
Prípadová štúdia pre vstup slovenskej firmy na zahraničný trh. Firma sa zaoberá predajom a výrobou kynologických potrieb.
Úvod
Predmetom prípadovej štúdie je vypracovanie projektu na vstup reálnej slovenskej firmy na zahraničný trh. Firma, ktorú som si zvolila má obchodný názov ........., s. r. o. Zaoberá sa predajom, čiastočne i výrobou kynologických potrieb určených na výcvik poľovných psov – dummy, aporty, píštalky, pachy zveri, drybedy, obojky, vodítka, petboxy, ohrádky, literatúra a iné v...
|
|
0,1 |
42x |
|
Prípadová štúdia z marketingu - cena
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Cenová politika je druhým najsilnejším nástrojom marketingového mixu. V poradí dôležitosti je však tretia. Cena výrobku je protihodnota, ktorú musí zákazník zaplatiť za získanie výrobku. Je odmenou podniku za výrobu produktu alebo poskytnutie služby. Jedine cena je nástroj, ktorý je schopný tvoriť príjmy podniku a vytvárať pre podnik zdroje jeho ďalšieho rastu. Cena je často hlavným nástrojom konkurenčného boja. Cenu ako marketingový nástroj zaraďujem ako druhý najsilnejší nástroj marketingového...
|
|
0,1 |
38x |
|
Prípadová štúdia - Dôchodkové poistenie
Semestrálna práca17 s. / 1. roč. / doc
Po tom ako človek prežije detstvo, mladosť a dospelosť čaká ho jeseň života. Toto obdobie je, z biologicko-fyzikálneho pohľadu na človeka, obdobím postupného a nevyhnutného úpadku. Postupné oslabenie funkcií organizmu človeka a s tým spojené priame dopady na jeho sociálny status sú evidentné. Znemožnia človeku dosahovať rovnakej produktivity ako doposiaľ a na bežne zvládané úkony musí vynakladať čoraz viac úsilia. Znižujú sa aj jeho schopnosti regenerácie a asimilácie na nové podmienky; jednotli...
|
|
0,2 |
12x |
|
Prípadová štúdia firmy ADS ballooning, s.r.o.
Semestrálna práca12 s. / 2. roč. / doc
Cieľom tejto analýzy bolo podrobne preskúmať spôsob fungovania spoločnosti ADS ballooning s.r.o., a na základe zistených skutočností sa pokúsiť odhaliť prípadné nedostatky, odstránením ktorých by bolo možné zvýšiť podiel firmy na trhu, zvýšiť zisk a pod. Nakoľko v danej oblasti neexistujú relevantné štatistické údaje, nie je možné stanoviť objem trhu a teda ani podiel firmy na trhu. Vzhľadom na to, že produkty ponúkané firmou ADS ballooning sú na trhu relatívne krátko, je zrejmé, že trh ešte nie...
|
|
0,2 |
10x |
|
Spracovanie ekonomických procesov v SAP, prípadové štúdie
Seminárna práca35 s. / 3. roč. / doc
Na Fakulte Ekonomiky(FE) virtuálnej univerzity SOFIA_EDU došlo k reorganizácií organizačnej štruktúry k 1.1. 2006, čoho dôsledkom bol vznik, zánik a spojenie jednotlivých katedier na celej fakulte. Jedným z hlavných cieľov vedenia fakulty bolo zavádzanie moderných informačných technológií do celého vyučovacieho procesu. Postupne došlo k rozšíreniu už existujúcich počítačov, projektorov a tlačiarní. Zodpovedný pracovník z výpočtového strediska nahlásil v septembri 2007 nedostatok tonerov do tlači...
|
|
3,5 |
10x |
|
Prípadová štúdia o manažmente - VAS, a. s. Čadca
Semestrálna práca15 s. / 1. roč. / doc
Hlavnou úlohou našej práce bolo zameranie sa na ľudské zdroje a na jednotlivé problémy v organizácii. Rozobrali sme niektoré prípady a postupy riešenia, ktoré firma zavádza a využíva. Väčšiu pozornosť sme sústreďovali na vytvorenie programov, na základe ktorých by mohla firma lepšie prosperovať.
Cieľom bolo taktiež prispieť k návrhom vhodných riešení daných problémov. V budúcnosti očakávame, že tieto návrhy budú prínosom pre danú organizáciu a pomôžu tak k zlepšeniu jej vývoja. Zaoberali sme ...
|
|
0,1 |
22x |
|
Obsah a princípy podnikových financií v malých a veľkých podnikoch. Postavenie a kompetencie finančných manažérov
Semestrálna práca15 s. / 2. roč. / docx
Obsah podnikových financií
Finančná politika podniku, ciele podnikateľskej činnosti, úloha pf
Analýza vývoja malého a stredného podnikania
Problémy msp
Finančné potreby msp
Úverové financovanie msp
Charakteristika podnikov
Prednosti a nedostatky malých podnikov v porovnaní s veľkými
Prednosti a nedostatky veľkých podnikov v porovnaní s malými
Finančný manažment v podniku
Úloha a postavenie finančného manažéra
Prípadová štúdia
Bibliografia
|
|
0,1 |
21x |
|
Etika a etický kodex v marketingu
Prezentácia20 s. / 1. roč. / pptx
Táto prezentácia je zameraná na etický kódex v Marketingu. Obsahuje vysvetlenie základných pojmov súvisiacich s etikov až po definíciu etických zásad v podnikaní, reklamy, predaja atď. Taktiež obsahuje prípadovú štúdiu zameranú na túto tému.ÚvodPojem etika pochádza z gréckeho slova ethos, ktorý vyjadruje povahový rys, zvyk, obyčaj spôsob myslenia, alebo postoje jednotlivcov a skupín.Etika je teóriou morálky a mravnosti. Skúma vzťahy ľudí k iným ľuďom, k spoločnosti, k sebe samému. Zároveň poskyt...
|
|
0,7 |
20x |
|
Prípadová štúdia - NABY, s.r.o.
Analýza19 s. / 3. roč. / doc
Popis a stručná charakteristika firmy:
Podnik NABY, s.r.o. vznikol v roku 1991 založený troma spoločníkmi. Výrobný program sa špecializuje sa štandardný nábytok - kuchynské linky, obývacie steny, detské izby a solitérový nábytok. Má moderné technologické zariadenie, kvalifikovaných pracovníkov, značné finančné prostriedky investuje do obnovy a rozvoja firmy. Firma sa zúčastňuje výstav, kontraktačných trhov, robí si reklamu v časopisoch zameraných na nábytok a bývanie. Vyrába kvalitné výrobky a ...
|
|
3,6 |
27x |
|
Prípadová štúdia z marketingu - Segment trhu
Projekt13 s. / 1. roč. / doc
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu. Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov. Klientelu ...
|
|
0,1 |
22x |
|
Model CAF a samohodnotenie, externá spätná väzba (prípadová štúdia) Mestský úrad VETERNÍK
Semestrálna práca16 s. / 4. roč. / doc
Cieľom práce je samohodnotenie fiktívneho mestského úradu, prostredníctvom samohodnotenia podľa modelu CAF. Cieľom modelu je zlepšovanie výkonnosti. V práci je rozobraté kritérium 3: Zamestnanci a kritérium 7: Výsledky vo vzťahu k zamestnancom. V druhej kapitole je bodové hodnotenie podľa klasického bodového hodnotenia a tretia kapilota sa venuje návrhom na zlepšenie (akčnému plánu) v tejto kapitole sú rozpracované návrhy na zlepšenie.
|
|
0,3 |
14x |
|
Prípadové štúdie - legislatíva v cestnej doprave (SPU Nitra)
Semestrálna práca17 s. / 1. roč. / zip
Zadanie:Pri skladovaní došlo z neúmyselnej viny zasielateľa pracujúceho podľa VZP ZLZ SR k zničeniu 3 ks paliet v hodnote tovaru 7500 €. Hrubá hmotnosť 1 ks palety je 950 kg. Aká je zodpovednosť zasielateľa za túto škodu? Akú výšku škody hradí poisťovňa a akú zasielateľ, ak má zasielateľ poistné krytie do výšky 33 333 € s 10 % spoluúčasťou?Riešenie:Pri skladovaní je zodpovednosť zasielateľa pracujúceho podľa Všeobecných zasielateľských podmienok Zväzu logistiky a zasielateľstva Slovenskej Republ...
|
|
0,5 |
0x |
|
Prípadová štúdia - Ekonómia životného prostredia - Poškodenie životného prostredia v mojom okolí následkom ľudskej činnosti (Lučenec)
Prezentácia9 s. / 1. roč. / pptx
Životné prostredie„Životné prostredie je všetko, čo vytvára prirodzené podmienky existencie organizmov vrátane človeka a je predpokladom jeho ďalšieho vývoja. Jeho zložkami sú predovšetkým ovzdušie, voda, horniny, pôda, organizmy, ekosystémy a energia.(Zákon č. 17/1992, §2 Z.z.)...Životné prostredie človeka v mojom okolíNaším záujmom bude obec do 500 obyvateľov v okrese LučenecSídelné prostredie občanov a vplyv na ŽP:- vodovod, kanalizácia,- odpady (zber TKO, skládky),- triedený zber odpadu....V...
|
|
0,4 |
9x |
|
Prekladateľské a administratívne práce
Seminárna práca11 s. / 3. roč. / doc
G-AGENCY Group a.s. ma oslovila aby som sa stala ich zástupcom v našom meste. Produktom tejto firmy je poskytovanie sekretárskych, prekladateľských a podnikateľských činnosti. V našom meste sa už síce takéto služby poskytujú, no skúsim zistiť či je v ňom ešte priestor pre túto firmu, či by bol záujem o tieto služby, získať čo najviac informácii a analyzovať ich do tejto mojej prípadovej štúdie. 1. ZÁKLADNÉ ÚDAJE O SPOLOČNOSTI G-AGENCY Group a.s. Firma G-AGENCY Group a.s. je už na trhu so svojim...
|
|
0,1 |
5x |
|
Prípadová študia - ATTACK, s.r.o.
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / doc
Hlavnou úlohou našej práce bolo riešiť problémy personálneho charakteru v organizácií. Zamerali sme sa na problémy ktoré postihujú firmu v najväčšom rozsahu a majú na ňu významný dopad. Týmito problémami sú nedostatoční záujem o prácu v tomto obore, nízka motivácia a nízke finančné ohodnotenie.
Cieľom bolo taktiež prispieť k návrhom vhodných riešení daných problémov. V budúcnosti očakávame, že tieto návrhy budú prínosom pre danú organizáciu a pomôžu tak k zlepšeniu jej vývoja. Zaoberali sme sa...
|
|
0,1 |
29x |
|
Manažérske rozhodovanie - prípadová štúdia
Seminárna práca13 s. / - roč. / docx
Cieľom práce je na základe vedomostí zamyslieť sa nad úlohou manažéra vo firme Drevotrend Slovakia, s.r.o. Kysucké Nové Mesto a navrhnúť spôsob obnovy alebo výmeny strojov a zariadení vo firme takým spôsobom, aby sa znížili náklady na výrobu, aby sa výroba stala efektívnejšou a výrobky konkurencieschopnejšie, pričom je potrebné zobrať do úvahy rôzne riziká spojené s rozhodovaním a zvoliť správnu formu rozhodovania. Popíšem varianty a pomocou odborných techník uvedených v literatúre sa budem snaž...
|
|
0,1 |
161x |
|