Marketingový prieskum trhu v konkrétnej firme
Prípona
.doc |
Typ
záverečná práca |
Stiahnuté
133 x |
Veľkosť
4,7 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
1856 |
Posledná úprava
21.07.2016 |
Zobrazené
16 664 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingový prieskum trhu v mojej práci približuje prostredie firmy spomedzi mikroprostredia a makroprostredia. Zaoberá sa dodávateľsko-odberateľskými vzťahmi, poskytovaniu služieb, cieľovým trhom, konkurenciou, demografickým a ekonomickým prostredím. Definovaným problémom je pritiahnutie nových zákazníkov a stálym ponúknuť nové pridané hodnoty a diferencovať sa od konkurencie.
Kľúčové slová:
marketingový prieskum
predajnosť
letáky
konkurencia
Obsah:
- Úvod a definícia problému 6
1 O spoločnosti 6
1.1 Cieľ práce 8
2 Prehľad literatury 9
2.1 Prehľad materiálov 9
2.2 Pojmy a závery 10
2.2.1 Segmentácia trhu 10
2.2.2 Mikroprostredie 11
2.2.3 Dodávateľsko-odberateľské vzťahy 11
2.2.4 Charakter cieľového trhu 11
2.2.5 Makroprostredie 12
2.2.6 Dodržiavanie štandartov iso 13
2.2.7 Konkurenčné prostredie 13
3 Metodológie a procedúry použité vo výskume 14
3.1 Prieskum trhu 14
4 Výsledky 16
4.1 Rozdelenie podľa dodávateľov 16
4.2 Rozdelenie zákazníkov podľa regiónov 17
4.3 Predaj vlastných počítačov digipro 17
4.4 Bgs levi pozícia na trhu v sr a čr 18
4.5 Spokojnosť zákazníkov so spoluprácou bgs 19
5 Diskusia, závery, odporúčania 24
5.1 Digipro sieť k 1.10.2007 26
5.1.1 Penetrácia siete digipro 27
5.1.2 Porovnanie obratov partnerov digipro 28
5.1.2 Výtlak letáku digipro 28
5.2 Pozícia na trhu 29
5.2 Spokojnosť zákazníkov 30
5.3 Zhrnutie 34
6 Zoznam odkazov 35
6.1 Zoznam obrázkov 35
6.2 Zoznam bibliografických odkazov 36
Zdroje:
- BGS LEVI Slovakia a.s. (2006/05/01) Základné informácie o spoločnosti. Citované 30.8.2007, dostupné na http://www.bgslevi.sk/showdoc.do?docid=78
- Kotler, P. a Armstrong, G. (2004). Marketing: An Introduction [Marketing] (s.102). 6.vyd. Praha: Grada Publishing, a.s.
- Čichovský, M. a Kašík, M. (2003). Moderné trendy v marketingu (s.28). BRATISLAVA: Nadácia City University Bratislava
- Frame, A. et al. (2003). Oceňujte svojich zákazníkov (s.32). BRATISLAVA: Nadácia City University Bratislava
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.